BADUT RAKYAT

BADUT RAKYAT


KANTOI !!! #BANGLA RUPANYA SELAMATKAN HIMPUNAN #BANTAHGST #ANTIGST #GST501 !!!

Posted: 07 May 2014 08:00 AM PDT


Banglasia, itulah ungkapan yang sering digunakan oleh Anwar Ibrahim dan konco-konconya apabila memberikan ceramah yang kononya Barisan Nasional menggunakan khidmat pekerja Bangladesh sebagai pengundi hantu.Namun pada hakikatnya,PR nampaknya yang amat memerlukan khidmat golongan pekerja asing ini dalam setiap himpunan yang mereka laksanakan.Pekerja asing dari negara Bangladesh,Nepal,Vietnam dan Indonesia merupakan pilihan terbaik PR dalam perjuangan mereka.Para pekerja ini hanya perlu diberi upah minima untuk berkhidmat sebagai pemenuh acara dalam majlis-majlis anjuran PR.Jika anda pernah pergi kemana-mana himpunan Pakatan Rakyat, kehadiran para pekerja asing ini adalah satu perkara wajib oleh mereka. Malaysiakini.com melaporkan bahawa terdapat 20,000 peserta himpunan pada kali ini. Namun begitu, sekiranya anda dapat melihat dari bawah dengan jelas, kebanyakkannya adalah orang Bangladesh dan Indonesia, manakala hanya beberapa ahli parti pembangkang sahaja yang datang secara rombongan.

Ada ura-ura mengatakan bahawa para pekerja asing ini diberi upah sebanyak RM 50 seorang untuk menghadirkan diri ke himpunan tersebut.Ada juga yang ditipu bahawa kononya ramai wanita cantik akan berada di sana,maka mereka tidak melepaskan peluang untuk bersama bersuka ria di sana.Ketandusan idea untuk menarik pengunjung ke himpunan mereka adalah diantara sebab warga asing terpaksa digunakan untuk meramaikan lagi acara tersebut.saya diberitahu bahawa dua hari sebelum berlangsungnya acara tersebut,rumah-rumah kongsi di sekitar Kuala Lumpur dikunjungi oleh ejen-ejen PR.Mereka terpaksa berjumpa dengan ketua-ketua rumah kongsi agar anak-anak buah mereka dapat bersama-sama datang ke himpunan tersebut.Malahan, poster,sticker dan graffiti tentang himpunan 1 Mei ini juga digantung dan dilakukan oleh para pekerja asing upahan PR.Boleh dikatakan segala-galanya berkenaan himpunan 1 Mei ini dilakukan oleh mereka agar nampak gah di mata rakyat. 

Mereka cuba untuk merahsiakan perkara ini dan menuduh Barisan Nasional sebagai dalang dalam apa jua perkara buruk yang telah mereka lakukan.Jelas,konsep Banglasia yang dihalakan kepada Barisan Nasional adalah daripada Anwar Ibrahim.Inilah hakikat yang sedang berlaku di dalam negara kita sekarang.Pembangkang sanggup melakukan apa jua cara bagi memastikan matlamat mereka tercapai.Demi perjuangan individu dan ketaatan membuta tuli kepada ketua mereka.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN 

KANTOI !!! #PEMILIHANPKR !!! #NURULIZZAH DIBELASAH KAW-KAW OLEH AHLI PARTI !!!

Posted: 07 May 2014 04:48 AM PDT


kantoi !!! tolong jangan salahkan UMNO pulak pasal poster ni !!! poster ni dibuat oleh ahli parti sendiri ok !!! poster ini telah di jumpai di kawasan sekitar selayang.yang jijiknya,ada juga risalah dijumpai dalam surau.nampak tak kebencian ahli parti kepada Nurul Izzah ??? saya bukan nak tipu pembaca Badut Rakyat.kalau tak percaya apa kata pergi kawasan di selayang.tak percaya ??? ada lagi tau gambar di bawah.jom kita lihat




APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

EKSKLUSIF !!! DS @SHABERYC !!! WAJAH SEBENAR REJIMEN ANARKI DIDEDAHKAN !!!

Posted: 07 May 2014 04:24 AM PDT


gambar di atas dan dibawah adalah wajah sebenar siapa di sebalik rejimen anarki yang selalu menghina Raja dan macam-macam lagi.kepada Pihak Berkuasa dan Datuk Seri Shabery Cheek tolong ambil tindakan kepada mereka yang kurang ajar ni !!!



APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN


-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...