BADUT RAKYAT

BADUT RAKYAT


KANTOI !!! ISU TABUNG BANJIR !!! PAS KENCING RAKYAT MALAYSIA !!!

Posted: 10 Dec 2013 07:30 AM PST


Dewan Pemuda PAS nampaknya mempunyai masalah dalam pengurusan kewangan.Ini adalah kali kedua DPPP menipu rakyat Malaysia.Dulu ketika insiden Lahad Datu terjadi,PAS melancarkan Tabung Perajurit Tragedi Lahad Datu atas nama Tabung Rakyat Prihatin.Kami tak tahu apa Status duit dalam tabung berkenaan.Adakah sudah diberikan kepada yang layak atau didiamkan seperti apa yang terjadi pada tabung Memali. Baca selanjutnya disini. 

Kini PAS buat perangi lagi.Kali ini DPPP dibawah kepimpinan baru,Suhaizan Kayat melancarkan pula kempen kutipan derma atas nama Tabung Kemanusiaan Pemuda.Dan sekali lagi PAS didapati menipu nama tabung berkenaan.Ini kerana Tabung berkenaan tidak wujud,sebaliknya no akaun berkenaan hanya tertera nama PARTI ISLAM SE-MALAYSIA.Persoalan kami sekarang,kenapa DPPP tidak mewujudkan akaun khusus atas nama tabung berkenaan ??? Dan kenapa pula nama akaun tersebut atas nama PARTI ISLAM SE-MALAYSIA ??? - PM

ANDA NAK PAS TIPU DUIT RAKYAT ???

LIHAT GAMBAR DI BAWAH



APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

HOT NEWS !!! ISU SYIAH !!! SAH !!! MAT SABU 'CABUT' KE LUAR NEGARA !!!

Posted: 10 Dec 2013 04:00 AM PST



Sejurus Menteri Dalam Negeri,Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi mengumumkan bahawa memberikan kebenaran dan bantuan kepada JAKIM untuk menangkap SYIAH di dalam PAS,MAT SABU didapati telah 'cabut' ke luar negara.Ini berdasarkan laporan yang dikeluarkan oleh Astro Awani. 

Berdasarkan petikan berkenaan,Mat Sabu dihubungi dalam perjalanan ke KLIA untuk meninggalkan negara / keluar negara.Soalnya...Mat Sabu pergi ke luar negara kemana ??? Sebab apa ??? Adakah pergi Iran sebab nak mengadu kat Ayatussyaitan kat sana ??? - PM 

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

HOT NEWS !!! PEMIMPIN BN MEMBANTU MANGSA BANJIR !!! ANWAR IBRAHIM ???

Posted: 10 Dec 2013 03:37 AM PST


Tu dia,musim banjir pun dia nak tunjuk menolong mangsa banjir juga.tapi banjir cara lain.faham-faham lah yekkk ??? Kang kena saman pulak disebabkan gambar ini.muahahaha.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...