Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


INFO! Gadis Tunisia Jihad Sampai Mengandung??

Posted: 23 Sep 2013 08:37 AM PDT


Tunisia – Beberapa gadis Tunisia yang telah pergi ke Syria untuk melaksanakan "seksual jihad" ada yang telah kembali ke rumah dalam keadaan hamil, Menteri Dalam Negeri Tunisia Lotfi Bin Jeddo berkata dipetik oleh Al Arabiya.

Gadis-gadis Tunisia bertukar pasangan antara 20, 30, 100 pemberontak dan mereka kembali membawa buah hasil hubungan seks atas nama jihad seksual dan kami mendiamkan diri tanpa melakukan apa-apa dan berdiri terbiar begitu sahaja kata menteri tersebut semasa satu ucapan kepada Majlis Perlembagaan Negara Tunisia.

Bin Jeddo berkata kementerian dalam negeri telah mengharamkan 6,000 Tunisia dari perjalanan ke Syria sejak Mac 2013 dan menahan 86 individu yang disyaki membentuk "rangkaian" yang menghantar belia Tunisia untuk "jihad" ke Syria.

Menteri itu menjawab kembali kepada kumpulan hak asasi manusia yang mengkritik keputusan kerajaan untuk mengharamkan apa yang dipanggil "jihad". Kebanyakan mereka menerima pengharaman perjalanan berumur kurang daripada 35 tahun, katanya.

"Orang kita diletakkan di barisan hadapan dan diajar bagaimana untuk mencuri dan menyerang (Syria) kampung-kampung," kata Bin Jeddo.

Bekas Mufti Tunisia Sheikh Othman Battikh berkata pada April bahawa 13 kanak-kanak perempuan Tunisia "telah tertipu" dalam perjalanan ke Syria untuk menawarkan khidmat seks kepada pemberontak berjuang untuk menggulingkan rejim Presiden Bashar al-Assad.

Mufti, yang dipecat daripada jawatannya sehari selepas itu, menyifatkan apa yang dipanggil "seks Jihad" sebagai satu bentuk "pelacuran."

Pada bulan Ogos, ketua pengarah perkhidmatan awam keselamatan Mostafa Bin Omar berkata aktiviti "seks jihad" didedahkan di satu kawasan barat negara di mana pejuang al-Qaead berkurung.

Bin Omar memberitahu pemberita bahawa penyokong al-Qaeda Ansar Syariah telah menggunakan kanak-kanak perempuan kecil, memakai penutup muka penuh untuk menawarkan perkhidmatan seks untuk lelaki pejuang jihad.

Sumber Al Arabiya

McTheory:
Dunia semakin gila.. inilah yang terjadi bila syiah dijadikan agama..

HOT! Dap Buktikan Mereka Komunis Alaf Baru! #Dapigs

Posted: 23 Sep 2013 06:18 AM PDT


Kita semua tahu DAP adalah komunis bandar yang dihalalkan melalui cara politik. Berdaftar dan juga boleh terlibat didalam sistem demokrasi negara.

Merekalah yang pertama pertahankan the butcher of Malaya, mereka juga mendesak agar Chin Peng dibenarkan pulang dan tinggal di Malaysia. Mereka juga diantara yang paling kuat mempertahankan Mat Sabu apabila menyatakan Komunis adalah pejuang kemerdekaan.

Hari ini tersebar gambar Jeff Ooi Ahli Parlimen Jelutong memberikan penghormatan terakhir kepada Chin Peng. Bagi DAP perasaan mangsa dan ahli keluarga yang terkorban dan hilang tidak penting..

Ramai diluar sana yang ahli keluarga mereka hilang hingga sekarang.. ada yang menjadi yatim piatu sejak kecil dan ada juga mengalami trauma yang cukup teruk apabila pengganas komunis bertindak zalim terhadap rakyat yang tidak berdosa. - Sumber

Hanya orang gila dan tak waras saja yang sokong komunis ni. Sama la macam melayu yang sokong Dap sekarang. Melayu sokong Dap, macam melayu sokong Malaysia ni diberikan pada cina dan dikristiankan.


McTheory:
Waras ka macam tu?


INFO! UMNO Perlukan Perubahan? - @TunFaisal #TF4MT

Posted: 23 Sep 2013 12:09 AM PDT


UMNO perlukan perubahan? Apa maksud Tun Faisal sebenarnya? Ikuti penjelasan beliau dalam video dibawah,

HOT! Akar Umbi Mahu Mukhriz Jadi Naib Presiden UMNO? Biar Betul? #MM4VP #BeraniBerubah

Posted: 22 Sep 2013 08:11 PM PDT


Akar umbi mahu Mukhriz Mahathir biar betul? Tak percaya, anda boleh tengok video kat bawah!

INFO! Dewan Ulamak Pas Tak Khianat Parti?

Posted: 22 Sep 2013 06:26 PM PDT


Dewan Ulama Pas menegaskan kajian semula tahaaluf siyaasi di antara parti itu dan PKR adalah bertujuan untuk memberi amaran supaya perbincangan diadakan terlebih dahulu sebelum membuat apa-apa keputusan.

Ketua Penerangannya, Datuk Nik Zawawi Nik Salleh berkata, Pas mempunyai pendirian yang jelas dalam menjalinkan kerjasama di antara parti itu dengan dua lagi sekutu politiknya.

"Kita guna kaedah tahaaluf siyaasi, apa masalah yang berlaku, DAP senang berbincang dengan kita berbanding PKR sebabnya kita berpegang kepada prinsip Islam apa yang kita cakap ia benar," katanya pada 'Forum Tahaaluf Siyaasi', di Kolej Universiti Islam Zulkifli Muhammad (KUIZM), di sini, malam tadi.

Tegas Nik Zawawi lagi, tahaaluf siyaasi yang dijalin Pas bertunjangkan Islam dan ia tertakluk kepada garis panduan yang sudah pun ditetapkan sehingga ada perkara di mana Pas tidak boleh bertolak ansur.

"Kita jalankan tahaaluf untuk menguntungkan Islam, jika ada ia akan kekal tetapi kalau tidak penuhi syarak kita tegas dan kita sudah beritahu rakan-rakan Pakatan Rakyat yang lain Pas ada prinsip.

"Ada benda yang tak boleh bertolak ansur, yang akan membatalkan perjuangan kita. Ini yang kita nak jaga.

"Kita kaji tahaaluf siyaasi ini bukan kita nak tolak secara total, kita hanya nak bagi sedikit 'warning' kepada rakan tahaaluf siyaasi kita pakati bersama, apa perkara nak buat kena bincang dulu," katanya.

Nik Zawawi yang juga Setiausaha Majlis Syura Ulama bagaimanapun berkata, rakan perikatan DAP dilihat selesa dengan kaedah tahaaluf siayaasi yang digunapakai Pas.

Beliau juga turut memberi jaminan, Pas sama sekali tidak akan mengkhianati PKR dan DAP selagi garis panduan talaaluf siyaasi yang ditekankan parti itu diikuti.

"Saya jamin tahaaluf siyaasi kalau tak merugikan Islam, kita tak akan pernah khianat, jangan bimbang," ujarnya
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...