Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


TUDIAA!! Abang Long salah langgar kawasan, kena taruk kaw kaw!!

Posted: 19 Mar 2012 08:12 AM PDT


Lu memang berani, hebat, tapi bodoh, kerana datang sorang-sorang. Kan dah kena 'gulai' beramai-ramai. Lu terer macam mana pun, kalau tak guna akal, memang la hancor kena pukul. Tapi wa angkat topi la bro.. lu tersangat berani. Lu kalah pun tak malu, sebab lu sorang bro. Kalau lu datang 3 orang, wa hinggat habis semua budak-budak tu pulak kena hentak!

LAA EHH!! Orang Pas Kata Memerangi UMNO adalah rukun Iman!!

Posted: 19 Mar 2012 06:29 AM PDT



Puak PAS telah di ajar memerangi UMNO adalah sebahagian dari "rukun Iman".apakah ini yang di katakan memperjuangkan Islam??menokok tambah rukun Iman.

Ini terbukti puak-puak PAS mengamalkan falsafah "Mechievalle"  iaitu "Matlamat menghalalkan cara". Demi mahukan undi apa pun sanggup PAS lakukan demi untuk mencapai cita-cita Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri Malaysia

McTheory:
puak ni dah gila babi dah.. babi pun tak gila macam depa!

PANASS!! Mesyuarat Pas Kedah usul pecat Parasit Phahrolrazi! Ustaz Azizan jadi hero!!

Posted: 19 Mar 2012 02:12 AM PDT



 Mc cuma nak beritahu apa yang terjadi pada mesyuarat Pas Kedah kemarin. Nampaknya 'gerakan bawah tanah' yang di lakukan oleh Phahrolrazi and the geng, sudah dapat dibaca oleh para penyokong Azizan dan pencinta kedamaian dalam parti Pas.

Pas kawasan sebulat suara membuat usul untuk memecat Phahrolrazi dan konco-konconya dari Pas Kedah sekaligus mengorbankan segala jawatan yang beliau ada. Apabila usul itu dibuat, agak kecoh sebenarnya keadaan dalam biik tersebut.


Namun disebabkan Ustaz Azizan, usul pemecatan parasit Pas Kedah itu ditolak. Ustaz Azizan yang menolak usul dari Pas kawasan. Kalau tidak dah lama Phahrolrazi dan konco-konconya jadi arwah.

Mc percaya, orang-orang parasit Pas ini tidak akan berdiam diri. Mereka akan terus berusaha untuk menjatuhkan Azizan sebagai MB.

Semua orang tahu, punca pergaduhan dan perselisihan ini berlaku apabila Azizan memberikan kontrak kepada kontraktor pro UMNO. Kontrak yang berharga rm600juta.

Dari situ, berturut-turut kisah bersiri perselisihan faham antara kedua-duanya. Sapa kata orang Pas hanya fokus akhirat, kalau dak depa tak bergaduh la sesama sendiri, sampai nak runtuh kerajaan negeri.

Mungkin la ada orang Pas yang benar-benar utamakan Islam. Tapi lagi ramai yang gunakan politik Islam untuk kepentingan diri sendiri. Politik cari makan!! Dulu dok kata kat UMNO, lanih depa pun sama saja.


McTheory:
Macam kata Hasan Ali, Pas sekarang ni dipenuhi dengan parasit! 

TERKINI!! Akhirnya Kadiaq Parasit UMNO Letak Jawatan!!

Posted: 18 Mar 2012 10:29 PM PDT



Akhirnya penantian yang di tunggu2 oleh ahli UMNO datang jua. Apabila Kadiaq meletakkan jawatannya dalam UMNO seterusnya mengurangkan parasit dalam parti.

Timbalan Presiden Angkatan Amanah Merdeka (Amanah), Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir (gambar) mengisytiharkan keluar Umno hari ini.


"Pada hari ini saya telah pun mengirim surat kepada Setiausaha Agong Umno Malaysia untuk meletakkan jawatan selaku ahli Umno Malaysia mulai hari ini," katanya dalam satu kenyataan yang dikeluarkan di sini, hari ini.

