House PK

House PK


THE UNTOUCHABLES TERESA COCK WITH BIILION DOLLARS SCANDAL? SPRM WAJIB BACA

Posted: 14 Feb 2014 03:54 AM PST

Hari ini blogger The DAP Insider sekali lagi mengeluarkan artikel mengenai projek Solar Photovoltaic Power Plant . (sumber artikel : DAP INSIDER Artikel kali ini menunjukkkan kronologi bagaimana projek Solar Photovoltaic Power Plant ini diberikan kepada Goldsino Investment yang mana penulis artikel The DAP Insider itu percaya mempunyai kaitan dengan Teresa Kok .

Dalam artikel yang ditulis dalam bahasa Inggeris itu , beberapa 'point' menarik dinyatakan oleh blogger berkenaan antaranya ;

"Goldsino started the presenting their paperwork on Solar Photovaltaic Power Plant project. Goldsino repeatedly mentioned that they knew Teresa KOK. "

"Goldsino representative urged Yayasan Selangor to come out with MOU so that the signing ceremony would be held on December 2011 as the company president were around in KL during that time."

"Business Development Manager introduced Goldsino representatives to Yayasan Selangor representatives. According to Development Manager, they are from China but already stayed in Malaysia for quite sometimes. Goldsino started their presentation stated the reason and objective to develop Solar Energy. According to them, the first project by them already started in Perak."

"Yayasan Selangor proposed that Goldsino to submit their documents using local registered company to ease the application process before Yayasan Selangor can issue out any letter. "

"With the chronology and evidence attached, showed that there is plans to bring in foreign fund to Selangor through Yayasan Selangor on the proposed project."

Point-point di atas antaranya menerangkan bagaimana wakil dari Goldsino (pada 14 Dec 2011) berulang-kali menyatakan bahawa beliau mengenali Teresa Kok . Jadi apa tujuan beliau berbuat demikian ? Adakah disebabkan beliau dah diajar cara untuk bercakap apabila berjumpa dengan pegawai2 Yayasan Selangor ?

Selain itu wakil Goldsino juga meminta Yayasan Selangor untuk mengeluarkan MoU (memorandum persefahaman) supaya upacara tandatangan boleh diadakan pada Dec 2011 kerana Presiden syarikat itu sedang berada di Kuala Lumpur . Secara kebetulan pula Presiden Goldsino ada di Kuala Lumpur ? Seolah-olah dinasihatkan orang tertentu bahawa Goldsino pasti akan berjaya dengan perbincangan bersama Yayasan Selangor.

Pada 27 Dec 2011 , pengurus pembangunan perniagaan Goldsino memperkenalkan lain2 wakil Goldsino pada wakil Yayasan Selangor . Menurut wakil Goldsino itu , mereka berasal dari China tetapi telah menetap di Malaysia untuk satu tempoh yang agak lama . Mereka juga berkata bahawa projek pertama mereka telah berjalan di negeri Perak . Mungkin ramai yang tahu bahawa pada tahun 2008, DAP telah menguasai Perak melalui proksi mereka PAS di mana Nizar dilantik sebagai MB , mungkin sudah banyak percaturan dan projek yang telah ditandatangani dalam tempoh yang singkat itu sebelum diambil alih oleh BN pada 2009.

Dalam mesyuarat itu juga , pengerusi mesyuarat menasihatkan supaya Goldsino menghantar dokumen2 mereka melalui syarikat tempatan untuk memudahkan permohonan . Tak dinyatakan dalam artikel itu nama syarikat , mungkin akan dikeluarkan dalam artikel akan datang The DAP Insider . Tapi kalau tak keluar pun kita masihboleh siasat .

Penulis The DAP Insider juga berpendapat terdapat rancangan untuk membawa masuk wang asing ke Selangor melalui Yayasan Selangor dengan projek solar yang dicadangkan . Bila bercakap mengenai membawa masuk mata wang asing ke negara ini , pelbagai spekulasi pasti timbul tambahan pula dengan bagaimana projek ini begitu cepat mendapat kelulusan Yayasan Selangor ? Bukan niat untuk menuduh , namun perkara-perkara yang menimbulkan keraguan seperti ini haruslah disiasat tambahan pula ia melibatkan aliran wang yang besar dari luar negarAa.

HOUSE PK: Artikel ini aku petik dari blog Be Da Man. sebab artikel asal dalam Bahasa Inggeris takut nanti ada yang tak faham maka aku copy yang telah dimelayukan punya.

Kita nak tanya ni, macamana Yayasan Selangor melalui Deputy GM dia boleh terus keluarkan surat dan bersetuju bagi projek ni pada China? Dia punya Presiden pun tak reti cakap English! Wo, hebat kan? Korang tak rasa ke seperti apa yang didedahkan oleh DAP Insider ni ada tangan Ghaib si Racist Teresa Cock yang sangat bencikan melayu tu?

Come on, benda ni dah masuk SPRM guys, aku yakin SPRM akan buat siasatan yang terperincin cuma aku takut dek kerna takut ngan pembangkang maka kes ni juga akan disepikan? Ini bukan perkara main-main. Ini adalah tuduhan serius. Dah le nama Kok si Teresa dan Kok Chee Keong tu sama sur name dia. Mungkinkah mereka ni related?

Berapa Teresa dapat dalam deal ni? Kita nak tahu semua benda ni, bukan nak tuduh tapi benda dah ada report kat SPRM kan? Kenapa bila pakatan yang ambik rasuah dalam deal yang hingga mencapai Billion ringgit ni semua senyap? Sedangkan Suami Shahrizat yang ambik soft loan tu dikenakan macam-macam? Sampai panggil UMNO lembu beb.

Ini kita nak panggil FUCKATAN COCK ke? Ce cite sikit? Kenapa berat sebelah? Kenapa ada yang komen kata kena tunggu hingga SPRM selesai? Kenapa dalam hal kerajaan belum terbukti lagi anjing-anjing Pakatan dah kata bersalah? Sedangkan baru dalam siasatan?

Sampai bila kita rakyat Malaysia ni mahu diperbodohkan oleh agen-agen pembangkang seperti Malaysiakini dan blogger-blogger haprak mereka? Begitu mudah kita percaya dakyah mereka, seolah-olah mereka begitu suci kan?

Teresa yang sangat bencikan melayu ni selalu kata dia adil dan telus, adil ke? Telus ke bagi projek macam tu je, bukan nilai kecil tau, berbillion ni. Kata adil, bangkitlah rakyat Selangor, kamu sedang dirompak degan begitu dasyat sekali. Tah berapa banyak tanah milik bumiputra yang sudah diambil kaum cinabeng kat Selangor ni...

Lagi satu, dah beratus laporan polis dibuat terhadap Teresa, tapi sampai searang Teresa masih lepas bebas sebab mungki Menteri atau polis takut nak tangkap dia kot? Takut nanti dia akan compalint pasal makanan lagi kot? Dia hina melayu, dia dok jual tanah Selangor dan ambik rasuah sesuka hati dia dan dia masih UNTOUCHABLES!

APA? ANWAR ADALAH MUSLIM DEMOCRAT? MUAHAHAHAHAHAHAHA

Posted: 14 Feb 2014 03:16 AM PST

Kah kah kah kah! Muahahahahahaha! Islamic Demokrat? Kui kui kui...tolong la aku tak tahan, sakit perut aku baca...

Seorang PELIWAT yang suka membelasah China Doll dan seorang pengkhianat negara dijadikan role model Muslim Democrat? Muahahahahahahaha

Khaiikkk Ptuiiihhh
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...