House PK

House PK


GEMPAR BERLENDIR! RAHSIA ADUN PAS NIKAH KEMBOJA TERBONGKAR!

Posted: 02 Apr 2013 01:14 AM PDT

Tahun 2010 seorang wanita Kemboja yang mengaku dirinya isteri kedua ADUN PAS Melor di Kelantan telah membawa kes tuntutan mutaah ke Mahkamah Tinggi Syariah Kota Bharu. Dalam tuntutan itu wanita berkenaan menuntut RM 3 juta daripada bekas suaminya.

Perbicaraan kes tersebut menjadi bualan umum di Kelantan dan seluruh negara kerana ia melibatkan seorang ADUN PAS. Dalam masa yang sama mencemarkan reputasi PAS. Walaupun tiga tahun telah berlalu timbul persoalan kenapa kes berkenaan senyap begitu sahaja sehingga kini ?

Rupa-rupanya kes berkenaan telah ditarik balik dan tuntutan bekas isteri kedua adun berkenaan diselesaikan luar mahkamah. Difahamkan wanita berkenaan berjaya mendapat RM 3 juta yang dituntut dari bekas suaminya hasil bantuan kawasan balak yang dianugerahkan oleh Nik Aziz.

Atas alasan menjaga air muka tok guru dan PAS Kelantan Nik Aziz telah menganugerahkan kawasan balak kepada adun berkenaan yang mana kawasan berkenaan kemudiannya dijual dan wang digunakan untuk membayar tuntutan wanita berkenaan.

Banyak sebab yang membuatkan PAS Kelantan takut jika perbicaraan itu diteruskan. Kerana itulah mereka memilih untuk tidak meneruskan perbicaraan dan cari jalan untuk selesaikan luar mahkamah bagi mengelak PAS diaibkan. Namun begitu bangkai gajah mana mungkin ditutup dengan daun pisang. Sebijak-bijak PAS hendak menutup kisah berkenaan akhirnya terbongkar jua.

Jika kes tersebut dibicarakan di mahkamah tiga rahsia besar akan terbongkar.

1 - Jumlah harta yang dimiliki oleh Adun Pas berkenaan.
2 - Siapa jurunikah, saksi dan tempat bernikah.
3 - Surat nikah palsu

Pertama, ketika perbicaraan sebelum kes ditarik balik wanita berkenaan memberitahu mahkamah bahawa Beliau yakin bekas suaminya mempunyai harta yang melebihi RM 3 juta - malaysia insider 29 sept 2010.
Jika perbicaraan diteruskan maka akan terbongkarlah kekayaan seorang ADUN PAS yang sering mengaku mereka miskin, dan dari mana datangnya hasil kekayaan itu.


Ejen nikah sindiket - kiri jurunikah, kanan saksi

Kedua, orang yang menikahkan mereka adalah ADUN PAS Air Lanas, Abdullah Ya'kub dan saksinya adalah Speaker Dewan Undangan Negeri Kelantan yang juga salah seorang ADUN PAS di Kelantan. Mereka dinikah dalam bilik hotel di Kemboja. Jika perbicaraan diteruskan maka akan terbongkarlah cerita ADUN PAS menjalankan khidmat pernikahan sindiket dan kesan lebih teruk lagi kerana yang melanggar peraturan berkenaan adalah wakil rakyat dan seorang Speaker DUN.

Ketiga, apabila mendapat berita bekas isteri ADUN Melor akan membawa kes berkenaan ke mahkamah, ADUN Melor telah meminta pertolongan seorang lelaki yang dikenali sebagai Ustaz Rahimi Madani yang juga bertindak sebagai bomoh rasmi Husam serta bomoh kepada Satay Malaysia telah pergi ke Thailand untuk mendapat satu surat nikah yang tarikh telah dikebelakangkan (back dated) sebagai bukti nikah kepada mahkamah. Jika perbicaraan tersebut diteruskan maka semua ini akan terbongkar kerana seorang adun terlibat menggunakan dokumen palsu.

Begitulah cekapnya PAS melakukan kerja-kerja mengambuskan kesalahan orang mereka. Yang menjadi mangsa adalah tanah-tanah balak Kelantan untuk menutup kebejatan pemimpin-pemimpin PAS, demi kepuasan nafsu ADUN mereka mendapat 'barang baik' made in Cambodia.

Sumber: Gelombang Merah!

CILI KASI TARUK! BETAPA DERITANYA KITA HIDUP BAWAH PEMERINTAHAN PAKATAN HARAMI DI SELANGOR!

Posted: 01 Apr 2013 09:00 PM PDT

Kata orang gambar menceritakan segalanya, tak perlu aku ulas.....lihatlah sekeliling kamu semua wahai rakyat Selangor! Apa sudah jadi dengan negeri paling maju ni? Dari sampah sampai ke pokok, air dan banyak lagi sudah tidak terurus. Inilah hakikatnya...

FUYOH! TUN DAIM KATA BN AKAN MENANG BESAR!

Posted: 01 Apr 2013 07:00 PM PDT

BEKAS Menteri Kewangan, Tun Daim Zainuddin yakin Barisan Nasional (BN) akan menang dengan majoriti yang lebih besar pada Pilihan Raya Umum ke-13.

Katanya, walaupun BN mungkin kehilangan beberapa kerusi Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN) di Johor, Sabah dan Sarawak namun keputusan keseluruhan akan lebih baik berbanding tahun 2008 kerana BN juga dijangka akan memenangi balik banyak kerusi di Selangor, Kedan dan Kelantan.

Beliau berkata demikian dalam temuramah bersama akhbar China Press yang disiarkan hari ini.

Kata beliau, BN memiliki peluang yang cerah untuk menawan kembali Selangor dan Kedah tetapi masih tidak mampu untuk mendapatkan kembali Pulau Pinang dan Kelantan.

