PAPA GOMO

PAPA GOMO


Hishammuddin Hussein Akan Pastikan Pembunuh Adik Nurul Nadirah Didakwa

Posted: 14 Mar 2012 07:00 PM PDT







Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata polis mempunyai petunjuk kukuh berhubung kes culik dan pembunuhan kejam Nurul Nadirah Abdullah, 5, yang dilaporkan hilang hampir dua minggu lalu.

Bagaimanapun Hishammuddin menjelaskan kesemua suspek yang ditahan masih belum didakwa di mahkamah.

"Saya sahkan kita sudah menahan beberapa suspek. Mereka sedang disiasat untuk memastikan tidak ada lagi suspek lain yang masih bebas.

"Kita nak pastikan agar tiada sesiapa pun di luar sana yang terlibat dalam kes ini bebas.

"Mereka belum didakwa, tapi kita mempunyai petunjuk yang kukuh,"

Sumber M Star



Gomo harap agar pembunuh kejam adik Nurul Nadirah dibawa kemuka pengadilan secepat yang mungkin bagi memberikan keadilan buat seluruh keluarga dan pastinya rakyat Malaysia. jangan dilewat lewatkan mengenai pekara ini.

Syabas dan tahniah juga buat PDRM yang semakin hari semakin cekap dalam menjalankan tugas yang diamanahkan. Sesungguhnya bantuan dari kita rakyat Malaysia dalam menyalurkan maklumat buat PDRM juga amat penting.


Psssttt... Teringat pembunuh Sosilawati ahli DAP Hindraf tu....emmm Angin je satu badan beb....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Bukti Israel Biayai Anwar Ibrahim & PKR

Posted: 14 Mar 2012 08:31 AM PDT





Parti Keadilan Rakyat (PKR) didakwa meminta bantuan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) asing yang ada kaitan dengan Yahudi untuk memenangi pilihan raya di negara ini.

Koordinator Barisan Nasional (BN) Selangor,Datuk Seri Ir. Mohd. Zin Mohamed berkata, bukti-bukti yang sebahagiannya diterima daripada sumber dalaman PKR itu menunjukkan parti tersebut menjalin kerjasama dengan Konrad Adeneur Foundation (KAF).Beliau berkata,KAF merupakan sebuah pertubuhan yang membantu golongan neo-konservatif Yahudi melalui sebuah jawatankuasa yang dikenali American Jewish Committee (AJC) dan dipercayai menerima dana daripada National Endownment for Democracy (NED) yang juga didakwa turut mempunyai pertalian dengan Anwar Ibrahim.

Maklumat Lanjut KLIK DISINI


Psssttt... Agenda Israel dan Amerika melalui Anwar Ibrahim dan PKR mesti kita tentang


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Anwar Ibrahim Terkemut Kemut Bila Diasak KJ

Posted: 14 Mar 2012 05:00 AM PDT




Suasana Dewan Rakyat petang Selasa gamat seketika bila Khairy Jamaluddin berentap dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim mengenai isu keselamatan Israel dalam interbiunya dengan akhbar Wall Street Journal baru-baru ini.

Pertikaman lidah berlaku semasa Ahli Parlimen Rembau itu mencelah ucapan Ketua Pembangkang yang juga Ahli Parlimen Permatang Pauh ketika membahas titah Diraja.

Ini gara-gara Anwar membangkitkan isu itu dalam perbahasannya dan dilihat cuba membersihkan dirinya dengan mendakwa kenyataan sebenarnya di akhbar itu diputarbelit oleh media tempatan.

Anwar mengulangi kenyataanya sebelum ini bahawa perkataan 'contingent' yakni bersyarat yang disebutnya bagi jaminan keselamatan Israel itu tidak diberi perhatian dalam laporan media.

Namun Anwar terbelit dengan penjelasannya itu bila Khairy sebaliknya menyifatkan beliau sebenarnya menyatakan sokongan mutlak kepada jaminan keselamatan rejim zionis berdasarkan kenyataannya.

Khairy kemudiannya membaca dua petikan kenyataan Anwar iaitu :"I support all efforts to protect the security of the state of Israel" dan kenyataan kedua berbunyi :"...stated that any change to the status quo would remain contingent on Israel recognising the aspirations of the Palestinians".

"Saya faham soal 'contingent' itu tetapi saya hendak tanya kenapa Yang Berhormat Ketua Pembangkang tidak baca sepenuhnya paragraf temu bual dengan Wall Street Journal itu sebab kalau dibaca sepenuhnya, maknanya berbeza.

"Maksudnya kenyataan ini ada dua bahagian. Apabila Yang Berhormat sebut "I support all efforts to protect the security of the state of Israel", itu tidak ada 'contingent', maknanya sokongan itu adalah 'blanket support', sokongan mutlak yang tidak ada syarat kepada kerajaan Israel," katanya.



Anwar kelihatan begitu emosi bila dipersoalkan begitu hingga kedengaran membebel hal-hal menyentuh peribadi Khairy yang tidak relevan dengan perbahasan mengenai isu itu.

Ramai pemerhati yang melihat perbahasan itu menerusi CCTV di luar dewan tertawa melihat gelagat Anwar seperti orang tenggelam punca. Usaha Khairy untuk bangun lagi mencelah berbahas dengannya selepas itu langsung ditolaknya.

Petikan Agenda Daily


Psssttt.... Dah berapa kali Anwar Ibrahim lari bila berhadapan dengan KJ ni? Hua Hua Hua


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Noh Omar Saman Kerajaan Selangor Dan Adun DAP Sekincan RM 20 Juta

Posted: 14 Mar 2012 01:40 AM PDT




Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Datuk Seri Noh Omar telah memfailkan saman fitnah terhadap kerajaan negeri Selangor serta Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Sekinchan Ng Sue Lim kerana didakwa memfitnah beliau.

Noh berkata kerajaan negeri Selangor melalui akhbar rasminya SelangorKini dalam keluaran 25 Nov-2 Dis 2011 telah menerbitkan dua artikel yang dikatakan memfitnah beliau berbunyi: "Pesawah tuntut Noh Omar letak jawatan" serta artikel yang turut menyiarkan kain rentang "Noh Omar khianat petani dan lesap RM110 juta untuk bantuan petani".

"Satu kita saman kerajaan negeri bersama enam yang lain termasuk sidang pengarang SelangorKini dan satu lagi kepada Adun Sekinchan," katanya pada sidang media di lobi Parlimen di sini hari ini.

Katanya, saman sebanyak RM10 juta setiap satu telah difailkan di Mahkamah Tinggi Shah Alam pada 9 Mac lepas melalui peguamnya Datuk Firoz Hussein Ahmad Jamaluddin.

Noh berkata penerbitan kata-kata fitnah itu boleh menjatuhkan reputasi beliau sebagai anggota parlimen Tanjong Karang, menteri dan juga Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) Selangor.

Mahkamah menetapkan 22 Mac ini untuk pendengaran pengurusan kes.


Psssttt....Lepas ni kita tunggu jawapan balas puak Pakatan Selangor....Suka sangat sebar Fitnah nak terima akibatnya.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...