House PK

House PK


GEMPAR BERAPI! ADUN DAP PULAU TIKUS UMUM KELUAR PARTI SERTA MERTA DAN MENJADI ADUN BEBAS

Posted: 14 Jan 2013 12:19 AM PST

Inilah berita yang aku terima baru ni bahawa Adun Pulau Tikus, Koay Teng Hai telah buang semua logo DAp di pusat khidmat beliau dan sekaligus dia umum dirinya sebagai calon bebas dalam PC tadi. Info ni aku dapat dari Agendanews.

FUCK YOU DAP!

APA NI? BLOGGER PRO BN KATA 200 RIBU YANG HADIR DI PERHIMPUNAN RAIKAN ZINA SHAMSIDAR ANWAR?

Posted: 13 Jan 2013 11:22 PM PST

Serius wei, aku terkejut baca kenyataan yang dikeluarkan oleh blogger BN, KLIK SINI

SELEPAS JUAL KALIMAH ALLAH, PAS KINI MEJADI 'CHAMPION' UNTUK GOLONGAN LGBT?

Posted: 13 Jan 2013 09:09 PM PST


Antara peserta yang meraikan Penzinaan Anwar Shamsidar. PAS kena tanya diri depa yang turun demo kali ni agak ramai jugak dikalangan jenis LGBT! Apakah PAS lepas jual kalimah Allah nak jadi pelopor kaum LGBT?

GEMPAR BERAPI! PENDEDAHAN SEBENAR FOTO PERHIMPUNAN MERAIKAN ZINA ANWAR-SHAMSIDAR!

Posted: 13 Jan 2013 06:00 PM PST

Kalau aku cakap pun, anjing pakatan akan kata aku ni menipu la, buat cerita la, tetapi di pagi yang mulia ni, aku nak semua rakyat Malaysia tahu kebenaran yang bukan ditunjukkan oleh blogger BN mahupun blogger Pakatan Kunyit. Gambar-gambar ini didedahkan oleh seorang Blogger bebas iaitu Minaq Jinggo. Mari kita tengok betul ke Isham Gay Rais kata 500 ribu yang hadir?



Korang boleh tengok LAPORAN PENUH SINI dan SINI

SO Pakatan, pleas la stop malukan diri korang sendiri, rakyat Malaysia bukan bodoh ok?

KUNYIT HANGIT! KENAPA PAKATAN PILIH 112/121?

Posted: 13 Jan 2013 04:00 PM PST

Sesuatu tarikh boleh ditulis dengan pelbagai cara. Jika 12 Januari, ada yang menulisnya sebagai 112 dan ada juga menulisnya dengan 121. Angka ini muncul kembali. Ia muncul setelah terbenam beberapa tahun lepas. Lebih menarik lagi, ia sentiasa dekat dengan agenda Kristianisasi negara ini. Menariknya,

Perhatikan perkara berikut :

Nombor 112 ialah bersamaan dengan YHVH Elohym dlm gemmatria Yahudi. YHVH Elohym ialah nama Tuhan yang disembah di dalam kitab Bible terutamanya di dalam teks Perjanjian Lama. Saya terbaca tentangnya di dalam blog Tuan A. Karim Omar.


12 Januari juga boleh ditulis dengan 121. Apabila ditulis di dalam bentuk begini, lantas calar perjuangan yang berkait kes Linna Joy satu ketika dulu kembali menggamit memori. 121 (1A) merupakan artikel di dalam Perlembagaan Persekutuan yang memisahkan bidang kuasa Mahkamah Syariah dan sivil. Artikel ini telah cuba dihapuskan sejak beberapa tahun dahulu melalui pelbagai kumpulan pendesak yang mana akhirnya berjaya menggunakan beberapa menteri kabinet untuk membawa satu memorandum kepada pemerintah yang kemudiannya dikaitkan dengan tuntutan-tuntutan IFC.

Usaha tersebut berjaya dipatahkan dengan tindakan pantas orang-orang Islam mendesak Perdana Menteri yang dilihat terlalu lemah dan hampir tunduk kepada semua desakan yang mengancam kedudukan Islam di Malaysia. Kes Lina Joyy cuba dijadikan batu loncatan untuk membolehkan usaha-usaha ke arah memastikan artikel 121 (1A) dihapuskan sama sekali. Gerakan kristian sejak dari kes Lina Joy sentiasa melihat artikel 121 (1A) sebagai penghalang kepada percubaan murtad orang-orang Islam. Ia perlu dihapuskan. Menarik sekali apabila nombor ini muncul kembali minggu ini. Yangg lebih menarik pula apabila pemain-pemainnya hampir majoritinya orang yang sama di dalam gambar di bawah selepas mereka kecewa di dalam kes Lina Joy serta percubaan membuka floodgate murtadin gagal.

Read more: http://satuhala.blogspot.com/2013/01/ada-apa-dengan-112121.html#ixzz2HtEue6nk

PANAS BERAPI! MEH TENGOK PAS DOK KIRA DUIT COLLECTION HIMPUNAN SHAMSIDAR!

Posted: 13 Jan 2013 07:40 AM PST

Semalam walau mereka frust tak dapat nak provoke polis untuk dijadikan bahan kempan, yang pasti MASYUK! Ini kira harta rampasan la ni ya? He he he

PANAS BERAPI! BAIK PUNYA LEBAI PAS MERABA BONTOT MUSLIMAH!

Posted: 13 Jan 2013 05:05 AM PST

Perlu ke aku nak tulis lebih lagi? Hebat kan PAS? Kan selalu aku cakap kalau bab lendir ni PAS memang sangat suka adanya.

GEMPAR BERAPI! PENJELASAN PEMUJA SYAITAN SEMBAHYANG 3 KIBLAT OLEH AMENOWORLD

Posted: 13 Jan 2013 03:41 AM PST

Tak sangka aku blogger Pakatan Kunyit si Ameno World yang seronok dan enjoy dalam MERAIKAN PENZINAAN ANWAR DAN SHAMSIDAR semalam naik angin sebab SGB dedahkan video peserta perhimpunan semalam sembahyang Kiblat ikut suka kepala bapak Anwar je.

Inilah masalah dengan blogger Pakatan Kunyit ni, dah tau buat salah tapi masih nak kona, ada ke patut si blogger tak berjantina ni kata kenapa tak tegur mereka yang salah kiblat? Apa? Itu saja penerangan dia? Dei manusia takde jantina, bukan ke korang ni arif sangat kununya dalam agama? Macamana boleh jadi macam ni?

USTAK MEKDI NATANG tak ajar ke? Kah kah kah, memalukan betul. Patut kau delete je blog sampah kau tu wahai blogger takde jantina AMENOWORLD! Kah kah kah
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...