PAPA GOMO

PAPA GOMO


KANTOI - Penari Lucah Program PKR Dakwa Anwar Ibrahim Cuba Cabul Payudaranya.

Posted: 06 Feb 2013 06:00 PM PST




Anwar yang juga ketua pembangkang berkata parti itu mempunyai nilai tersendiri yang patut disokong.  Katanya, PKR akan mengambil tindakan sekiranya tarian itu didapati tidak sesuai dan juga jika program berkenaan melibatkan parti.



"Parti ini perlu mendukung nilai yang baik, yang mana ia perlu dipertahankan setiap masa," - Anwar Al Juburi

Gua tak tahulah sama ada kenyataan Anwar Ibrahim boleh diterima ahli PKR dan parti Pakatan Pembangkang yang lain. Apa yang Anwar Ibrahim nyatakan adalah sama sekali tidak relevan tentang dirinya sendiri yang penuh dengan noda dan moral yang begitu teruk untuk dijadikan tauladan.

Gua tak perlu nak kata apa apa dalam pekara ini tetapi Gua nak cakap kepada puak pakatan Pembangkang! Anwar Ibrahim tegur PKR bila ada tarian lucah, apakah kau orang semua ni memang dasar LEMBU yang akan angguk angguk dengan apa yang Anwar Ibrahim cakap ni?



Jangan lah jadi bodoh wahai puak puak PKR dan pembangkang yang lain. Anwar Ibrahim main bontot, balun China Doll semua tu Halal pada dia. Tapi bila tang pengikutnya semuanya Halal. Jangan jadi bodoh lah!!!




So kepada puak puak pembangkang yang diLEMBUkan Anwar Ibrahim agar dapat menilai dimana terletaknya moral pemimpin yang diagungkan ini. Tang hangpa buat semua Anwar Ibrahim kata salah, tapi percayalah kalau dia dapat China Doll tu sah sah dia henjut sebiji sama macam dalam video seks tu.

Psssttt... Macam biasalah, Anwar Ibrahim je suci dan orang lain syaitan. Bangsat punya Al Juburi

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

Khalid Dakwa Najib Bagi Rasuah Kepada SYABAS..Bodoh Punya Khalid!!

Posted: 06 Feb 2013 06:41 AM PST


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengumumkan peruntukan tambahan sebanyak RM120 juta kepada Syarikat Bekalan Air Selangor (Syabas) bagi mengatasi masalah air di negeri Selangor.

Beliau yang juga merupakan Menteri Kewangan berkata peruntukan itu merupakan tambahan kepada RM606 juta yang diberikan kepada Syabas sebelum ini.

"Kalau tidak kerana peruntukan RM606 Juta kepada Syabas yang diberikan kerajaan persekutuan, masalah air di Selangor adalah lebih berat sebenarnya.


Selanjtnya di KLPOS

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan 
Umat Islam Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

Aplikasi Radio Selangor BN.Fm Dilancar

Posted: 05 Feb 2013 11:41 PM PST



Koordinator Barisan Nasional (BN) Selangor, Datuk Seri Ir Mohd Zin Mohamed hari ini melancarkan aplikasi telefon untuk Radio Selangor BN.FM.

Menurutnya, sehingga kini pendengar Radio Selangor BN.FM telah mencecah sehingga 80 ribu orang.

Sehubungan dengan itu, aplikasi telefon dilancarkan bagi meluaskan akses radio berkenaan.

"Bagi meluaskan lagi akses kepada radio Selangor BN.FM ini, BN Selangor dengan sukacitanya melancarkan aplikasi untuk pengguna telefon pintar," katanya kepada pemberita dalam sidang media dan Pelancaran Aplikasi Telefon Radio Selangor BN.FM di ibupejabat UMNO Selangor di Shah Alam hari ini.

Tambahnya, aplikasi berkenaan boleh dimuat turun melalui platform iOS untuk pengguna Iphone dan Ipad, pengguna Android, Windows dan Blackberry.

Pengguna kemudiannya hanya perlu menaip 'selangorbnfm' di ruangan 'appstore' atau 'google play' untuk menggunakan aplikasi tersebut.

Mohd Zin turut berkata, BN Selangor mensasarkan bilangan muat turun aplikasi ini mencecah sehingga 200 ribu muat turun.

"BN mensasarkan sehingga 200 ribu muat turun menjelang akhir bulan Februari ini," ujar beliau.

Radio SelangorBN.FM akan turut menemuramah pemimpin-pemimpin politik utama di Selangor ini bagi mengupas pelbagai isu menarik.

Sebelum ini, Radio Selangor BN.FM telah dilancarkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak pada 17 Januari dan mendapat sambutan yang amat menggalakkan.

Sumber dari KLPOS


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...