Wang Komisyen RM 700 Ribu Didedahkan Kepada Rakyat Kelantan. Patut le kelantan lambat membangun..

 




KLIK IMEJ

Dokumen ini bukan palsu tetapi ini adalah Dokumen tulen yang mana menunjukkan aliran Masuk Wang yang telah dibayar kepada seseorang yang berkepentingan dalam negeri Kelantan. Dokumen ini Gomo perolehi hasil kiriman emel seseorang yang mana sudah tidak tahan dengan karenah penyelewengan yang semakin berleluasa dinegeri Kelantan Darul Naim.

Ops... Gomo tahu dokumen diatas tidak menjelaskan secara terperinci mengenai bayaran yang dibuat dan sebab itu dibawah ini Gomo lampirkan lagi Dokumen lain.


KLIK IMEJ

Dokumen lain yang berkaitan dengan aliran wang penyelewengan ini akan didedahkan lagi buat artikel mendatang . Itu Janji Gomo kerana setakat ini Gomo belum pernah gagal memungkiri janji. Cepat atau lambat itu sudah menjadi kebiasaan Gomo tetapi dalam isu Dokumen wang nilai Ratusan Ribu yang masuk ke Poket seseorang ini Gomo akan segerakan demi pengetahuan rakyat Malaysia khususnya rakyat Kelantan.

Projek Balak tersebut nilainya Jutaan Ringgit dan selama ini memang kita ketahui bahawa kerajaan negeri Kelantan lah paling Rakus dalam meraih pendapatan dengan menebang Balak dan wang yang dapat diagihkan kepada keroni keroni yang seangkatan.

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...