Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


TUDIAA!! Nik Aziz Makin Tak Betul, Nyanyuk dan Meroyan!! #Pasrabut

Posted: 16 Apr 2012 08:12 AM PDT


contoh terbaik kempen sesat pas

Dulu pembangkang kata semua ini fitnah dan permainan UMNO/BN. Kali ni Nik Aziz sendiri mengaku, undi Pas masuk syurga. Nak kata apa lagi? Bila kita kata Pas = Parti Ajaran Sesat, dorang marah, tapi bila Nik Aziz sendiri mengeluarkan kenyataan demikian, diam pula puak Pas ni.


Artikel ni sebenarnya, Mc nak keluarkan sebelum Nik Aziz masuk hospital. Tapi Mc tahan sebab orang tua tu dalam keadaan tenat. Tapi bila dia keluar balik, perangai buruknya tetap sama. Lalu Mc mengambil keputusan untuk post balik artikel ni. Orang tua tu sampai nak mati pun tak habis-habis nak berpolitik.

Sedarkah anda, selepas Nik Aziz mengeluarkan kenyataan Undi Pas Masuk Syurga, beliau terus dikejarkan ke hospital jantung untuk rawatan. Apakah itu petanda awal untuk Nik Aziz supaya bertaubat?


McTheory:
Orang jahat memang lambat mati..

PANASS LAGI!! Mahasewel Berkhemah di Dataran Merdeka!! #MejaBulatPTPTN

Posted: 16 Apr 2012 05:36 AM PDT


Mc rasa, lebih baik panggil ibu bapa budak-budak mahasewel ni datang ke sini dan pujuk dorang balik rumah. Kalau tak berkesan juga, pihak universiti perlu turun ke Dataran untuk membawa pelajar mereka pulang, dari pelajar mereka membuat semak di Dataran Merdeka.


Namun benarkah mereka yang berkhemah itu pelajar? Atau hanya mengaku pelajar bagi kepentingan politik pihak tertentu. Mungkin juga pelajar yang berkhemah tu, mahasewel yang sudah kena buang dari tempat belajar masing-masing. Sebab itu mereka sanggup buat begitu semata-mata untuk diperkudakan orang lain, dari belajar di tempat pengajian tinggi masing-masing.

Oii.. la mahasewel, orang suruh belajar, jadi orang baik-baik, tetapi kamu semua dok jadi sampah masyarakat, buat kacau kat sana sini. Tak guna punya orang, buat semak Malaysia saja.

McTheory:
Panas la perut ibu yang mengandung depa ni!!

PANASS!! Pemuda UMNO Mengamuk, Apabila Sultan Di HINA!!

Posted: 16 Apr 2012 02:12 AM PDT

Ketua Pemuda Seputeh

Ramai yang tidak berpuas hati dengan sifat dan tingkah laku ahli parlimen pembangkang yang mengejek-ejek raja Melayu ketika di majlis pertabalan tempohari. Nak baca boleh klik SINI. Malah perbuatan kurang ajar itu, lebih kearah, seperti budak tak cukup akal.

Disebabkan itu ramai diantara orang Melayu yang geram atas penghinaan tersebut termasuklah Ketua Pemuda UMNO Seputeh merangkap Timbalan Pengerusi UMB PPUM, Mohd Razlan Mohd Rafii yang menuntut ke semua ahli parlimen pembangkang yang dinamakan itu membuat sidang akhbar bagi menjelaskan apakah benar dakwaan doktor perubatan tersebut.


"Mereka yang dinamakan termasuk Azmin Ali, perlu menyatakan apakah benar dakwaan tersebut, kerana ia merupakan satu pendedahan yang serius dan perbuatan tersebut merupakan penghinaan kepada Institusi Beraja di negara ini," kata beliau.

Sementara itu, Presiden Soladiriti Anak Muda 1Malaysia (SAM1M) Armand Azha Abu Hanifah berkata beliau terkejut bila membaca laporan tersebut dan membayangkan bagaimana ahli-ahli parlimen pembangkang berperangai macam budak-budak tidak matang.

Anwar kata Armand, sepatutnya menghantar anak-anak buah beliau ke Biro Tatanegara (BTN) supaya belajar protokol yang betul dan benar sebagai ahli parlimen juga ADUN.

"Bukan di Istana Negara sahaja mereka berkelakuan macam budak-budak, tetapi di Dewan Rakyat serta DUN negeri pun ahli parlimen serta wakil pakatan pembangkang seriang berperangai macam orang tidak tahu protokol," katanya.

