Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


MAKK AII!! Video Meleleh Ayaq Liuq Lebai Pas Tengok Abby Abadi!!

Posted: 03 Jul 2012 05:37 AM PDT



Cuba tengok si lebai Pas yang dok lurut janggut tu.. wusya Abby serupa nak makan ehh.. Dalam hati dok taramm.. bila la si Abby nak masuk Pas. Kalau masuk Pas, kot-kot la depa boleh try. he he..


McTheory:
Rosak-Rosak.. pak lebai Pas oii..

PANASS!! Suaram Anak Haram Anwar Penipu!! #SuaramPenipu

Posted: 03 Jul 2012 02:12 AM PDT



Suara Rakyat Malaysia (Suaram) yang banyak membuat bising dan giat berusaha memburukkan kerajaan dan Perdana Menteri telah pun dibuktikan sebagai penipu. Beberapa tuduhan mereka berkenaan isu kapal selam scorpene telah pun dikantoikan dengan jelas sekali di mana perbicaraan langsung tidak berlaku di Mahkamah Perancis.

Namun, SUARAM sudah begitu sebati dengan menipu dan mereka langsung tidak hairan jika penipuan mereka terbongkar. Apa nak dihairankan dengan sikap SUARAM ini apabila bukan sahaja aktiviti hariannya adalah menipu, tetapi asas kewujudan SUARAM itu juga adalah satu pembohongan.

SUARAM, selama ini mewar-warkan diri mereka sebagai sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang ditubuhkan oleh bekas-bekas tahanan ISA dan keluarga mereka demi memperjuangkan hak asasi dan keadilan. Namun, semalam Presiden Jaringan Melayu Malaysia (JMM), Azwanddin Hamzah telah mendedahkan bahawa menerusi semakan dokumen awam SSM, beliau mendapati SUARAM adalah sebuah syarikat yang didaftarkan atas nama Suara Inisiatif Sdn. Bhd. dengan modal berbayar RM2 dan bukan sebuah NGO seperti yang diwar-warkan mereka.

Lebih menarik lagi ialah 'syarikat SUARAM' ini didapati mempunyai pendapatan lebih RM900,000 pada tempoh 2009 dan 2010. Adalah difahamkan bahawa pemegang saham dan pengarah syarikat ini adalah Yeoh Seng Guan dan Kua Kia Soong dengan tarikh pelantikan kedua mereka sebagai pengarah adalah pada 7 Jun 2004.

Perkembangan ini sekali gus menguatkan lagi pendapat ramai bahawa SUARAM adalah talibarut asing yang tugasnya adalah untuk mencipta suasana tidak tenteram dengan membangkitkan keraguan terhadap kerajaan yang memerintah bagi membuka jalan kepada boneka asing, iaitu pihak pembangkang untuk berkuasa sama ada melalui pilihanraya mahupun jalanraya.

Sudah lama rakyat tertanya-tanya bagaimana sebuah NGO yang tidak berorientasikan keuntungan mendapat wang untuk ke sana ke mari memburukkan kerajaan? Bagaimana mereka mengupah peguam dari luar negara dan bagaimana mereka menanggung kos perjalanan, penginapan dan makan minum pegawai serta peguam mereka dalam 'misi' memburukkan kerajaan dan Perdana Menteri Malaysia? Itu belum termasuk kos dokumentasi dan lain-lain kos pengurusan dan pentadbiran.

Dengan pendedahan ini, terjawablah sebahagian dari kemusykilan rakyat terhadap SUARAM.

Sebelum ini SUARAM juga telah didedah sebagai menerima bantuan dari pertubuhan-pertubuhan luar dari rangkaian CIA. Berdasarkan pendedahan rekod kewangan 'syarikat' mereka ini, tidak mustahil sama sekali bahawa semua pendedahan tersebut adalah benar belaka.

SUARAM tidak boleh lari lagi kali ini. Untuk ke sekian kalinya, selain dari menuduh dan menuntut agar orang lain menjawab persoalan yang dibangkitkan mereka, SUARAM perlu menjawab tuduhan ke atas mereka pula:

Apakah ia sebuah syarikat perniagaan? Jika ya, apakah yang mereka perniagakan? Apakah ia sebuah NGO? Jika ya, dari mana datangnya sumber kewangan?

Mungkin SUARAM perlu lupakan sekejap soal kapal selam. Lagipun, menurut SUARAM kes tersebut sedang 'dibicarakan' bukan? Jadi, biarlah 'perbicaraan' berjalan dengan tenang sementara kita menunggu keputusannya.

Buat masa ini, SUARAM perlu jelaskan pertuduhan ke atas mereka terlebih dahulu iaitu benarkah mereka ditaja oleh CIA?

Jika tidak, kenapakah SUARAM perlu mencipta publisiti ke atas kes yang kononnya 'sedang dibicarakan'? Apakah yang SUARAM cuba capai sebelum 'keputusan perbicaraan' diumumkan?

Jika benar SUARAM adalah sebuah organisasi yang telus dan berniat baik, maka SUARAM tidak harus punya masalah untuk menangani persoalan mudah ini. - BBs

TUDIAA!! Gambar Terlarang Nik Aziz dan Artis Suam Kuku!!

