PAPA GOMO

PAPA GOMO


Shahrizat Jalil Akhirnya Akur Kehendak Jentera Wanita UMNO

Posted: 23 Mar 2012 07:00 PM PDT





Bukan sekadar lakonan



Bukan dipaksa


Wanita memang hebat


Ribuan Wanita UMNO
Tulang Belakang Parti Terpenting.


Presiden, Timbalan Presiden Turut Hadir



Ketua Wanita UMNO Malaysia

Tidak ada apa yang Gomo nak nyatakan disini namun meminta agar para pembaca menilainya sendiri dari gambar yang diberikan ini bagi memperlihatkan bagaimana sokongan wanita UMNO itu keatas Ketua Wanita mereka iaitu Dato Seri Shahrizat Jalil.



Bukan satu sandiwara, bukan satu lakonan namun inilah realitinya bila wanita UMNO sememangnya sayang dan sepakat dengan menyokong kepimpinan Shahrizat Jalil. Dan Shahrizat Jalil akur dengan sokongan yang diberikan oleh seluruh jentera wanita UMNO Malaysia agar terus berjuang memastikan BN menang pada PRU 13 nanti.



Apa yang perlu difokuskan sekarang adalah kerja kuat Wanita UMNO untuk memastikan Barisan Nasional menang pada PRU 13. Wanita UMNO Jentera terpenting UMNO dalam meraih undi pada PRU 13 kelak dan semsestinya semangat wanita UMNO yang hangat membara ini mesti diterjemahkan dengan memberikan impak semaksimun mungkin memberi kemenangan buat Barisan Nasional.

Hidup Wanita UMNO

Apa yang pasti, sudah sampai masanya kita sesama UMNO membantu Presiden Parti Najib Razak dalam menacapai kemenangan besar pada PRU 13. Komited kita sesama UMNO ditagih dalam memastikan Islam, Melayu dan Negara tidak tergadai dek tangan Pakatan Pembangkang.




Wanita UMNO terus berjuang bersama
Shahrizat Jalil
Ketua Wanita UMNO Malaysia

Lagi gambar menarik KLIK DISINI


Psssttt... Sudah sampai masanya kita fokus kepada matlamat kita menang PRU 13 wahai ahli UMNO.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


KORUPSI DAP - Status Tanah Rezab Melayu Ditukar Kepada Tanah Perkuburan Cina

Posted: 23 Mar 2012 10:21 AM PDT


Mula mula Tanah Rezab Melayu


Ahli Parlimen Padang Serai N.Gobalakrishnan mendesak agar Kerajaan Negeri Kedah menarik semula kelulusan Projek sebuah Syarikat Pemaju yang telah merampas Tanah Rizab Melayu berkeluasan 76.5 Hektar untuk membina Tanah Perkuburan Cina.

Rampasan Tanah yang berlokasi di Sungai Kob, Bukit Karangan ini telah menyebabkan majoriti penduduk bertindak memprotes tindakan tidak bertanggungjawab Kerajaan Negeri dan pihak Pemaju tersebut.

"Mereka protes bukan sahaja rampasan tanah rizab semata-mata, akan tetapi turut dipersoal (Projek Pembinaan) kubur Cina itu dibina di kawasan yang 95% merupakan penduduk Melayu. Malah kawasan Projek berkenaan di kelilingi dengan kampung-kampung Melayu,

Lagi laporan Penuh Read More....


Baik punya Cilok Kerajaan Pakatan Kedah Tukar
Status Tanah dan nafikan Rezab Melayu

Aduh tanah Rezab Melayu ditukar dan dijadikan Perkuburan Cina Mati...... Apalagi nak dikata mengenai Pakatan PAS, DAP dan PKR ini? Siapa sebenarnya ketua kepada mereka ini siapa? PAS ketua? PKR Ketua? DAP?. Lu orang fikir dan renungkanlah........






