PAPA GOMO

PAPA GOMO


VIDEO BANGSAT - 5 Mei Hari Penentu Demi Mempertahankan Agama, Bangsa & Negara Walaupun Bermandi Darah

Posted: 30 Apr 2013 07:00 PM PDT


Pakatan Rakyat PAS,DAP,PKR begitu beriya iya mahukan agar UMNO tumbang. Tumbangnya UMNO maka tumbanglah Barisan Nasional pada PRU 13 ini. Yang diharapkan pembangkang untuk menumbangkan UMNO adalah undi dari orang Melayu sendiri yang berugama Islam. Itulah harapan Pakatan Pembangkang terutama parti PKR yang ditubuhkan pada tahun 1999 dek kerana mahu menyelamatkan Anwar Ibrahim dek kesalahan membalun lubang taik Azizan, Sukma dan Munawar.





Gomo tidak mahu bercakap panjang dan rasanya hari ini biarlah video ini memberikan sedikit kesedaran kepada orang Melayu khususnya kerana lahirnya Melayu maka Islam agamanya. Hanya di Malaysia bangsa Melayu itu secara automatik berugama Islam. Hanya di Malaysia Islam diangkat paling tinggi berbanding agama agama lain. Hanya di Malaysia Kalimah Allah terus dipertahankan khas untuk umat Islam.

Apa kena mengena rakyat Yahudi di Israel memperomosikan pakatan pembangkang dan mengesa rakyat Malaysia mengundi Pakatan Pembangkang pada PRU 13 ini? Kenapa mereka pula yang sibuk mahukan NEW GOVERMENT di Malaysia dan mengesa pengundi menolak UMNO dan Barisan Nasional? Kenapa?

Adalah begitu BODOH dan BEBAL jika ada antara kita orang Melayu Islam yang masih tidak jelas agenda Yahudi dan tangan tangan asing yang mahukan Malaysia ini dibuka kepada KEBEBASAN UNTUK BERUGAMA yang mana menjadikan Malaysia ini sebagai sekutu Yahudi.


Benarlah kenyataan Anwar Ibrahim sebelum ini yang MENYOKONG ISRAEL. Benarlah juga kenyataan Nurul Izzah untuk umat Islam di Malaysia juga diberikan hak KEBEBESAN BERUGAMA. Benarlah semua bahawa Menang Pakatan Pembangkang 5 Mei ini maka 6 Mei hubungan Diplomatik antara Malaysia dan Israel akan terjalin.


Sedarlah rakyat Malaysia, sedarlah umat Islam terutamanya bangsa Melayu yang ada hari ini. Bodoh bodoh Melayu, Kurang Cerdik nya Melayu, jangan sesekali gadai Islam kepada musuh utama umat Islam seluruh dunia iaitu Israel Bangsat.

Kalau masih ada yang tak faham apa yang terkandung didalam video diatas ini maka Gomo rasa sudah hitam pekat seseorang itu dalam mempertahankan Kedaulatan Negara dan Islam itu sendiri.


Patut lah beriya benar media Israel mahukan Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Agenda jelas Yahudi dan Anwar Ibrahim adalah janji yang telah diberikan Anwar Ibrahim kepada Yahudi Israel andai kata mereka menang PRU 13 ini.



PAS kononya perjuangkan Islam merupakan rakan subahat Anwar Ibrahim merealisasikan hasrat dan cita cita Yahudi keparat. PAS pada Gomo hanyalah penjual Islam dan sebagaimana jika PAS katakan mereka MATI SYAHID untuk menentang UMNO maka Gomo juga tidak teragak agak untuk menyatakan hari ini bahawa Gomo juga sanggup mati MEMBUNUH mana mana pemimpin PAS ataupun pengikutnya yang berkrompomi dengan Israel melalui kesepakatan Pakatan Pembangkang PAS,DAP dan PKR.

Demi Negara Malaysia dan Islam tercinta Gomo rasa jutaan lagi orang Melayu Islam yang ada akan melakukan pekara yang sama sepertimana Gomo katakan dalam terus mempertahankan Kedaulatan Negara dan Islam. Ingatlah Anwar Ibrahim dan sekutu mereka DAP. 5 Mei ketegangan tercetus dan huru hara berlaku maka nyawa anda semua akan diragut oleh kami umat Islam Malaysia yang cintakan keamanan dan menolak tangan asing mencampuri urusan negara.

Psssttt... Gomo berani mati demi menghalang puak Kafir masuk ke dalam Malaysia ini sepertimana yang yahudi yahudi nyatakan didalam video diatas.

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT


Kerajaan Sementara Pakatan Di Selangor Jual Aset Tanah Rakyat Last Minute Kepada Babi

Posted: 30 Apr 2013 09:30 AM PDT





JUAL JUAL JUAL
ROMPAK ROMPAK ROMPAK

Hoi rakyat Selangor sedarlah Hoi, sepenggal depa puak Pakatan PAS,DAP dan PKR tabdir Selangor kembong perut depa dok makan hasil rakyat. Last Minute sebelum PRU 13 ni pun pun depa ROMPAK demi perut dan tembolok mereka.

Sedarlah rakyat Selangor dan sedarlah juga rakyat Malaysia. Pastikan PRU 13 ini kita Undi Barisan Nasional. Rampas kembali Selangor daripada rejim Pakatan Haram dan kita akan heret mereka ini ke mahkamah bagi dihukum atas rompakan yang mereka puak puak bangsat ini lakukan sepanjang mereka mentadbir Selangor.

Psssttt... Semapt lagi depa rompak wang rakyat last minute....bangsat!

