House PK

House PK


KUNYIT JAMBU HANGIT! ANWAR KANTOI DENGAN ANAK IKAN DIA YANG BARU??

Posted: 06 Jan 2014 01:42 AM PST



Kudos to The Unspinners yang telah menyiarkan gambar ini, aku pada mulanya malas nak ambi gambar ni pasal kan sekarang ni ada pihak yang tak nak main gutter politics, kununnya kena ada style la kan? Lantak la kita masing-masing ada pandangan kita kan? Buat apa nak argue kata siapa betul siapa salah, yang penting kita dedah benda yang benar. bakinya kita serah pada Allah yang satu bukan triniti seperti yang disokong oleh setengah manusia sesat!

Ok ini adalah pendedahan terbaru Anwar dengan budak jambu. Baiklah kita tak nak tuduh dia liwat budak ni, kita tak nak cakap dia sudah hantam belakang budak ni, cuma hati kecil aku bertaraf GUTTER ni bertanya, kenapa banyak sangat Anwar tangkap gambar dengan bebudak macam ni?

Sebab Anwar tahu tahap dia sekarang ni kalau dia liwat depan mata semua pemimpin pakatan pun mereka akan tetap kata itu bukan dia, perut besar dan boroi walau pada hakikatnya yang lain semua sama. Jadi si gay tua ni main berani buat apa saja sebab dia tau kaki backup taraf ularmak ramai.

Yalah kita pun rasa tertekan dengan kenaikan sekarang ni, jangan le kita halalkan benda yang dimurkai Tuhan dan Nabi tak mengaku umat punya manusia kita nak jadikan dia pemimpin kan? Kan? Kan?

Aku personally tak pernah letih nak expose segala kebaian Anwar ni sebab aku penci peliwat + pengkhianat negara ini. Itu aje, wahai pencacai kunyit fuckatan, marilah maki aku. Aku tunggu, sokong la dia lagi ya.....he he he

GEMPAR BERAPI! MANA PERGINYA MENTERI DALAM NEGERI? LAMA TAK DENGAR KHABAR BERITA....

Posted: 05 Jan 2014 04:00 PM PST

Ni aku tanya sikit, mana perginya Menteri Dalam Negeri? Aku rindu akan ketegasan beliau. Aku rindukan akan segala kata-kata yang keluar dari mulut beliau! Mana perginya Menteri Dalam Negeri?

Langsung tak nampak kelibat dia dalam upacara Turun yang telahh berlaku di Dataran Merdeka malam tahun baru yang lepas. Langsung tak nampak kelibat dia bilamana ada seorang paderi gila guna nama Allah demi untuk berniat nak seatkan umat Melayu yang beragama Islam. Mana dia pergi?

Aku serumu wahai Menteri Dalam negeri, menjelmalah kamu dan tangani la segala permasalahan yang sedang berlaku sekarang ni. Isu bible Bahasa Melayu ditangkap hingga ke isu Turun dan isu Demo kebebasan media semuanya tidak ada apa-apakah reakksinya dari Menteri Dalam Negeri?

Bukankah sebelum ini Menteri Dalam Negeri begitu garang dan hebat sekali hinggakan yang lain semua nampak macam kucing je? Apa sudah jadi wahai Menteri dalam Negeri? Kami semua rakyat Malaysia rindu akan ketegasan dan statement-statement maut dari kamu.

Kami rindukan akan ayat, 'INI BUKAN AMARAN' ini betul-betul. Bukan apa dengan begitu banyak kejadian yang sedang berlaku sekarang ni dan dengan kesenyapan yang melanda takut esok orang akan kata Menteri Dalam Negeri dah jadi TIN KOSONG pulak. Itu aje..

Mana ek Menteri Dalam Negeri ni? Rindu la wei...

KUNYIT HANGIT! CERITERA ANWAR DAN RAFIZI YANG TERLAMPAU!?

Posted: 05 Jan 2014 01:51 PM PST

Gambar di atas ni sekadar metaforik bahawasanya inilah rafizi aka Rapussy teh pink gay terhadap Anwar al jubs! Dia adalah pengarah strtegik yang selalu mencari isu luarbiasa, yang kadang-kadangnya tak masuk dek akal tapi sebab gay kan, memang suka cite-cite gosip panas ni.

Tah la ada sesetengah manusia teruja dengan mamat ni, tapi bagi aku dia ni tak lebih dari budak jambu pink gay yang suka cari publisiti murahan je...siap Rapussy akan aku kerjakan kau NANTI...MUAHAHAHAHAHA!

Macam biasa Anwar dah banyak kali kantoi menipu maka dia build up manusia semacam Rapussy ni untuk kesinambungan penipuan dia yang tidak akan berakhir sehingga dia mampos!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...