BADUT RAKYAT

BADUT RAKYAT


EKSKLUSIF !!! JAWAPAN #KAPTEN #NIKHUZLAN BERKENAAN KEHILANGAN #MH370 DIDEDAHKAN !!! WAJIB BACA !!!

Posted: 10 Mar 2014 08:00 AM PDT


apa sebenarnya yang terjadi kepada pesawat MH370 ??? di bawah adalah jawapan juruterbang berpengalaman Kapten Nik Huzlan Nik Hussain berkenaan isu ini.lihat jawapan di bawah

1. Agak mustahil untuk sebuah kapal terbang terputus isyarat atau komunikasi kerana setiap pesawat ada 3 peringkat komunikasi dan ketiga-tiga ini memang berkualiti. 

2. Agak mustahil untuk kita katakan pesawat mengalami total 'electrical shutdown' dan sekiranya berlaku sekalipun,pesawat ada masa yang sangat cukup untuk buat pendaratan kecemasan. Bukan sahaja itu,setiap pesawat mempunyai banyak bateri dan bateri ini mampu menjana tenaga untuk pesawat. 

3. Di udara,setiap pesawat akan dapat baca pesawat lain,yang berdekatan.

4. Setiap laluan yang dilalui oleh mana-mana pesawat,adalah juga laluan yang dilalui oleh pesawat lain. Laluan utama.Jadi mustahil laluan di situ boleh memutuskan bacaan dan komunikasi dengan menara kawalan. 

5. MAS adalah syarikat penerbangan terbaik dari segi 'maintainance' kerana menurut kapten,Amerika Syarikat juga meminta MAS bantu dari segi ini. 

6. Kualiti juruterbang MAS juga adalah yang terbaik,bahkan menurut Kapten,juruterbang MAS sering "diculik" oleh syarikat penerbangan lain. 

7. Seorang juruterbang itu akan buat SEHABIS BAIK selagi ada harapan,untuk selamatkan pesawatnya,walaupun gunung ada di depan.Bukan semudah itu untuk mereka putus asa.

8. Setiap pesawat boleh terkena petir,itu biasa,namun aliran arus elektrik itu akan mengalir mengikut bentuk pesawat dan keluar ke belakang. 

9. Akhir sekali,Kapten Nik menyatakan bahawa,Kapten Zaharie adalah antara juruterbang terbaik yang beliau pernah kenal selama kurang lebih 30 tahun.

Di kalangan pemerhati industri penerbangan,insiden MH370 mengingatkan kepada nahas pesawat jenis Airbus 330-203 milik Air France yang terhempas ke dalam laut di perairan dengan Rio de Janeiro pada 1 Jun 2009 tetapi bangkai pesawat itu hanya ditemui dua tahun kemudian

Ayuh Rakyat Malaysia yang membaca Badut Rakyat,kita Doakan agar semua penumpang dan crew pesawat MH370 selamat.Amin..

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

#PRKKAJANG !!! SAH !!! ANAK BERANAK DIDAHULUKAN,YANG LAIN DILUPAKAN !!! ITU LAH #PEMBANGKANG !!!

Posted: 10 Mar 2014 05:00 AM PDT


ini lah yang terjadi kalau anda pilih parti pembangkang.anda kenal gambar di atas ??? dulu Wan Azizah menang di permatang pauh,selepas itu di ambil balik oleh anwar ibrahim.sekarang,sekali lagi wan azizah dicalonkan untuk PRK Kajang.dah tak ada orang lain ker ??? APA PUN bagi anwar,Yang Wajib Anak Beranak Didahulukan Yang Lain peduli apa.Inilah slogan yang sebenarnya Anwar perjuangkan dengan bertopengkan Pakatan Harapan Rakyat.

Sedangkan harapannya ialah selamatkan dosa-dosa silamnya dari menjadi bukti menjatuhkan dirinya.Cuba kita lihat bagaimana ketua Pembangkang yang langsung tak ambil tahu permasalahan rakyat.Negeri banjir dia sibuk ke Washinton melancung.Negeri kering air dia melacung ke Jepun,Pesawat hilang langsung dia buat tak tahu selain kalut nak bina tentera serang dan perjatuhkan Najib.Sebab itulah isi hati Anwar hanya pentingkan dirinya melebihi keluarga dan orang lain. Tetapi bila dirinya tersangkut Azizah dan anak beranaknyalah bahan benteng pertahanan terakhir dan sebab itu yang hanya layak menjadi calon PRK Kajang adalah Wan Azizah.Ini jelas membuktikan Anwar yang tubuhkan PKR dan PKR itu hak mutlak keluarga Anwar.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

PESAWAT #MH370 !!! @PDRMSIA DAN DS @SHABERYC !!! TOLONG AMBIL TINDAKAN KEPADA #LEMAN #RAJALAWAK !!!

Posted: 10 Mar 2014 01:30 AM PDT


kurang ajar !!! ini sudah melampau.anda lihat sendiri kenyataan Leman Rajalawak di atas.memalukan.Manusia yang perasan populerrr dan frust tak dapat jadi calon pilihanraya ni tak habis-habis duk meroyan.dia membuat FITNAH paling JIJIK dah rupa orang yang tak ada IMAN !!! 

SEKALI LAGI DITEGASKAN !!!

MEMALUKAN !!!

Bagi saya apa yang dikata oleh si Leman yang tak lawak langsung ni adalah satu perkara yang berat,dia telah buat tiga perkara yang salah amat berat !!! 

1 - FITNAH KERAJAAN MALAYSIA 

2- FITNAH MAS 

3- MENGURIS HATI KELUARGA MANGSA-MANGSA INI

saya berharap kerajaan ambil tindakan saman terhadap FITNAH jijik ini serta kepada DS Shabery Cheek tolong ambil tindakan tegas kerana ini bawah SKMM.kepada MAS,MAS patut SAMAN terhadap FITNAH dan cuba menjatuhkan reputasi MAS dan kepada Keluarga Mangsa-mangsa patut SAMAN terhadap sikap kurang ajar lagi JIJIK ini !!!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

MISI PESAWAT #MH370 !!! #SUEHANAJAAFAR GURIS HATI KELUARGA MANGSA ???

Posted: 09 Mar 2014 10:25 PM PDT


1 lagi posting dikenalpasti untuk mengguris hati keluarga yang tunggu di KLIA.apa masalah suehana jaafar ni ??? jangan bertindak keterlaluan boleh ??? kalau yang pergi ke china tu cari rezeki macam mana ??? anda kena tanggung dosa bagi mereka tau !!! patut nya berdoa agar 239 orang selamat kembali.memamng betul mata ke mata adalah maksiat.anda tahu kerr mereka buat apa gi china ??? kalau tak tau senyap !!! tak perlu berkata apa-apa.kubur masing-masing.jangan nilai dosa orang lain.adakah anda maksum ??? apa pun ayuh rakyat malaysia kita berdoa agar semua nya selamat dan kembali,Amin..

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

KANTOI !!! ISU PESAWAT #MH730 DAN #KAPALSELAM !!! #CHEGUBARD TUNJUK KEBODOHAN MELAMPAU !!!

Posted: 09 Mar 2014 07:00 PM PDT


kantoi !!! chegubard menunjukkan kebodohan dia.tak kenal kerr kapal selam penyelamat dan perang ??? apa bengap lahh chegu bard ni.lain kali belajar dulu semua pasal kapal selam.gambar di bawah menunjukkan jawapan sebenar


APA KATA ANDA ??? 

 RENUNG-RENUNGKAN
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...