PAPA GOMO

PAPA GOMO


Parlimen Dibubarkan, Ya Allah Berikanlah Kemenangan Buat Barisan Nasional Pada PRU13 Ini.

Posted: 02 Apr 2013 09:02 PM PDT





Secara rasminya Parlimen dibubarkan dan kini hanya menunggu waktu pengumuman rasmi dari pihak SPR berhubung tarikh pilihanraya ke 13.

Buat rakyat Malaysia, Najib Razak dalam ucapannya tadi bukan mengharapkan simpati tetapi beliau mengharapkan anda semua sedar apa akan berlaku jika negara kucar kacir dan keamanan tergugat hasil dari pihak pihak yang sentiasa mencetuskan kekecohan dan rusuhan.

Kami siap sedia bertempur dalam memastikan Barisan Nasional menang 2/3 pada pilihanraya ke 13 ini. Kekuatan yang ada pada kami para penggiat media social adalah 100% untuk berkhdimat pada Najib Razak demi mengekalkan kemakmuran dan keamanan negara.

Ya Allah kau berikanlah kemenangan kepada kami Barisan Nasional agar Najib Razak diberikan amanat untuk mentadbir negara Malaysia ini dengan aman dan makmur.

Sayangi Malaysia, Yakini Barisan Nasional.

Psssttt..... Serius aku kagum dengan Najib Razak

jnnnntzytyuyddaazssawfdgjkhu hnnn, 1

Lim Kit Siang Cabar Melayu Gelang Patah

Posted: 02 Apr 2013 05:00 PM PDT



Aiya apa pasal Lim Kit Siang banyak bising? Apa pasal sama lu DAP Babi? Lu Mau Mati ka Lim Kit Siang? Ini kali lu mesti mati punya. Lu mati Kit Siang Lu Mati...Manyak SUEW ini Babi DAP...

Read More...

Psssttt... Kasi mati semua pemimpin DAP PRU 13 ni

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

Video Bakal MB Kelantan Yang Dikenali Dengan Nama Menatang

Posted: 02 Apr 2013 09:30 AM PDT





Pada pandangan aku kelemahan Nik Aziz selama ini yang dilihat makin lama makin merapu dan caca merba dek kerana si bangsat Musang berbulu kambing ni. Aku rasa rakyat Kelantan lebih kenal dengan si Musang ni sebab banyak pekara dilakukan menatang ni yang akhirnya menjerat Nik Aziz selaku MB Kelantan.

Psssttt.. Musang ni bakal MB Kelantan.....jahanam lah oiii

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



Rafizi Ramli Akan Lakukan Apa Sahaja Demi Pertahankan Tubuh Badan Anwar Ibrahim

Posted: 02 Apr 2013 05:00 AM PDT




Rafizi Ramli anak ikan Anwar Ibrahim semenjak di MCKK lagi. Tak hairan kalau beliau mempertahankan batang tubuh Anwar Ibrahim dengan apa cara sekalipun kerana beliau terhutang budi dengan apa yang dilakukan Anwar Ibrahim sejak beliau dibangku kolej lagi. Pendek kata Anwar Ibrahim bantu serba serbi sampaikan ke ketiak..huhuhu. Meh layan bawah ni dari blog My Massa

Namanya meningkat naik baru-baru ini kerana kempen turunkan harga kereta, debat pendidikan percuma dan juga kerana niatnnya mahu menumbangkan Ong Tee Keat di kubu kuatnya beliau. Memang bercita-cita besar si Rafizi ini. Malah, Anwar dan konco-konconya tanpa segan silu mengangkat si Rafizi Jambu ini sebagai antara pemimpin muda PKR yang intelektual (mungkin kerana sedar dirinya sekadar lulusan am Bahasa Melayu) dan kononnya mempunyai pengetahuan ekonomi yang cukup tinggi, walaupun beliau sebenarnya dibuang daripada Petronas kerana isu penyelewengan tuntutan.

Namun, hebat-hebat Si Rafizi ini, hebat lagi Shamsul Iskandar AKIN yang lebih tembun. Kerana sehingga hari ini, beliau masih gagal menumbangkan si GEMPEN (Gemuk-Pendek) itu sebagai KETUA AMK! Jadi, macamana ceritanya nak tumbangkan Ong Tee Keat? Takkan menang pasal nak harapkan undi pecah kaum bukan Melayu sahaja kot? Mana maruah mu wahai Rafizi?