Dalam kenyataan itu, beliau memaklum mula menjadi ahli Umno dan memegang jawatan dalam parti itu sejak tahun 1956 sehingga sekarang iaitu selama 56 tahun.

Beliau pernah menjadi Exco Pemuda Umno selama 10 tahun dan Ahli Majlis Tertinggi Umno selama 24 tahun di samping jawatan-jawatan lain seperti Ketua Pemuda Umno Negeri Kedah dan sebagainya.

"Saya juga menjadi Ahli Pentadbiran Kerajaan Malaysia sekitar 30 tahun, selaku Setiausaha Politik, Setiausaha Parlimen, Timbalan Menteri dan Menteri.

"Pada minggu sudah saya telah meletakkan jawatan selaku Bendahari Umno Bahagian Kulim/Bandar Baharu, jawatan yang akhir dalam Umno yang saya menjawat," ujarnya.

Tindakan beliau mengkritik kepimpinan Umno dan kerajaan hari ini telah menimbulkan rasa tidak senang di kalangan pemimpin utama parti itu.

Patutnya Kadiaq ni letak jawatan awal lagi. Ni dah kena halau macam anjing baru terhegeh2 nak letak jawatan. Pi la Kadiaq oii.. jangan nasib hang jadi macam Zaid Ibrahim sudah la.. baru menyesal tak sudah.



McTheory:
Hilang satu masalah dalam UMNO!!

PANASS!! Misteri disebalik Kebenaran Rumah Nik Aziz!!

Posted: 18 Mar 2012 08:12 PM PDT





Misteri Rumah Nik Aziz akan terbongkar kelak. Selalu puak Pas mencanangkan rumah Nik Aziz yang ada serba kekurangan. Maka akan ada pembongkaran tentang kebenaran tersebut. Rakyat Malaysia takkan di tipu selama-lamanya dari lakonan Pok Nik Aziz!!

PANASS!! Video Bendera UMNO dan BN Kena Bakar!!

Posted: 18 Mar 2012 05:12 PM PDT



Akibat dengki, khianat, bodoh dan bebal. Puak Pasrael ni membakar bendera UMNO/BN di Taman Malinja, Merbok. Puak ni sengaja melakukan provokasi nak bagi pengikut UMNO/BN bertindak balas keatas mereka. Kita tahu pengaruh Pas di kawasan itu semakin merosot, tapi tak perlu bertindak sebodoh begini.

Nak baca kisah sebenar dan tengok gambar apa yang berlaku, boleh klik kat SINI

GEMPAR!! Rakaman CCTV Rafizi Hamdan (Pelumba Basikal) Maut Dilanggar Kereta!!

Posted: 18 Mar 2012 12:43 PM PDT

Al-fatihah..

Pelumba pelapis basikal negara,Rafizi Hamdan terbunuh dalam satu kemalangan langgar lari di KM 20.3 Jalan Lingkaran Tengah 2, Taman Melawati, Ampang, pagi semalam.


Dalam kejadian pukul 7.30 ke 7.50 pagi, Rafizi yang mewakili pasukan Le Tua dan baru menimang cahaya mata kedua dipercayai dilanggar sebuah kereta ketika dalam perjalanan ke Hospital Orang Asli Batu 12, Gombak.


Allahyarham dibawa ke hospital

keadaan basikal

Number plat tertanggal

Di bawah ini ialah maklumat kenderaan serta pemiliknya…

No Pendaftaran Kereta : WCK 2290
Model : Proton Saga 1.5
Warna : Kelabu
Pemilik : Yahya Arif
Alamat : Lot 333, Batu 7 1/2, Ulu Kelang, Ampang, Selangor

Mc harap pihak berkuasa dapat menahan tuan punya kereta yang melanggar Allahyarham Rafizi untuk di bicarakan. Kesalahan langgar lari hingga mengakibatkan kematian amatlah berat.



McTheory:
Doakan Al-Fatihah semoga rohnya tenang disana..
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...