"Penduduk Kedah dilihat bersedia mahu membantu Mukhriz Tun Mahathir untuk menjadi Menteri Besar negeri itu," katanya.

Selangor pula katanya berpeluang jatuh kembali ke tangan BN andai perikatan berkenaan dapat menyediakan calon menteri besar yang sesuai dan diterima ramai.

Perak pulak jelas beliau, wujud peluang sama rata atau 50-50 kepada BN dan Pakatan Rakyat bagi menguasainya.

Menurut Daim, permasalahan terbesar dengan pembangkang di negara ini ialah mereka tidak memenuhi janji-janji yang dibuat dalam manifesto tahun 2008.

Katanya, disebabkan itu pembangkang dilihat kurang kredibiliti dan tidak dipercayai rakyat.

Beliau juga menafikan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai terlepas peluang keemasan untuk membubarkan Parlimen seperti yang dijaja beberapa pemimpin DAP.

Katanya, pembubaran boleh dilakukan pada bila-bila masa yang sesuai dan bukan dalam tempoh tertentu sahaja.

Dalam temuramah berkenaan, beliau juga menasihati pengundi Cina agar berfikir secara mendalam dan berhati-hati sebelum mengundi.

"Apa yang anda dapat dengan cuba menghukum BN," soalnya.

Beliau juga yakin pengundi kali ini akan mengundi berdasarkan tiga faktor utama iaitu menolak penyelewengan, ekonomi dan masa hadapan.

Mengulas mengenai insiden pencerobohan di Lahad Datu beliau berkata, ia merupakan sesuatu yang menyebelahi BN walaupun ia tidak dirancang oleh pihak itu.

Pandangan Daim mengenai keputusan pilihan raya umum adalah sesuatu yang ditunggu terutama apabila meramal dengan tepat keputusan PRU ke 12 (2008) yang menyaksikan BN kehilangan beberapa negeri yang dilihat kubu kuat kerajaan ketika itu. –Mynewshub

HOUSE PK; Jangan pandang rendah akan ramalan Tun Dam ni gang, dulu dia ramal 5 negeri tumbang, memang betul 5 negeri tumbang, kali ini dia kata BN akan menang besar maka aku yakin ianya akan terjadi. Masa untuk beli ALMARI baru....

KANTOI LAGI! PENYOKONG PAKATAN BERBAJU BERSIH DITANGKAP KETIKA BERCUMBU! OWHHHH

Posted: 01 Apr 2013 05:00 PM PDT

Jangan pula kata ini adalah SANDIWARA dan ini adalah LAKONAN UMNO untuk memburuk-burukkan penyokong Pakatan Rakyat!

Dan jangan pula duk asyik kona kononnya UMNO suka gunakan SEKS dan SKANDAL untuk melariskan sokongan kepada parti itu kerana yang menangkap pasangan ini adalah Penguatkuasa Jabatan Agama Islam!

Ketika ditangkap, seluar dalam si wanita sudah pun tersadai di hujung kaki walaupun tudungnya masih belum ditanggalkan. Manakala mamat yang pakai baju BERSIH itu pula, memang TAK PAKAI SELUAR DALAM tetapi masih berseluar walaupun zipnya sudah terbuka!

Kata si empunya gambar, ini gambar lama. Gambar masa malam HIMPUNAN BERSIH. Gambar masa para peserta BERSIH berpusu-pusu masuk ke Kuala Lumpur.

Pasangan ini tidak menjadikan bilik hotel sebagai tempat mereka memadu syahwat sebaliknya di dalam kereta dengan harapan, kesibukan pihak berkuasa mengawal para penyokong Pakatan Rakyat yang berpusu-pusu masuk ke pusat Bandaraya Kuala Lumpur untuk melakukan demonstrasi pada sebelah siangnya, akan menyelamatkan mereka daripada ditangkap MUQADDIMAH ZINA.

Malangnya mereka tersilap!

Dan hasilnya, inilah untuk dipersembahkan sebagai tatapan tengah malam!!!

Motifnya: Hampir kesemua penyokong-penyokong Pakatan ini menyokong Pakatan sebab mereka ada masalah hati dan moral. Itulah sebabnya, walau apa pun penjelasan yang diberikan atau bukti dibentangkan, bahkan segala teladan, qias dan contoh ditunjukkan, mereka tetap menyokong Pakatan Rakyat.

Yalah, hati dah rosak. Bila dah rosak hatinya, rosaklah juga akalnya. Bila dah rosak akal, kalau Nabi Muhammad s.a.w masih hidup pun, mereka akan menyertai kaum Quraisy untuk menuduh baginda s.a.w sebagai tukang sihir dan pembohong!

Kan ker perangai puak-puak tu sama macam perangai Quraisy Jahiliyah?

HOUSE PK: Ini aku ambik dari Flying Kick, aku setuju dengan apa ditulis Kick! Memang bangsat betul penyokong Pakatan ni, mereka ni jenis gila seks, aku pun menyampah nak cerita pasal ni, tapi dah banyak sangat mereka buat hal kena bagitau jugak kat rakyat betul tak?

Oh ya, semalam Cili Padi ada dedahkanlagi skandal, KLIK SINI

Yalah, depa gila seks pun salah UMNO kan? Kan? Kan?

BO LA WEI! DARK SIDE OF KELATE YANG AKAN MEBUATKAN NIK AZIZ LARI MALAM!

Posted: 01 Apr 2013 03:00 AM PDT

Kata serambi Mekah! Kata Isle, kata yang lain semua kapir , PAS je isle...tapi video ni bukti apa yang berlaku kat Kelate wei! Bo La Wei....Tahniah aku ucapkan pada NST kerana membuat pendedahan ini:


-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...