PAPA GOMO

PAPA GOMO


Azam 2013 Pastikan Kita Mengundi Barisan Nasional

Posted: 01 Jan 2013 04:14 AM PST





Selamat tahun baru 2013 kepada seluruh rakyat Malaysia terutamanya para pengundi yang akan menjalankan tanggungjawap pada PRU 13 nanti yang bakal menjelang tiba beberapa bulan sahaja lagi.

Tidak ada apa apa harapan Gomo kepada pembaca Blog kecil ini melainkan mengharapkan agar para pembaca Blog Papa Gomo ini bersama sama dengan Gomo memastikan PRU 13 nanti Barisan Nasional akan terus mentadbir negara dengan membawa agenda Tranformasi Datuk Sri Najib Tun Abdul Razak Perdana Menteri bagi meneruskan Wawasan 2020 Ilham dan cetusan Tun Dr Mahathir bekas Perdana Menteri Malaysia.

 
Si bangsat ini sedang menunggu peluang yang sesuai untuk
mengambil alih kuasa bagi meneruskan agenda Penghapusan bangsa di Malaysia.

Sama sama kita menolak Pakatan pembangkang yang terdiri PAS,PKR dan DAP pada PTU 13 kelak. Ingatlah bahawa masa depan negara terletak ditangan kita semua dan berfikirlah secara waras apakah kita mahu sebuah kerajaan yang lemah dengan dipimpin oleh seorang pelakon Porno dan pengamal Homoseksual?

Barisan Nasional adalah pilihan yang tepat buat semua, Tranformasi yang dibawa oleh Perdana Menteri Malaysia Datuk Sri Najib Tun Abdul Razak membuktikan pelbagai kemajuan dan faedah yang diperolehi rakyat Malaysia hari ini.


Mara kita ke hadapan dengan agenda Tranformasi Nasioanl dan bukannya mundur kebelakang dengan reformasi Basi yang hanya tahu menjahanamkan perpaduan dan keharmonian negara.

Psssttt.... Tahun 2013 ni Gomo nak pastikan BN menang 2/3 pada Pilihanraya nanti, Amin

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...