PAPA GOMO

PAPA GOMO


Gelagat Anak Bangsa Anjing Upahan Pembangkang Dimalam Sambutan Kemerdekaan

Posted: 30 Aug 2012 06:00 PM PDT




Malam tadi sewaktu berjuta rakyat Malaysia meraikan hari Kemerdekaan Malaysia yang ke 55 tahun ada sebilangan anak bangsa yang turut sama meraikan perjuangan kehancuran yang dibawa oleh pihak pembangkang. Sungguh sadis perbuatan mereka ini sehinggakan lupa sejarah Kemerdekaan Malaysia ini.

Kibaran bendera yang asalnya disulam oleh Sukarno penentang Malaysia waktu lalu kembali dijulang oleh anak bangsa Malaysia sendiri. Benarlah kata orang jika mati seseorang itu Ideologi mereka tetap akan sentiasa hidup sama ada lambat mahupun pantas ianya akan merentasi masa. Kini ianya kembali bendera KOMUNIS yang dianyam SUKARNO bekas Presiden Indonesia.



Apa salah dengan bendera yang digunakan oleh kita rakyat Malaysia sejak Merdeka lalu? Dimana cacat celanya bendera kita yang kita gelarkan Jalur Gemilang itu? Apa dosa menggunakan bendera itu dalam negara Malaysia ini?

Cukup lah wahai pembangkang dalam menjahanamkan anak bangsa Malaysia ini. Cukuplah dengan politik kotor jijik dan terkutuk yang dilakukan sebelum ini. Janganlah terus diperalatkan rakyat Malaysia ini yang cintakan keamanan dan mahukan pendamaian untuk diheret mereka ke lembah liku politik songsang pembangkang.



Gomo kecewa dengan permainan jijik pembangkang PAS,PKR dan DAP dalam pekara ini. Gomo benci melihat politik hasut menghasut dan provokasi sebegini berlaku dalam ketamadunan Malaysia yang menjadi ikon kepada negara Islam yang lain.

Rakyat Malaysia yang ada semoga diharapkan anda mampu berfikir secara waras dalam pekara ini. Fikir dengan waras dan merenung masa depan anda semua untuk anak cucu cicit kelak.

"Jadikan Hari Esok Lebih Baik Dari Hari Ini"

Sesungguhnya Pembangkang tidak tahu apa itu erti Kemerdekaan dan mereka tidak menghargai Kemerdekaan yang kita capai walaupun setelah 55 tahun kita bebas dari belenggu cengkaman Penjajah.


Psssttt.... Hanya yang berfikiran sewel memperjuangkan ideologi komunis songsang pakatan pembangkang.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT




MERDEKA 55 - "Kita Masih Belum Terlambat"

Posted: 30 Aug 2012 10:11 AM PDT


55 tahun kita mencapai Kemerdekaan esok. Malam ini pastinya ramai yang berhibur menyaksikan percikan bunga api dan sebagainya dimerata rata lokasi yang dikhaskan bagi meraikannya. Namun kita jangan leka dan lupa mengenai ideologi penjajahan bentuk baru yang semakin hari telah semakin membesar dan berjaya menarik ramai anak Malaysia itu sendiri menentang negara Malaysia.

Lagu Kebangsaan dikritik anak bangsa.
Bendera Malaysia dikecam anak bangsa.
Pemimpin Negara dikecam anak bangsa.
Pasukan Keselamatan dikecam anak bangsa.

Malah bermacam macam pekara dikecam anak bangsa Malaysia sendiri akibat hasutan dakyah songsang parti politik yang dambakan kuasa Putrajaya.



Hari ini kita masih lagi aman, esok lusa belum pasti negara Malaysia kita ini aman dan makmur. Rakyat sudah matang, rakyat sudah peka. Jadilah rakyat Malaysia yang bijak dan usah mengikut emosi longkang sepertimana mereka yang suka menghururakan negara.

Salam Kemerdekaan dari saya Papa Gomo buat semua. Dan ingatlah bahawa ideologi penjajah tidak akan padam sebaliknya mereka hanya menunggu masa untuk menjajah kita kembali melalui penjuru yang mungkin tidak terjangka oleh kita.


#Merdeka55

Psssttt... Esok nak bawa anak ke Muzium POLIS!!!

GELAGAT KEPARAT ANAK BANGSA MALAM INI
KLIK DISINI


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT




-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...