Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


TERPANAS!! Hasan Ali mahu saman PM Malaysia??

Posted: 15 Mar 2012 08:38 AM PDT



He he he.. jangan terkejut. Hasan Ali bukan nak saman PM Malaysia DS Najib. Tapi nak saman si mat Jenin yang dok angan-angan nak jadi PM Malaysia tu. Si Mahfuz Omar.

Mampuih la hang Mahfuz.. habis la hang..

TUDIAA!! Pas Ubah Kedah dari Jelapang Padi, Jadi Jelapang BABI??

Posted: 15 Mar 2012 06:12 AM PDT


Sibuk orang kata negeri Kedah nak tukar nama dari Jelapang Padi jadi jelapang babi. Awat dok kata lagu tu? Mana depa tau? Mc petik dari blog KulaanNiring.

Lu orang terkejut ka tengok tajuk tuh? Bukan lu sorang, gua pun terkejut gak. Tapi ini yang bakal berlaku di Kedah dalam masa yang terdekat.


Negeri Kedah yang memang tersohor dengan jolokan "Negeri Jelapang Padi" bakal dibabinisasikan menjadi "Kedah Jelapang Babi" bila kerajaan Kedah meluluskan projek pembinaan kandang babi secara besar-besaran menggunakan kaedah moden.

Menteri Besar Kedah, Azizan menerima tekanan daripada DAP dalam Pakatan agar meluluskan projek ladang penternakan babi secara moden dan besar-besaran yang mungkin ladang ternakan terbesar di Malaysia.

Tahniah kepada kerajaan Kedah Pas di bawah kepimpinan Azizan yang hanya menjadi pak turut kepada tekana DAP.

Awat la teruk sangat kerajaan Pas Kedah sekarang ni? Semua nak ikut Dap semata!!

Mungkin mereka kaitkan cerita ni dengan artikel yang pernah Mc postkan, nak baca klik SINI


McTheory:
Dengar kata depa nak bina kandang babi ada aircorn...tuu canggih tuu..

PANASS!! @rafiziramli RASUAH Pekerja Hotel Untuk Dedahkan Invoice Anak PM?? @NajibRazak

Posted: 15 Mar 2012 03:12 AM PDT

ini ke pekerjanya?

Good try-lah ! Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli diatas pendedahannya tentang kos perbelanjaan pertunangan anak perempuan Perdana Menteri yang kononya dibayar menggunakan wang kerajaan.

Cubaan kali ini oleh pakar pengarah strategi PKR untuk mengaibkan Perdana Menteri pula dalam kes penyelewengan seperti mana madus operandi sama digunakan untuk menyerang Ds Sharizat Jalil akan memakan dirinya sendiri.


Sehingga kini dokumen pembayaran atau invoice yang didakwa menggunakan wang kerajaan untuk majlis pertunangan itu gagal dikemukakan secara sah. Terkini rupanya rafizi mendapatkan maklumat tentang invoice tersebut dari seorang bekas pekerja hotel Shangri-la. Dengar khabar, Rafizi membayar sejumlah wang berpuluh ribu ringgit kepada gadis itu untuk mengambil invoice pembayaran sehingga salinan itu gagal dikesan oleh pihak pengurusan dan kewangan hotel.

Bagaimana pun identiti gadis yang merupakan bekas pekerja Hotel Shangri-la telah penulis kenal pasti. Jika Rafizi gagal mengemukakan bukti dokumen kos pertunangan itu adalah duit kerajaan,bagaimana beliau berkuasa menyimpan invoice itu tanpa pihak hotel ketahui serta boleh berada ditangannya, penulis tidak beragak-agak untuk mendedahkan siapa gadis yang menyalurkan maklumat kepadanya.

Kepada pembaca budiman tunggu pendedahan eksklusif ini yang akan membogelkan siapa sebenarnya Rafizi kopi boy, dan berapa jumlah wang sebenar yang diberikan atas maklumat kepada si pemberi maklumat. Sambung baca SINI.


Pada sesiapa yang belum macam mengenai Pemimpin BN yang beli kek harijadi sampai berpuluh ribu. Boleh baca kat SINI


McTheory:
Kita tengok siapa yang kena kali ni!!

LAA EHH!! Bakal Calon Pas RAYUAN Duit BR1M!!

Posted: 15 Mar 2012 01:12 AM PDT



Wah!!! Ini satu cerita menarik ni. Macam mana dia nak jadi ADUN kalau dia sendiri pun mintak bantuan dari pihak Kerajaan?

Ni kisah seorang Yang DiPertua PAS Kawasan di sebuah daerah di Negeri Pahang ni. Dia pernah mohon Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M).

Tapi, permohonan dia ditolak kerana tak cukup maklumat. Tinggal lagi, dia telah merayu untuk mendapatkan bantuan tersebut. Dan ianya diluluskan oleh Kerajaan. Ini suratnya:


Klik Untuk Besarkan Imej
Nampak sangat la yang dia sendiri pun memang tak layak nak jadi pemimpin sebab dia sendiri kurang berkemampuan. Jadi, macam mana dia nak membantu rakyat nanti?

Itu dah satu hal. Satu lagi, dia tak malu ke dengan pemimpin PAS lain yang mengatakan duit Bantuan Rakyat 1Malaysia ni Haram untuk digunakan?

Kalau dah tau Haram, menda jadahnya pulak Yang DiPertua PAS ni nak mintak bantuan tersebut? Kalau dah tau Haram, baik tak payah mintak langsung!!!

Inilah sikap dan sifat munafik yang ditonjolkan oleh puak - puak Pakatan Pembangkang ni sebenarnya. Depan dia kutuk 'kaw - kaw'. Tapi kat belakang, dia ambik jugak!!! Dasar orang tak tau malu. Lagi dia ada hati nak jadi pemimpin? Ceit!!! Pigidah!!!

Semut Hitam

TUDIAA!! Bakal Menteri KDN Terbaru GEMUK PENDEK!!

Posted: 14 Mar 2012 09:51 PM PDT


Masyallah.. simpang malaikat 44 kalau si Gemuk Pendek ni jadi menteri. Tak kisah la menteri apa pun.Tolongla jauhkan dari kami. Dia ni dah la bengap, kaki kencing, gemuk, botak, pendek, bodoh pulak tu. Apa yang dia tahu hanyalah bodek Anwar Israel. Mangkuk hayun sungguh..
Kalau ini menteri KDN, insyallah Malaysia bakal terhapus dari peta muka bumi lagi cepat. Tak payah kita di jajah, mangkuk ni akan buka pintu bagi orang luar masuk.
Kalau dia ni menteri KDN, Hadi Awang, Nik Aziz, Mahfuz, Mustaffa Ali, Guan Eng, Kit Siang, Kapal Sink, Mat Sabu dan Azmin Ali nak letak mana?

Mimpi sedih betul si Gemuk nih..


McTheory:
Selalu yang gemuk pendek ni, bunyinya.. oink! oink!

PANAS BERAPI!! Pendedahan Hasan Ali, Umat Islam di Kristiankan di Kedah!!

Posted: 14 Mar 2012 05:12 PM PDT



Ingatkan cuma Selangor yang aktif gerakan kritianisasi ni. Rupanya Kedah pun ada jugak. Terkejut juga Mc dengar cerita Dr Hasan Ali nih.
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...