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT



Edisi Terhad - Hussam Musa Bukan Gay Jamban Kah Kah Kah

Posted: 30 Apr 2013 06:30 AM PDT




Putrajaya.... Hussam Musa nak Putrajaya Kah Kah Kah

Dia nak buat apa dengan Putrajaya?
Dia nak GADAI Putrajaya jika Pakatan Menang PRU 13 ni.
Kah Kah Kah

Siapa yang kata?
Hussam Musa sendiri yang kata waktu Tun Mahathir nak bina Putrajaya.
Kah Kah Kah

Sekarang Hussam Musa Jilat Ludah dia balik.
Kenapa dia Jilat?
Sebab Dia dah biasa Jilat China Doll.
Kah Kah Kah

Hussam Musa kencing kuat
Kencing merata rata.
Kah Kah Kah

Habis satu Kelantan dia Kencing.
Sekarang dia nak kencing rakyat Putrajaya.
Kah Kah Kah


Hussam Musa Kambing Janapari
Siapa Kata Hussam Kambing?
 Sayuti Omar Kawan Baik Hussam Musa yang kata.
Kah Kah Kah

Hussam Musa kata dasar tasik Putrajaya ada MINYAK
Minyak KEPALA BAPAK DIA
Kah Kah Kah

Psssttt... Saje aku buat stail macam Blogger Kimak si Tukar Tiub Kah Kah Kah

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara. 

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT



"Maaf Nurul Izzah, Kote Saya tak Macam Kote Papa Awak Yang Buas"

Posted: 30 Apr 2013 01:00 AM PDT




Maaf Nurul Izzah, saya dah berkahwin dan taste saya berbeza dari apa yang anda ada.Usahlah cuba mengoda saya dengan panggilan sebegini kerana iman saya tetap teguh menolak politik jijik dan songsang sepertimana yang diamalkan keluarga anda!




Gua tak faham apa yang Nurul Izzah dok melalut semua ni sepertimana dalam video diatas. Dari minit pertama sampai habis apa yang Nurul Izzah cakap ni semua sikit pun dia tak menyentuh apa yang Papa Gomo dedahkan mengenai Papanya Dato Sri Anwar Bin Ibrahim. Nurul Izzah dok melalut kes Ahamad Sarbani yang Gomo takde kena mengena. Pelik ke tidak dia kata Papa Gomo FITNAH tapi dia tak cakap pula Papa Gomo FITNAH bapak dia.

Meh sini Nurul Izzah yang merupakan sekutu SUBAHAT papanya dalam MELIWAT anak anak muda!!!

Kenapa tak berceramah depan seluruh rakyat Malaysia kata Video Seks China Doll Papanya Anwar Ibrahim adalah satu FITNAH? Kenapa tak buat laporan Polis untuk ambil tindakan jika Papa Gomo FITNAH Anwar Ibrahim?

Kenapa tak cakap satu dunia bahawa gambar Anwar Ibrahim dengan seorang lelaki didalam bilik hotel (Video belum keluar) Adalah satu Fitnah? Kenapa tidak buat laporan Polis keatas pemilik blog Raja Goyang 360? Kenapa tidak SAMAN seluruh angkatan Blogger yang mendedahkan gambar tersebut?



Mahasiswa yang diliwat oleh Papa Nurul Izzah yang mana Gomo dedahkan awal tahun ini kenapa tidak diambil tindakan oleh Nurul Izzah? Kenapa Nurul Izzah tidak MENYAMAN Papa Gomo dengan apa yang Papa Gomo katakan bahawa SUAMI NURUL IZZAH sediri yang telah menghantar Anwar Ibrahim untuk menjalankan kegiatan LIWAT menggunakan Kia Spectra milik suami Nurul Izzah?

Izzah anak Anwar Ibrahim, cukup lah menipu rakyat Malaysia, cukup lah dengan pembohongan dan penafian bahawa Papa anda adalah mahluk suci. Rakyat sudah sedar bahawa anda, ibu anda dan papa anda adalah mahluk perosak Agama Bangsa dan Negara.

Rakyat Malaysia menolak pemimpin BISEKSUAL sepertimana Papa anda. Jika anda Nurul Izzah, Ibu anda Wan Azizah sendiri GAGAL menjalankan tanggungjawap dalam melarang papa anda Anwar Ibrahim dari terus terusan melakukan aktiviti JIJIK Meliwat anak muda.Maka anda seluruh keluarga adalah GAGAL untuk bercakap tentang mentadbir negara.

Ingatlah Nurul Izzah binti Anwar Ibrahim. Ingatlah bahawa Allah maha mengetahui setiap pekara SUBAHAT yang ada ssatu keluarga lakukan dalam membantu Anwar Ibrahim MELIWAT anak muda. Gomo berani bercakap tentang pekara ini kerana seluruh Malaysia tahu Anwar Ibrahim adalah pengamal Biseksual dan beliau sendiri TEWAS dalam SAMAN sebelum ini ke atas Tun Dr Mahathir.


Akhir kata buat Nurul Izzah binti Anwar Ibrahim, jika benar anda mahu perjuangkan keadilan buat rakyat seharusnya anda bermula daripada dalam rumah keluarga anda sendiri dalam memperjuangkan MANGSA MANGSA LIWAT ANWAR IBRAHIM.

Teruk macam mana sekalipun Nurul Izzah kata pada Papa Gomo tetapi sekali pun Papa Gomo tak pernah gadaikan Kalimah Allah dan Islam demi meraih undi politik orang Kafir. Jahat jahat Gua takdelah sampai nak gadaikan agama macam Nurul Izzah ni buat.

Psssttt.... Kalau Papa Gomo Fitnah, dah lama Anwar Ibrahim SAMAN!!!

Undi Barisan Nasional Untuk Islam

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara. 

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT


-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...