BADUT RAKYAT

BADUT RAKYAT


#PRKTELUKINTAN !!! KANTOI !!! GAMBAR KONTROVERSI PANAS #DYANASOFYA DIDEDAHKAN !!!

Posted: 30 May 2014 08:00 AM PDT


kantoi lagi !!! apa cerita ni ??? jom kita saksikan GAMBAR KONTROVERSI PANAS dyana sofya di bawah

Sila baca :

1. Dyana dalam kenyataan akhbarnya bertarikh 27 May 2014 menyatakan yang dia turut mendaftarkan ahli baru Perkasa di Majlis Pendaftaran Ahli baru pada 21 Oktober 2008 kerana membantu emaknya.


2. Dalam kenyataan akhbarnya,beliau menegaskan seolah-olah itulah satu-satunya dia pergi ke majlis Perkasa.Mana-mana pendengar yang munasabah akan membuat kesimpulan itu selepas mendengar penjelasannya.Kenyataan emaknya kemudian juga memberikan gambaran yang sama.

3. Tapi lihat gambar-gambar di bawah yang diambil pada Tahun berikutnya, iaitu tahun 2009.




4. Gambar ini diambil pada 22 Mac 2009, iaitu pada hari Majlis Perhimpunan Pribumi Perkasa Negara. Bukankah itu gadis yang sama? Siap baju nya pun sama.Jika tak percaya,lihat sumber


UNTUK SELANJUTNYA



5. Gambar di atas ialah di Hari Majlis tersebut iaitu pada 22 Mac 2009.Itu pun sudah cukup bukti bahawa Dyana menipu lagi.

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

6. Tetapi apakah komitmen seseorang itu jika dia juga turut hadir RAPTAI atau dalam bahasa Inggerisnya "rehearsal"! Bukankah boleh dipanggil Aktivis!


ANDA NAK LAGI ???


UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

#PRKTELUKINTAN !!! KALAU PEMIMPIN #UMNO #BN CIUM TANGAN DS @NAJIBRAZAK KENA KUTUK !!! YANG NI MACAM MANA ???

Posted: 30 May 2014 05:00 AM PDT


Jika anda mendengar cerita juak Pas,pemimpin mereka semua hidup dalam penuh kezuhudan.Tinggal di rumah kampung biasa,pakaian hanya jubah ,kain pelikat dan baju panas pagoda,makan di gerai tepi jalan dan kereta pun buruk jerr.Manakala pemimpin Umno pula hidup dengan penuh kemewahan hasil menipu duit rakyat,menaikkan harga barang dan rasuah kononnya.Itulah kata mereka selama ini.Selama ini saya ingatkan Tuan Presiden PAS hanya pakai kereta DATSUN 120Y sahaja.Kata orang Perak,RUPE-RUPENYA pakai MERCEDES yob oiiiiii.Biarlah gambar diatas berbicara.Kome semua kena tipu YOB oiii,YONG oiiii. 

GST 6 % yang diluluskan mengikut peraturan dalam Parlimen,kutipannya telus,hasil kutipan berapa dan perbelanjaannya apa,semuanya dibentang dalam belanjawan setiap tahun.Itu mereka kata menzalimi rakyat,menindas rakyat dan menipu duit rakyat.Duit derma tin milo dan karung hijau di tempat ceramah apa cerita ??? Ayat Quran dibaca,alunan selawat didendangkan setiap kali derma dilancarkan bagi membangkitkan sentimen pendengar ceramah dan mudah untuk mereka mengaut duit dalam poket sumbat ke dalam tin milo dan karung hijau.Sampai ke hari ini pernahkan satu laporan dibentangkan ??? Berapa hasil,berapa belanja dan dibelanjakan untuk apa ??? Macai menebalkan muka pergi menadah tin milo dan karung hijau depan muka orang ramai,pemimpin pula sedap menyandar dalam kereta mewah.Siapa yang kena tipu ni ??? Rakyat atau macai PAS ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

KURANG AJAR !!! DS @SHABERYC !!! SELEPAS #UMNOCELAKA !!! #RAYER MENGHINA #RAJAPERAK YANG BARU MANGKAT ??? AL-FATIHAH !!!

Posted: 30 May 2014 02:00 AM PDT


gambar di atas adalah poster yang dipost kan oleh preyana.dalam poster itu menunjukkan apa yang rayer kata.adakah benar apa yang rayer kata dan siap menghina Sultan Perak yang baru sahaja Mangkat ??? jom kita saksikan poster sebenar


ADAKAH KENYATAAN INI BENAR ???

KALAU BENAR SAYA MINTA PIHAK BERKUASA TOLONG HUKUM RAYER NI !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

KURANG AJAR !!! #BADRULAMIN MENGHINA SULTAN PERAK YANG BARU MANGKAT !!! AL-FATIHAH !!!

Posted: 29 May 2014 11:00 PM PDT


Disaat rakyat seluruh negara berdukacita dengan kemangkatan baginda Sultan Perak,Pemimpin PKR,Dr Badrulamin Baharom pula didalam laman sosial Twitternya menyifatkan Almarhum Sultan Perak akan dikenang oleh rakyat sebagai orang yang membantu Umno/BN merampas Perak dari Pakatan Rakyat.Tindakan menghina secara terang-terangan terhadap Sultan dan sentiasa beranggapan pentadbiran serta pemerintahan yang sedia ada perlu dihapuskan dan digantikan dengan Pakatan Rakyat jelas membuktikan bahawa pemimpin PKR ini sanggup menderhaka demi mencapai matlamat didalam dunia politik kotor mereka.Tindakan beliau ini juga jelas menunjukkann bahawa kebencian terhadap pemerintahan beraja,kejelikan terhadap apa-apa sahaja sistem selain sistem komunis dan sosialis di negara ini begitu terserlah. 

Beliau yang sepatutnya menumpukan taat setia kepada raja yang memerintah negeri dan taat setia kepada Yang di-Pertuan Agong sepertimana yang termaktub didalam prinsip kedua Rukun Negara perlu diambil tindakan sekeras-kerasnya agar ia dapat menjadi tauladan dikemudian hari.Sementara itu,tindakan penghinaan terhadap Sultan ini juga telah mengundang kemarahan rakyat kepada pemimpin PKR tersebut dan mahu pihak yang berwajib menyiasat dengan segera perkara ini.Perkara ini juga jelas menunjukkan kebiadapan pemimpin PKR tersebut walaupun beliau dikenali sebagai Ustaz dalam parti berkenaan.Tindakan beliau ini juga telah mencemarkan imej agama Islam yang mengajar umatnya supaya taat dan menghormati Raja serta imej gelaran Ustaz yang bermaksud mereka yang mengajar agama atau pelajaran agama Islam yang dihormati oleh masyarakat sebelum ini.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...