Psssttt.... Rafizi nak bercakap soal ekonomi? Lawan dulu lah Di parlimen Pandan dan kasi menang baru boleh gebang kuat.

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



Tahniah YB Zulkifli Nordin

Posted: 02 Apr 2013 01:30 AM PDT



Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin memohon maaf kepada penganut agama Hindu sekiranya kenyataan beliau kira-kira 10 tahun lalu mengundang kemarahan mereka.

Menurutnya kenyataan itu yang telah disunting pihak tertentu bagi tujuan memfitnah dan memburukkan namanya serta diedarkan ke laman Youtube baru-baru ini, dibuatnya ketika beliau masih berada dalam parti pembangkang.

Bekas Ahli Parlimen PKR itu berkata rakaman tersebut cuba menyembunyikan fakta dan mengelirukan rakyat tanpa menyatakan keadaan sebenar. "Tindakan itu bertujuan memburukkan nama saya dan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) walhal tiada kaitan dengan Perkasa kerana dibuat lebih 10 tahun lalu" katanya semasa menyampaikan ceramah di Baling.





Naib Presiden Perkasa itu berkata demikian bagi mengulas rakaman video bertajuk Zulkifli Nordin (Perkasa) menghina agama Hindu yang dimuat naik di laman Youtube sejak beberapa hari lalu.

Dalam rakaman itu kononnya Zulkifli telah memberi komen negatif terhadap penganut Hindu. Mengulas lanjut Zulkifli berkata, video itu juga bertujuan mengalihkan sokongan rakyat terhadap masalah dan isu-isu besar yang dihadapi pemimpin pakatan pembangkang.

Beliau mengakui mengeluarkan kenyataan bersifat cauvinis tersebut kerana ketika itu dia masih bersama parti pembangkang yang memang mengamalkan dasar cauvinis dan rasis.

Sebagai graduan lulusan undang-undang luar negara, katanya, beliau bersedia memohon maaf kepada masyarakat Hindu sebagimana contoh pemimpin luar negara bersedia memohon maaf kepada rakyat bagi mengelakkan sesuatu isu berlarutan.

Katanya, beliau juga pernah memohon maaf secara terbuka kepada bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir pada 3 Mac lalu di Kelantan atas kesilapan semasa berada dalam pakatan pembangkang.

"Kepada penganut Hindu dan rakyat Malaysia, saya memohon maaf secara terbuka kepada mereka atas kesilapan itu. Dalam ucapan pertama di Dewan Rakyat juga saya memohon maaf secara terbuka kerana pada waktu itu mengamalkan cauvinis dan rasis" katanya.

Sehubungan dengan itu Zulkifli berkata, penganut Hindu dan rakyat Malaysia perlu menempelak dasar cauvinis dan rasis pakatan pembangkang dengan menolak calon-calon daripada parti tersebut.

Psssttt... Tahniah Yb Zulkifli Nordin....ni beza anda dengan pemimpin pembangkang yang ada hari ni.

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.





Rahsia Adun PAS Bersama Wanita Kemboja Terbongkar

Posted: 01 Apr 2013 11:07 PM PDT




Tahun 2010 seorang wanita Kemboja yang mengaku dirinya isteri kedua ADUN PAS Melor di Kelantan telah membawa kes tuntutan mutaah ke Mahkamah Tinggi Syariah Kota Bharu. Dalam tuntutan itu wanita berkenaan menuntut RM 3 juta daripada bekas suaminya. 

Perbicaraan kes tersebut menjadi bualan umum di Kelantan dan seluruh negara kerana ia melibatkan seorang ADUN PAS. Dalam masa yang sama mencemarkan reputasi PAS. Walaupun tiga tahun telah berlalu timbul persoalan kenapa kes berkenaan senyap begitu sahaja sehingga kini ?

Rupa-rupanya kes berkenaan telah ditarik balik READ MORE...

Psssttt.... Bila PAS depa akan kata ni semua Halal dan kemudiannya menyalahkan UMNO...Ptuih


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...