Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


FUYOO!! Robot Perempuan Untuk Seks Pertama Di Dunia!!

Posted: 14 Nov 2011 09:39 AM PST



Mampukah robot sex ini mengantikan pekerja-pekerja sex ataupun pelacur yang ada sekarang? Sesungguhnya robot sex ni dapat membendung masalah penyakit, namun dapatkah ia mengantikan tugas manusia dari menjadi pekerja seks? Kalau dapat, lepas ni Dap terpaksa membooking robot ni lebih sikit untuk mengantikan pekerja seks yang ada di spa seks mereka! Anwar pula mungkin terpaksa belajar melakukan seks dengan robot. Bagi memuaskan nafsu amarahnya itu. He he..Boleh booking robot lelaki juga untuk Anwar, kalau ada la..

KASI PANAS!! Agenda Malaysiakini, Lagakan Mufti Perlis dan DS Najib!!

Posted: 14 Nov 2011 07:39 AM PST


Portal tu sebenarnya bukan nama MalaysiaKini.. tapi YahudiKini.. baru sesuai!!

PANAS!! Rakyat Kedah BerDemo Sokong Pas Kedah!!

Posted: 14 Nov 2011 05:08 AM PST

Paparan dibawah adalah tanda sokongan tidak berbelah bagi rakyat kepada kerajaan PAShit Kedah dalam menjayakan agenda Negara Berkebajikan peringkat nasional.










Cukup jelas kemarahan yang terpampang pada banner bakal meningkatkan imej PAShit sebagai parti Daulah Islamiah!

Pelik ... mengapa Harakahdaily tidak membuat liputan media di atas kejayaan kerajaan PAShit Kedah? Hahaha ...

Sumber gambar dari blog GMW. Atas kerana Mc tidak berada di Alor Setar, Mc tak dapat membuat liputan tentang kejayaan hebat ini Pas Kedah ini.

Tak payah cerita banyak, ini adalah demo kesinambungan kisah tanah wakaf dan surau yang mahu dirampas oleh pihak kerajaan pas Kedah. Pada yang taktau cerita, boleh klik SINI Untuk baca cerita tersebut!!

McTheory:
Tahniah Pas Kedah, kerana menjanakan Islam dalam pentadbiran.. lagu ni baru gheja cara Orang Islam!! Betui dakk!!

KASI PANAS!! Video Seks Anwar, Bukan Satu Konspirasi, Anwar Buat Pengakuan?

Posted: 14 Nov 2011 02:15 AM PST



Polis sebut saja nak siasat video lucah Anwar. Puak ni dah mengelabah dah. Sebelum ni dok sembang kata tu video fitnah, orang tu muka macam Anwar la, tapi perut tak sama, kaki tak sama, tali pinggang tak pakai. Bila polis nak siasat dan kita boleh tahu siapa orang tu, puak ni dok mengelupur kepanasan. Serupa syaitan dengar Azan masjid.

Sepatutnya biar la polis siasat. Masuk mahkamah, Anwar pun boleh bawa pakar kaji video, kaji perut, kaji kaki, kaji tut sekali. Kita boleh ukur sama besar tak. Anggota badan dalam video boleh diukur mengikut skala. Soo kita boleh tahu la orang tu Anwar ke tak.

Mereka kata tak yakin dengan sistem kehakiman mahkamah, tak yakin dengan polis, tak yakin itu, tak yakin ini. Tapi bila ada sesuatu kes, puak-puak ni juga la dok pulun pi report polis. Kalau tak yakin, dok pulun pi report buat apa? Lepas tu, kalau ada laporan akhbar yang tak betul, puak ni juga la yang dok saman kat mahkamah. Menang pulak tu, dapat juta-juta. Kalau mahkamah tak adil dan tak betul, macam mana boleh menang?

Puak ni memang pandai pusing, pusing sana, pusing sini. Kata ini tak betul, ini salah. Tapi akhirnya bila menang di mahkamah, pandai pula diam. Yang dok tuduh mahkamah tu tak adil, tak pulak dia puji. Dok diam tersengih macam kerang.

Baca sampai habis, ada update terkini!!

Baca berita mengelabah dari Suara Keldaian..

Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan disiasat polis berhubung kes video fitnah yang dikaitkan dengan beliau, langkah yang dilihat merupakan satu lagi usaha terbaru untuk memenjarakannya.

Anwar dipanggil memberi keterangan di bawah Seksyen 182 Kanun Keseksaan atas tuduhan membuat laporan palsu yang jika sabit kesalahan boleh dijatuhkan hukuman 6 bulan penjara.

Beliau dipanggil untuk memberikan keterangan di Balai Polis Kepong, Rabu depan selepas dimaklumkan oleh pihak polis.

Sehubungan itu, KEADILAN menuntut Pentadbiran Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak tidak memperalatkan pihak polis dan menghentikan serta-merta siasatan terhadap Anwar.

Naib Presidennya, N. Surendran berkata, siasatan tersebut merupakan satu lagi konspirasi terancang yang turut melibatkan Ketua Polis Negara (KPN), Tan Sri Ismail omar dan Peguam Negara, Tan Sri Abdul Ghani Patail.

"Semua siasatan dan pendakwaan ini adalah konspirasi yang sengaja dirancang lebih awal dengan tujuan akhir untuk memenjarakan Anwar.

"Konspirasi ini turut memperalat institusi kerajaan termasuk Polis dan Jabatan Peguam Negara," katanya dalam sidang media di pejabat parti itu hari ini.

