Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


INFO! Hati-Hati Dengan Air Kencing Lembu Untuk Di Minum!

Posted: 06 Jul 2013 06:33 AM PDT


Di Mangalore India, Terdapat peningkatan permintaan untuk air kencing lembu or'Gomutra Arka 'kerana keberkesanannya dalam mencegah pelbagai penyakit, termasuk kencing manis, kolesterol tinggi, penyakit buah pinggang, Keasidan dan penyakit kulit. Arka atau air kencing lembu suling sedang dikumpulkan daripada baka tempatan lembu likemalenadu gidda, hallikaru dan kankrej.

Populariti air kencing lembu mempunyai beenviral di bandar dan telah dikunjungi oleh ramai. Sumber mengatakan bahawa doctorsin penggunaan bandar dan menetapkan air kencing lembu suling kerana kesihatan benefits.According untuk Santhosh Kumar, pegawai yang bertanggungjawab ke atas goshala atau cowshelter daripada Govanithashraya Trus pengeluar utama lembu suling sahaja urinewill berkembang disebabkan naungan berterusan dan peningkatan permintaan forcow air kencing.

Santosh Kumar orang yang menemui Arka atau suling cowurine, menyatakan bahawa beliau telah menjalani latihan dalam membuat air kencing suling dan ubat-ubatan otherorganic menggunakan produk organik dari baka tempatan lembu dan herbalmedicines menggunakan herba dalam sekitar goshala. Famousdiscovery Nya Arka telah membuat satu kejayaan dalam dunia organicmedicines, yang menyebabkan syarikat-syarikat lain untuk mengambil faedah dengan air kencing lembu dan startto mengeluarkan jenama mereka sendiri.

Minuman Yang dibuat dari urine lembu. Pergerakan Nasionalis Hindu, mengatakan bahawa minuman ini sedang dalam proses akhir pembangunan. Minuman yang dibuat dari urine lembu ini dirancang akan dilancarkan pada 2009. Menurut pengeluar minuman ini, "Minuman akhirnya tidak akan berbau seperti urine, dan rasanya juga akan nikmat." Gau Jal, nama yang dirancang ini bermakna 'Cow Urine'. Menurut para pembuatnya, minuman ini akan dapat menyaingi Pepsi dan Coca Cola.

Sanggup ke orang nak minum? 
Kah kah kah.. giloss..

HOT! MB Kedah Masuk Hospital? #HanyaDiKedah

Posted: 06 Jul 2013 02:12 AM PDT


Datuk Mukhriz bersama exco ICT Sabrina

Sebenarnya MB Kedah masuk hospital untuk derma darah. Bukan kerana sakit, jangan terkejut.. he he he.. MB kita ni memang suka derma darah, kalau ada peluang derma, beliau orang pertama akan pergi derma. Soo.. rakyat Kedah rajin-rajin la derma darah, waktu kita senang, jangan lupa tolong orang susah, siapa tahu bila kita perlu memerlukan pulak.

Bak kata Samy Vellu, "pemude-pemude suke mengisap dade, pemudi-pemudi suke menderme dare.. he he he..

McTheory:
He he he.. jangan marahh haa..

PANASS!! Bukti-Bukti Puak Pas Fake Akaun FB Ustaz Don!!

Posted: 05 Jul 2013 08:04 PM PDT



Posting laman sosial Facebook di atas menjadi bualan hangat apabila ramai yang mempertikaikan Ustaz Don Daniyal, seorang penceramah bebas terkenal yang dikatakan memfitnah TV3 kerana mengelarkan Dr Morsy sebagai diktator. Sedangkan tidak ada satupun rancangan di TV3 yang mengelarkan Dr Morsy sedemikian. Ini hanyalah fitnah yang dilakukan oleh cybertroopers pembangkang untuk memburukkan nama TV3.

Ustaz Don Daniyal hari ini tampil di dalam laman sosial rasmi sebenar beliau menafikan beliau membuat kenyataan sedemikian. Kenyataan beliau berbunyi seperti di bawah:




Harap orang ramai berhati-hati ketika membaca status pemimpin-pemimpin serta pendakwah bebas di laman sosial dan pastikan akaun tersebut adalah sahih dan rasmi. Bagi mengelakkan kekeliruan yang berpanjangan, sertakan "print shot" laman sosial yang tidak bertanggungjawab menggunakan nama Ustaz Don Daniyal seperti di bawah. Akaun Facebook ini mempunyai pengikut lebih daripada 55 ribu orang yang menggunakan akaun Facebook "Ustaz Don Daniyal (Original)".

















Sumber CTS

McTheory:
Tak sudah-sudah memfitnah..sampai Ustaz Don pun Pas sanggup fitnah! 

LIVE! Kuliah Pagi Dari Rumah Menteri Besar Kedah! Rugi Kalau Tak Dengar!!

Posted: 05 Jul 2013 06:46 PM PDT



Streaming live video by Ustream

Bersama Syiekh Alaudin Dato Abu Bakar Pegawai Agama Daerah Kota Setar dan Syiekh Mohd Naim Hj Ahmad Penolong Pengarah Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Kedah.

Boleh juga ikuti di www.kedahlive.tv dan Kedahlive.blogspot.com
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...