Psssttt... Dah banyak kali pekara sama berlaku yang mana tanah melayu ditukar dan diberikan kepada Cina oleh Kerajaan Pakatan... DAP Taiko ma.....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Anwar Ibrahim Patut Malu Pada Shahrizat Jalil

Posted: 23 Mar 2012 02:45 AM PDT



Sungguh hebat sokongan buat Shahrizat Jalil Ketua Wanita UMNO Malaysia hari ini di PWTC. Bila Gua sampai tak sangka penuh sesak dewan. Gua terfikir sejenak, masa 901 hari tu kenapa penyokong Anwar Ibrahim tak penuh sesak macam ni ye? Kenapa tak mampu tandingi Shahrizat?

Emmm bila Gua fikir balik nampak sangatlah yang Anwar Ibrahim patut malu dengan Shahrizat Jalil. Seorang lelaki yang dikatakan Anugerah Tuhan dan juga Imam Mahdi tidak mampu membawa ribuan hadir menyatakan sokongan kepada beliau sendiri. Tapi Shahrizat Jalil walaupun seorang wanita yang lemah dan dihentam begitu hebat oleh pembangkang mampu membawa ribuan hadir menyokong beliau.

Fuh...Gua tak tercakap apa lagi dah waktu ni coz Kaget dengan ribuan yang hadir menyokong Kepimpinan Shahrizat Jalil selaku Ketua Wanita UMNO Malaysia.

Syabas Wanita UMNO. Sememangnya Wanita UMNO adalah tulang belakang pada UMNO dan juga rakyat Malaysia.


Psssttt.... Shahrizat Jalil Ketua Wanita Terbaik dalam abad ini. Syabas.


DAP ANTI ISLAM - Adun DAP Sekincan Perlekehkan Usaha Operasi Murtad Hassan Ali

Posted: 22 Mar 2012 11:30 PM PDT



Memang biadap Adun DAP si Kafir jahanam yang mengkritik usaha YB Hassan Ali dalam isu Murtad. Jika anda saksikan video diatas jelas menunjukkan Adun DAP Sekincan ini memperlekehkan usaha YB Hassan Ali dalam menghapuskan organisasi Murtad yang didalangi oleh DAPig.

Adun DAP menyatakan Yb Hassan Ali membesar besarkan isu Murtad di Selangor kerana sudah hilang jawatan sebagai Pesuruhjaya PAS Selangor dan jawatan Exco Kerajaan Negeri. Malah YB Hassan Ali Sebenarnya tergila gilakan jawatan MB Selangor semata mata.

Bangsat punya Cina DAP BABI!!! Yb Hassan Ali sewaktu beliau menjawat jawatan Exco Kerajaan Negeri lagi dan juga pesuruhjaya PAS Selangor beliau sudah menentang gejala Memurtadkan Umat Islam di Selangor. Bukan setelah hilang jawatan beliau bercakap soal Murtad tetapi sewaktu masih didalam kerajaan lagi beliau membanteras gejala Murtad yang digerakkan DAPig.

Adun DAP Sekincan turut mencabar Hassan ALi mendedahkan video Murtad yang sebelum ini dikatakan oleh Hassan ALi. Nah memang bangsat betul DAP Babi ni. Lagi dia nak video sedangkan sebelum ini kita sudah keluarkan video yang mana memaparkan umat Islam dimurtadkan oleh Pusat Komuniti DUMC yang dijadikan Gereja Haram di Selangor.


Ni Menatang apa wahai DAP Babi?

Inilah namanya kalau DAP bangsat, mereka akan memperlekehkan usaha Murni umat Islam dalam menjaga kesucian Islam itu. Gomo harap rakyat Selangor dapat buka mata dalam pekara ini. Agenda DAPig dalam menghancurkan umat Islam tidak pernah padam dan mereka akan berterusan memurtadkan Umat Islam melalui Ngo Ngo yang berselindung disebalik nama kebajikan.


Psssttt... Memang cilaka lah DAP ni, wajib kita tentang depa ni habis habisan PRU 13 kelak


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...