Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


TUDIAA!! Gadis Melayu Ni Mangsa Mutaah Kaum Khalid 'Syiah' Ismath? #TolakPas

Posted: 02 Jul 2013 06:25 AM PDT

Ini mesej di FB yang mana seorang gadis Melayu yang menyamar dengan nama samaran cina dikatakan telah menyertai puak KAMI yang songsang itu. Nak dijadikan cerita, anak-anak buah si Khalid Syiah ni dah tunjuk bukti yang fahaman mereka memang songsang.

Siapa kata automatik bermutaah! Gila betul puak ni. Jangan kata benda ni main-main ya?
 
Story ni Mc pickup dari blog Keris7Lok. Patut la orang Pas ramai nak join Syiah, boleh mutaah sesuka hati saja. Tudiaa.. mampuih la.
 
McTheory:
Lepas pancut, cerai? pehh..gilo puak ni..

PANASS! Minta Utusan Malaysia SAMAN Si Celaka Tony Pua ni!! @UMonline

Posted: 02 Jul 2013 02:55 AM PDT



Lohh.. si Tony Pua ni gila ka apa? Dia kata nak tutup, lepas tu pusing kata Utusan yang buat fitnah. Bodoh ka apa dia ni? Tak percaya cuba tengok video kat bawah,


McTheory:
Rasanya Utusan kena saman Tony ni, kasi ajar sikit..

PANASS! Azizan Razak Mahu Berehat Terus Dari Politik? #HanyaDiKedah

Posted: 01 Jul 2013 08:17 PM PDT


Semalam Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah turun melawat Ustaz Azizan yang masih lagi dirawat di hospital Pulau Pinang.

Ketibaan Tuanku Hajah Haminah disambut isteri Azizan, Puan Sri Faekah Sheikh Hamzah dan anak-anaknya.

Sementara itu, anak Azizan, Rahmah, 33, berkata bapanya memberi respons dan sentiasa senyum selepas Tuanku Hajah Haminah bertanya khabar beliau.


anak Azizan, Rahmah, 33, berkata bapanya memberi respons dan sentiasa tersenyum bila orang bertanyakan khabar beliau.

"Keadaannya semakin pulih walaupun tidak boleh bercakap berikutan tiub di lehernya, beliau memberikan respons dan kita faham apa yang beliau ingin cakap berdasarkan pergerakan bibirnya," katanya kepada pemberita selepas lawatan Tuanku Hajah Haminah.

Rahmah berkata mereka sekeluarga tidak bercadang memindahkan bapanya ke hospital lain kerana pasukan perubatan HPP menasihatkan supaya beliau dirawat di situ sehingga sembuh sebelum dibenarkan pulang ke rumah.

"Dari segi perkembangan kesihatannya, ia bertambah baik namun masih dipantau rapi doktor di sini. Ingatan ayah juga masih kuat dan kenal sesiapa yang melawatnya," katanya.

Azizan, 73, yang juga Anggota Dewan Undangan Negeri kawasan Sungai Limau, menjalani pembedahan memotong kedua-dua belah kakinya akibat komplikasi penyakit kencing manis pada awal Mei lepas.

Rasanya dah lama Ustaz Azizan di hospital tu, kita doakan semoga beliau cepat sembuh, dan keluar dari hospital.

Kadang-kadang saja Mc nak update keadaan kesihatan Ustaz Azizan.

Namun apa yang menjadi persoalannya sekarang, apakah Ustaz Azizan masih mahu berjuang dalam politik atau mahu berehat terus?

McTheory:
Dalam keadaan tersebut, lebih baik Ustaz Azizan berehat terus dari politik.

TUDIAA!! Rafizi Ramli 'Kempen Manager' Azalina Untuk Tanding Ketua Wanita UMNO?

Posted: 01 Jul 2013 06:11 PM PDT


Benar atau sekadar gurauan, mungkin juga ianya merupakan hint sebenar Ahli Parlimen Penggerang, Datuk Seri Azalina Othman Said untuk bertanding jawatan Ketua Wanita UMNO.

Semalam ketika perbahasan titah menjunjung kasih Yang di-Pertuan Agong, secara berseloroh bersahaja Azalina (BN-Pengerang), menawarkan Pengarah Strategi PKR Rafizi Ramli jawatan pengurus kempennya bagi bertanding jawatan Ketua Wanita UMNO.

Tawaran Azalina disambut Rafizi yang menyatakan persetujuan beliau untuk menjadi pengurus kempen Azalina bagi menentang Ketua Wanita UMNO, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil.

Mengalu-alukan persetujuan Rafizi, Azalina seterusnya memberi syarat kepada Anggota Parlimen baharu itu untuk menyertai UMNO terlebih dahulu dan beliau sebagai Ketua UMNO Bahagian Pengerang boleh membantunya.

Persoalannya, adakah ianya benar sekadar gurauan Aza, yang merupakan bekas Ketua Puteri UMNO Malaysia….

Mampukah Azalina menarik minat akak-akak dalam Wanita UMNO untuk menerimanya sebagai Ketua….. atau Azalina sekadar bergurau?

Baca seterusnya di JohorDaily

Tapi kalau betul pun apa salahnya, memang dulu beliau ada sedikit kontroversi, namun manusia boleh berubah. Mc tertarik dengan cara kerja Azalina yang memang hebat dan tersusun. Sampai sekarang tidak ada lagi Ketua Puteri UMNO yang mampu menandingi beliau.
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...