Update:
kalau mengikut dari blog GAP, Sumber dalam PKR sudah pun memberitahu, bahawa Anwar telah mengaku depan kit siang dan hj hadi bahawasanya dialah pelaku dalam video tersebut.

Tapi anwar cuba pusing dan salahkan eskay kerana pendedahan kepada umum.


McTheory:
Patut la takut sangat.. memang dia pun..

KASI PANAS!! Pendedahan Mengenai Kelaku Buruk Saifuddin Nasution!!

Posted: 13 Nov 2011 11:08 PM PST


Inilah insan yang pandai berlakon selama ini berjiwa rakyat. Inilah manusia paling hipokrit dalam sejarah politik Malaysia. Kononnya pemimpin rakyat. Orang susah, menyerang pemimpin lain berkedudukan. Sedangkan lihatlah sendiri rumah si Saifuddin muka bulan ni. Bak Istana, mesti mahal harganya. Sedangkan berhampiran dengan Istananya tu, masih ada lagi rumah rakyat yang hampir nak roboh.

Penduduk sekitar Machang, Kelantan masih lagi dibelenggu kemiskinan. Tapi ahli parlimen mereka, kaya raya duduk Istana. Dari mana si Saifuddin ni mendapat harta kekayaan ini? Apa bisnes yang beliau buat? Setahu Mc, beliau cuma kaki bodek terbaik Anwar. Selain dari mengikut Anwar, beliau mana tahu buat kerja lain.



rumah penduduk di Machang.. kesian..


Ini Istana penduduk Machang..

Beliau begitu gigih membongkar kepincangan National Fedlot Corporation sedangkan beliau sendiri jelas merupakan pemimpin munafik yang berselindung disebalik kepandaiannya berhujah hingga rakyat terkeliru untuk menilai wajah-wajah sebenar Saifuddin Nasution.

Tembelangnya di Machang semakin terbongkar dan beliau dikatakan telah berura-ura untuk membawa dirinya bertanding di Bandar Tun Razak, Kuala Lumpur dan kita percaya beliau akan teruskan sikap munafiknya sebagaimana terkelirunya rakyat Machang dengan penampilan beliau.

Sumber gambar Mc ambil kat rakan blog SINI.

Inilah pemimpin PKR yang munafik. Hipokrit dalam bahasa melayunya..

McTheory:
Kesian penduduk Machang.. mereka di anak tirikan..

GEMPAR!! Adun TERBAIK DI MALAYSIA, Pilihan Minggu Ini!!

Posted: 13 Nov 2011 08:08 PM PST


Pemenangnya ialah Xavier jayakumar Adun Seri Andalas!! Kerana berjaya mempraktikkan tidur dalam sidang dewan dun adalah satu perkara paling penting untuk menjadi wakil rakyat.

Apakah tidur semasa sidang dun menjadi satu ciri-ciri perlaksanaan di dalam buku Jingga kitab rasmi Pakatan?

Apa pun tahniah la Pakatan Selangor kerana mempunyai adun yang gigih, rajin, bijak menidurkan diri sewaktu Khalid Samad terpekik terlolong berhujah. he he..


McTheory:
Elaun adun Selangor dah naik, tapi boleh pulak tidur ye..

KASI PANAS!! Koleksi Video PANAS Anwar Ibrahim di DEDAHKAN!!

Posted: 13 Nov 2011 05:33 PM PST


Mc minta pada penyokong yang masih percaya Anwar ni di pihak yang benar, supaya tengok video ni dahulu, kemudian baru membuat keputusan. Di sini mempunyai video bukti yang nyata menunjukkan siapa sebenarnya diri Anwar. Benarkah kes liwat Anwar itu satu konspirasi? Apa hubungan Anwar dengan yahudi? Dari mana sumber kewangan Anwar?

Tengok dulu, kemudian semuanya akan terjawab kelak. Fikir elok-elok, timbangkan yang mana buruk, yang mana baik. Insyallah.. semuanya akan terurai.








Anwar pada mula kes liwatnya, begitu yakin mempunyai bukti dan dapat mencabar pihak pendakwaraya untuk gugurkan kes. Tapi akhirnya, bukti yang menunjukkan Anwar bersalah, semakin kukuh. Alibi untuk menafikan perbuatannya itu langsung takada. Semua bukti menunjukkan Anwar ada ditempat itu, Anwar ada bersama Saiful dan air mani Anwar ada di dalam dubur Saiful.

Walaupun perbuatan tidak ada orang nampak, tetapi bukti menunjukkan sebaliknya. Takkan dengan hanya makan karipap dan minum kopi boleh ada air mani dalam dubur? fikir la sendiri.

Dalam kes liwat ini, semua peguam Anwar yang beragama Islam, sudah mengundurkan diri kerana tidak lagi yakin dengan Anwar. Mereka tidak lagi mampu berbohong untuk menyelamatkan Anwar. Karpal dan rakan-rakannya biasa la. Mereka memang terkenal dengan peguam paling pandai putar belit.

Inikah pemimpin yang dikatakan berjiwa rakyat? Inikah pemimpin yang bersih? Inikah pemimpin yang bermorak untuk layak memimpin Malaysia?

Jika ketuanya begini, anak-anak bawahnya bagaimana?

Lu fikir la sendiri...


McTheory:
Bapak kencing berdiri, anak kencing berlari.. cucu kencing lari berganti-ganti..
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...