Beliau merujuk kisah seorang ADUN PKR Perak yang tiba-tiba naik ke atas podium Speaker DUN Perak baru-baru ini yang mana perbuatan tersebut merupakan satu kesalahan serius dari segi protokol.

Menurutnya, Azmin dan semua ahli parlimen pembangkang wajib memohon ampun dan maaf kepada Agong dan Raja-Raja Melayu kerana tidak menghormati majlis pertabalan tersebut.

Seorang pembaca, Mohd Arif Zamani dari Ipoh kata dia naik mendidih habis bila membaca mengenai pendedahan itu.

Dia menilai jika benar dakwaan itu tindak tanduk ini mengambarkan gelagat ' besar kepala' puak pembangkang.

" Ini belum berkuasa satu Malaysia lagi. Bayangkan perangai orang-orang seperti ini kalau dapat kuasa penuh. Saya harap ini membuka mata seluruh rakyat negara ini,"katanya.

Utusan melaporkan seorang petugas perubatan yang turut serta dalam istiadat pertabalan Yang di-Pertuan Agong XIV, Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah di Istana Negara Rabu menzahirkan rasa kecewa terhadap beberapa pemimpin pembangkang yang didakwanya mempersenda dan mengejek Raja-raja Melayu.

Muka beruk Pakatan yang menghina Sultan Melayu

Dr. Rahman Kadir merupakan salah seorang anggota pasukan perubatan yang bertugas semasa istiadat itu berlangsung.

Beliau mendakwa perbuatan mempersenda dan mengejek itu paling ketara dilakukan apabila tetamu kehormat berjalan masuk ke dalam Balairong Seri.

Bermula dengan ejekan ke atas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, Dr. Rahman mendakwa ia kemudiannya berterusan kepada Yang Dipertua Negeri serta Sultan-Sultan. Sambung baca di SINI.

Nampaknya puak Pakatan ni dah melampau sangat.. rakyat Malaysia, terutamanya yang Melayu Islam, boleh menilai, apakah mereka mahu pemimpin sebegini untuk memimpin Malaysia?



McTheory:
Jangan salah pilih, merana nanti!

KASI PANAS!! Pembangkang Dalang DEMO PTPTN Mahasewel!! #MansuhPTPTN

Posted: 15 Apr 2012 11:12 PM PDT


Video ini menunjukkan Mahasewel dipengaruhi pembangkang, sehingga sanggup bertindak kurang ajar dijalanraya malah menghina pimpinan tertinggi negara.

McTheory:
Mereka ni semua menjadi anjing kurap pembangkang!!

TUDIAA!! Video Gempak!! Mahasewel VS Mahasiswa!!

Posted: 15 Apr 2012 08:12 PM PDT


Tengok video ni sampai habis dan nilaikan sendiri. Siapa yang anda mahu untuk dijadikan pemimpin negara pada masa depan. Pro-Mahasewel, atau Pro-Aspirasi mahasiswa.

Rosak negara kalau bakal pemimpin macam budak mahasewel ni.

PANASS!! Pejabat UMNO Di Simbah Cat!!

Posted: 15 Apr 2012 05:12 PM PDT

Biadap! Ini merupakan satu penghinaan kepada orang UMNO yang juga merupakan rakyat di Kuala Langat. Menurut dari blog Keris7Lok mereka yang tidak bertanggung jawab telah bertindak menyimbah cat berwarna merah di dinding, pintu dan bendera UMNO di pejabat tersebut. 









Apakah gerakan BN Kuala Langat yang telah melipat gandakan usaha dalam pemasangan bendera serta poster di seluruh Palimen P112 telah menimbulkan amarah dan menyakitkan hati beberapa pihak sehingga mahu berbuat sebegitu? Kalau hari ini mereka melakukan vandalisme apakah mungkin mereka akan bertindak lebih agresif? Apakah sebenarnya yang berada di benak hati si pembuat dan organisasinya? Persoalannya, siapa yang terlalu bodoh mahu merendahkan UMNO dengan menyimbah cat merah?




Ketika dihubungi, Ketua Pemuda BN Kuala Langat saudara Zurihan Yusop memohon maaf kepada ahli-ahli UMNO dan BN kerana premis tersebut menjadi mangsa vendalisme pihak-pihak yang tidak senang dengan gerakan-gerakan agresif terutamanya Pemuda yang mula menggiatkan kempen 'membirukan' Kuala Langat dengan bendera dacing. Namun, beliau sekali-kali tidak akan mengalah bahkan akan meningkatkan usaha 'membirukan' Kuala Langat walau berdepan dengan ugutan dan tindakan kasar termasuk simbahan.


McTheory:
Kurang betui barua mana yang buat tu..
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...