Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


PANASS!! Esok Azizan Razak MB Kedah BAKAL BUBARKAN DUN KEDAH!! #BubarDunKedah

Posted: 03 Feb 2013 07:43 AM PST


Esok ada cerita panass mengenai DUN Kedah pada Pukul 11.30 pagi. Dengar cerita Ustaz Azizan akan bubarkan dun Kedah lebih awal dari jangkaan, malah Ustaz Azizan sudah tidak sabar untuk turun takhta dan berikan jawatan MB kepada orang lain, kecuali kepada ahli Pas dan sekutu Phahrolrazi.

Mungkinkah Ustaz Azizan akan membuat kejutan? Siapa tahu!!

wahh.. macam adik dan abang..

Gambar yang akan cetuskan kontroversi tahap dewa punyalahh.. terbaik dari ladang!!

McTheory:
Sian tengok Ustaz Kita tu..

PANASS!! #IsuAirSgor Apabila MB Selangor SOUND Menteri?

Posted: 03 Feb 2013 04:36 AM PST


Sebelum ini MB Selangor, Si Khalid 'gagap' telah memberi amaran kepada Menteri KeTTHA, Dato' Peter Chin yang mana dia tetap akan meneruskan misi membeli keempat-empat konsesi air di Selangor. Walaupun sudah hampir 3 tahun Khalid asyik bercakap kosong nak penstrukturan air di Selangor.

Jika kali ini dia mahu mengadakan perbincangan, bermakna ini sudah kali keempat sesi perbincangan penstrukturan air di Selangor, ketiga-tiga perbincangan yang diatur sebelum ini telah gagal yang mana Khalid mendakwa campur tangan kerajaan pusat menghalang perbincangan tersebut.

Inilah sifat pembangkang, mereka langsung tidak boleh menerima kegagalan, malah akan mengguna segala macam cara untuk menyalahkan kerajaan pusat (BN). Walhal kerajaan pusat langsung tiada kaitan dalam perbinacangan tersebut. Malah menyokong lagi tindakan kerajaan negeri Selangor hendak membuat penstrukturan air.

Sebenarnya Mc pun pelik dengan Khalid ni, patutnya fokus masalah air dulu sebelum buat penstrukturan, bukannya sibuk nak buat penstrukturan tapi rakyat kat Lembah Kelang merana kerana tak ada air. Apa Khalid fikir penstrukturan tu boleh buat air bertambah ke?

Sudah la tipu rakyat pasal penstrukturan. Kemudian salahkan Syabas bila masalah air timbul, sedangkan mereka langsung tak peduli pasal Syabas. Malah mereka yang sekat kewangan Syabas dan mensabotaj segala yang boleh untuk menunjukan Syabas tidak mampu untuk menguruskan air Selangor.

Itulah Pakatan Haram, dari dulu hingga sekarang kerjanya menyusahkan orang. Bila jadi kerajaan pun asyik nak menipu dan membohong. Bukan nak jaga rakyat. Puak macam ni kita nak percaya dan biarkan jadi kerajaan? 



PANASS!! Kenapa PM @NajibRazak layak Di Beri Mandat 2/3? Ulasan Terbaik dari Ustaz Fathul Bari

Posted: 03 Feb 2013 01:17 AM PST


Kalau nak tahu kenapa, dengarlah kupasan dari Ustaz Fathul Bari. Memang terbaik dan penuh alasan yang munasabah.

PANASS!! PM @NajibRazak Pakai Baju 'CINA MATI' Untuk Gong Xi Fa Cai?

Posted: 02 Feb 2013 10:17 PM PST


Betul ke DS Najib pakai baju cina mati. Mula-mula Mc pun rasa sangsi, tapi setahu Mc, bila cina mati, baju yang boleh dipakai ialah warna hitam. Mana ada cina mati pakai baju merah? Sebab merah lebih berkait rapat dengan kegembiraan. Sebab tu bila raya cina, orang cina pakai baju merah.


Haa.. dah baca kan. Kod pakaian untuk orang mati warna hitam. Apa la nak jadi dengan puak Pakatan haram ni. Tak sudah-sudah kantoi menipu. Kalau selalu menipu, nanti dah takdak orang nak percaya. Tapi yang peliknya, macam Anwar, walaupun selalu menipu, tapi tetap ada cai-cai Pakatan yang percaya, kenapa ya?

Orang kata kali sekali kena tipu tu kita bengang! Tapi kalau selalu kena tipu tu, orang panggil BANGANG!!

McTheory:
Maknanya cai-cai tu Bangang la.. he he he..

TUDIAA!! PSY Gangnam Style Turun Malaysia Sokong BN?

Posted: 02 Feb 2013 07:17 PM PST



Fuyohh.. jika mengikut laporan akhbar The Star, bintang dunia dari Korea pelopor tarian kuda Gangnam Style si PSY akan datang ke Malaysia untuk sambut Tahun Baru Cina di Pulau Pinang. Biar betul ni.. jika benar PSY datang ke Pulau Pinang, Mc percaya bukan hanya rakyat Pulau Pinang yang pergi kesana, tetapi dari KL pun sanggup turun.
 
Laporan The STAR :

Penyanyi superstar Korea Selatan, Psy telah ditempah untuk membuat persembahan pada sambutan Rumah Terbuka Tahun Baru Cina Barisan Nasional di sini pada 11 Feb ini. 
Artis tersebut dijangka akan membuat persembahan lagu popularnya Gangnam Style di hadapan kira-kira 60,000 tetamu, termasuk Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak. 
Rumah terbuka tersebut akan diadakan di Han Chiang High School daripada jam 10:00 pagi hingga 1:00 petang - The STAR
Jemput si PSY tu bagus, cuma Mc harap jangan ada kontroversi lagi selepas ini. Penganjur perlu pastikan PSY dan penarinya mematuhi etika pemakaian dan tingkah laku semasa konsert atau persembahannya. Kena hormat negara orang walaupun artis itu bertaraf dunia.

Pengalaman mengajar kita, jangan peristiwa Hari Belia Negara berulang kembali.

McTheory:
Oppa Oppah Ganyang Kaw! he he..

PANASS!! Siapa Adun Dap Selangor Bakal Menyertai BN?

Posted: 02 Feb 2013 04:37 PM PST



SALAH seorang pemimpin parti DAPigs bakal meninggalkan parti dalam masa yang tedekat ini. Perkara ini disahkan sendiri oleh ADUN Sementa, Abdul Rahman Palil yang mendapat pesanan ringkas dari pemimpin tersebut untuk menyatakan hasratnya.

Siapakah pemimpin DAP dari Selangor yang sudah kecewa dengan parti rasis itu? Adakah ianya ADUN Selangor : Teressa Kok Suh Sim, Ean Yong Hian Wah, Ronnie Liu Tian Khiew, Teng Chang Khim, Dr. Cheah Wing Yin, Ng Suee Lim, Hannah Yeoh Tseow Suan, Jenice Lee Ying Ha, Yap Lum Chin, M. Manoharan, Lau Weng San, Philip Tan Choon Swee atau Ahli Parlimen Selangor : Tony Pua Kiam Wee, Charles Anthony Santiago, Teo Nie Ching, Gobind Singh Deo ataupun Senator S. Ramakrishnan.

Seperti yang dilaporkan oleh Utusan, kita nantikan berita panas ini.



McTheory:
Apa punya turr la si budak Jawaber6 ni, buat suspen pulak.. agak-agak siapa ya?
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...