Posted: 02 Jul 2012 11:12 PM PDT

Ada yang tak kena dengan gambar ni?


NIK AZIZ NI ORANG TUA PERASAN BAGUIH KA APA?

Ada apa yang tak kena dalam gambar ini? Perhatikan dalam bulatan merah yang Mc tandakan tu. Kelihatan gambar Nik Aziz sedang menangis menadah tangan membaca doa, didalam bilik Nik Aziz sendiri. Gambar Nik Aziz, berdoaa.. dalam bilik Nik Aziz sendiri? aduhh.. tak ka pelik tuu.

Hanya orang yang perasan bagus saja yang selalu gantung atau letak gambar diri sendiri dalam bilik. Lebih-lebih lagi gambar tengah berdoa?? Apakah gambar itu untuk menunjukkan betapa zuhudnya ketika membaca doa, kepada tetamu?

Bukankah Ulamak itu sifatnya bersederhana dalam segala hal? bukannya dengan tunjuk menunjuk seperti ini. Sebab tu Mc kata, Nik Aziz tu Ulamak POLITIK!! Kalau nak maki dan kutuk pun takpa, sebab beliau dah menyimpang dari Ulamak pejuang Islam yang sebenar.

Dah masuk politik biasa la.. kalau taknak kena maki dan kutuk, jangan masuk politik. Bila dah masuk.. confirm kena maki! Lebih-lebih lagi yang jenis permain agama macam orang tua ni.



McTheory:
Ulamak akhir zaman banyak yang palsu..

PANASS!! Pas Nak Bertanding 80 Kerusi Parlimen? Dap?? #PasPenipu

Posted: 02 Jul 2012 08:12 PM PDT



Buat kali kedua dalam jangka waktu setahun PAS menyatakan keinginannya untuk bertanding di lebih 80 kerusi parlimen untuk PRU 13, peningkatan 25% berbanding pilihanraya sebelumnya.

Pertengahan tahun lalu, PAS pernah menyuarakan hasrat yang sama namun beberapa bulan kemudiannya terpaksa akur dengan tekanan Anwar Ibrahim dan PKR yang mahu PAS kekal bertanding di 66 kerusi seperti dalam PRU 2008.

Menurut Presiden PAS, Hadi Awang, "Pas berhasrat menjadi tulang belakang kepada pemerintahan negara jika pakatan pembangkang menguasai kerajaan Pusat dalam pilihan raya umum akan datang".

Tinggi angan-angan PAS nak menjadi tulang belakang, walhal situasi sejak dulu hingga sekarang, PAS nak tonjolkan kejantanannya dalam apa saja mesyuarat pemimpin pembangkang pun tak mampu dilakukan.

Waima prinsip juang sendiri untuk mendirikan Negara Islam ala PAS dan hukum Hudud pun PAS terpaksa digadaikan demi mengikut kehendak DAP dan PKR, agaknya di mana pula logik untuk PAS menjadi tulang belakang pakatan?

Sebetulnya dalam mesyuarat pimpinan PAS beberapa minggu lalu, satu unjuran telah dibentangkan membayangkan PAS hanya berpeluang menang di 20 buah kerusi parlimen sahaja berikutan penolakan besar-besaran oleh pengundi Melayu Islam.

Satu cara untuk mengurangkan impak penolakan tersebut ialah dengan menunjukkan 'kejantanan' dalam pembahagian kerusi dengan PKR khususnya.

PAS berpendapat dengan merampas beberapa kerusi yang sebelum ini ditandingi oleh rakan sebatalnya PKR, para pengundi Melayu Islam akan melihat PAS 'masih jantan' dan bukannya keldai jantan yang asyik ditunggang oleh Anwar dan pembangkang.

Himpunan Hijau yang PAS laksanakan di merata negeri di seluruh negara sekarang inipun matlamat utamanya untuk tunjukkan dirinya ada kekuatan bagi memberi isyarat pada Anwar, PKR dan DAP konon PAS bukannya seekor keldai sebarangan.

Walau hakikatnya sebahagian besar peserta himpunan yang datang diimport khas dengan bas dan kereta serta mendapat upah pengangkutan, tapi PAS berpendapat itu satu-satunya cara bagi memenangi pertarungan merebut kerusi dengan rakan sepakatan.

Namun, melihat pada mentaliti pimpinan PAS yang masih erat dengan pemikiran pak kaduk, keputusan akhir kelak akan balik semula sama seperti pembahagian kerusi tahun 2008.

PAS akan terus tunduk pada PKR dan Dap serta kekal menjadi keldai tunggangan pembangkang kecualilah kalau Anwar Ibrahim merasakan dirinya sudah di penghujung senja. - BB

TUDIAA!! Pelakon Maksiat Ada Hati Nak Jadi Menteri?? @HairieOthman tak sedar diri!!

Posted: 02 Jul 2012 05:12 PM PDT










Bagus la mangkuk ni dah mengaku sendiri, apa tujuannya dia masuk Pas. Nak jadi menteri tuuu.. Dari berlakon suam-suam kuku, job pun sikit.. baik masuk Pas. Sekali ceramah saja beribu masyukkk... dana akhirat la katakan. Dengar fitnah pun kena bayar ya sekarang ni? heh.. sumber gambar dari blog CTS



McTheory:
Pi mampuih la hang..
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...