Selamat Tahun Baru Cina

Saudara/Saudari tuanhamba,
 

Selamat Tahun Baru Cina

Salam 1Malaysia,
 
Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina kepada mereka yang meraikan perayaan tersebut.
 
Sebagai rakyat Malaysia, kita beruntung kerana berpeluang meraikan pelbagai perayaan yang disambut oleh rakyat berbilang kaum bersama-sama. Ini secara tidak langsung merapatkan lagi hubungan kita meskipun berbeza bangsa dan kepercayaan agama.
 
Semoga di tahun Ular ini, kemakmuran dan kedamaian yang dikecapi di negara ini sejak sekian lama dapat dikekalkan.
 
Selamat Tahun Baru Cina, Gong Xi Fa Cai kepada semua !

Saya akan menulis mengenai usaha kerajaan kepada masyarakat Cina di negara ini yang akan disiarkan di blog saya. Teruskan melayarinya di 1Malaysia.com.my.

Untuk mengikuti segala pekembangan terkini mengenai isu semasa negara, ikuti saya di Facebook  dan Twitter serta lawati laman web saya, 1Malaysia.com.my. Kongsikan maklumat ini kepada ahli keluarga serta sahabat handai anda dan ajak mereka untuk melanggan maklumat terkini menerusi laman web saya. Diharapkan anda semua dapat meneruskan sokongan kepada saya sebagai Perdana Menteri agar kita dapat bersama-sama membawa negara ini ke peringkat yang lebih tinggi.
 
 
Najib Razak
Copyright © 2013 1Malaysia.com.my, All rights reserved.





-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...