PAPA GOMO

PAPA GOMO


Edisi Melayu Bodoh - "Melayu Lawan Kita Tembak Sampai Mampos" - DAP

Posted: 29 Apr 2013 08:00 PM PDT



Nak kata BODOH ada lah sikit BODOH, nak kata BANGANG ada lah jugak sikit BANGANG. Nak kata BAHLOL, ada lah sikit sikit BAHLOL nya. Tu lah relaiti MELAYU Pakatan Pembangkang terutamanya Melayu PAS dan PKR Malaysia ni.

Melayu bising sikit, tembak sampai mati. Melayu bersuara, Tembak sampai mati, Melayu angkat muka sikit Tembak sampai mati. Tu semua berlaku kepada masyarakat Melayu di Patani Thailand yang mana kita tahu ditadbir oleh pemimpin bukan Islam baik daripada Kerajaan, Polis, Tentera dan serba serbi semuanya ditadbir oleh bukan Islam.

Nasib Melayu Patani

Melayu Patani hanya ada Melayu dan Islam nya sahaja, nak ke sana ke sini semua tersekat dek kerana mereka adalah melayu Islam berketurunan Patani. Kenapa semua ni berlaku di Patani dan tidak di Kelantan? Tidak berlaku di Kedah dan tidak berlaku di Malaysia?

Ini beza nya bila yang mentadbir adalah kerajaan Islam sepertimana Malaysia hari ini. Pucuk pimpinan kita semua nya Melayu Islam. Perdana Menteri, Ketua Polis Negara, Ketua Angkatan Tentera semuanya adalah Melayu Islam.


Ada kita yang Melayu Islam ni TINDAS bangsa dan agama lain? Ada kita Melayu Islam tembak mati mana mana Cina atau India yang hina Agama kita? Ada kita Melayu Islam di Malaysia ini sekat pergerakkan bangsa dan agama lain?

BODOH nya Melayu adalah kerana Melayu di Malaysia tidak satu hati dan sepakat dalam mempertahankan apa yang Melayu ada hari ini. Tu beza Melayu Patani dengan Melayu Malaysia kerana inilah jurang yang sebenarnya Melayu Malaysia sedar bahawa betapa beruntungnya Melayu Malaysia hidup dibumi bertuah ini.

Gomo taknak cakap banyak lah, Melayu Malaysia yang dok sokong Pembangkang pi intai Melayu Singapura tu apa jadi. LANCAU KERAT KOTE lah kalau dalam pimpinan Kerajaan Singapura ada anak Melayu yang berjawatan utama. Paling koman pun pegang dalam bidang Islam. Tu pun seorang dua je.


Melayu Kelantan tu yang duduk dibawah pentadbiran PAS selama 23 tahun cukup baik sebab berada didalam negara Malaysia. Cuba bayangkan kalau Kelantan tu dibawah jajahan Thailand apa jadi? Gua ingat Nik Aziz dah lama mampos kena pijak dengan Askar Siam lah beb. Tu pun Melayu Kelantan tak sedar diri lagi. Bodoh nak mampos!!!

Sedar lah Melayu, PRU 13 ni untong Nasib Melayu Malaysia. Sedar dan jangan jadi BODOH!!!

Psssttt... Sadis aku tengok Melayu Patani kena tindas kerajaan Rejim Siam!


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara. 

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT



P116 - Apa Manfaat Rakyat Wangsa Maju Jika Pilih Calon PKR ?

Posted: 29 Apr 2013 06:00 PM PDT


Calon Barisan Nasional bagi kerusi P116 Parlimen Wangsa Maju, Datuk Dr Hj Mohd Shafei Abdullah, berkata, tujuannya menceburi bidang politik adalah bukan untuk popular tetapi ingin membantu.

Atas dasar itu, Ketua UMNO Bahagian Wangsa Maju dan bapa kepada lima orang anak itu komited menjanjikan kesejahteraan kepada kehidupan penduduk pelbagai kaum di kawasan itu.

"Saya tidak merancang untuk ke tahap ini. saya masuk politik bukan mahu cari populariti tapi mahu kepuasan.

"Justeru, saya akan laksanakan sesuatu kepada penduduk di sini kerana prinsip saya berpolitik adalah ingin membantu mereka yang susah,"

Mengenai isu yang ingin diperjuangkan,Datuk Dr Hj Mohd Shafei Abdullah berkata, pemindahan bazar larut malam Uptown Danau Kota kini sedang dalam proses dan sudah mendapat kelulusan pihak Dewan Bandaraya Kuala Lumpur.

"Insya-Allah selepas pilihanraya, kerja-kerja pemindahan uptown ke kawasan berhampiran JPJ (cawangan Wangsa Maju) akan dilakukan,"katanya.

Datuk Dr Hj Mohd Shafei Abdullah bertanding menentang Calon PKR, Dr Tan Kee Kwong.

Penyandang kerusi itu sebelum ini adalah Wee Choo Keong dari PKR sebelum keluar dari PKR dan bergerak bebas.

Sumber KLIK DISINI




Itulah keutamaan bagi wakil rakyat Barisan Nasional sepertimana Shafei Abdullah Calon Barisan Nasional P116 Wangsa Maju. Bukan populariti yang dikejar sebaliknya KHIDMAT buat rakyat agar rakyat diparlimen Wangsa Maju mendapat manfaat daripada undi yang mereka berikan pada PRU 13 ini.

Gomo kenal Wee Choo Keong calon bebas yang dulunya menang di Parlimen Wangsa Maju atas ticket PKR pada tahun 2008. Wee Chee Keong anak Kelantan yang datang bertanding di Wangsa Maju, benar beliau cukup hebat didalam parlimen dan sering mendapat liputan diakhbar akhbar serta televisyen sewaktu beliau menjadi ahli Parlimen Wangsa Maju. Tetapi apa manfaat yang diperolehi oleh seluruh pengundi di Wangsa Maju apabila beliau bergelar ahli Parlimen?

Ini yang seharusnya rakyat Malaysia terutama pengundi Wangsa Maju berfikir secara waras. Apakah kita mahu memberikan undi kepada orang luar yang hanya datang mahu bertanding di Wangsa Maju ini dan apabila menang hanya membawa haluan nya semata mata?

Bagaimana calon Barisan Nasional Shafei Abdullah yang siang malam bertungkus lumus di Wangsa Maju selaku Ketua UMNO Bahagian dengan membuat pelbagai kerja kebajikan dalam menjaga rakyat di Wangsa Maju?

Sedarlah rakyat Malaysia, calon Barisan Nasional bukanlah calon TEMPELAN sebagaimana calon PKR. Lihat sahaja senarai calon PKR diseluruh negara dan anda akan dapat lihat bahawa calon calon PKR adalah calon yang bukan bekerja untuk rakyat sebaliknya hanya mahu kepuasan diri menipu rakyat dan pengundi disesuatu kawasan.

PRU 13 ini Gomo harap seluruh pengundi Wangsa Maju dapat memberikan undi kepadaDato Dr Shafei Abdullah calon Barisan Nasional P116 Wangsa Maju.

Psssttt... Undi BN demi Keamanan, Undi Pembangkang maka kehancuran jalan nya


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara. 

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT


Seks Sesama Jenis Dihalalkan PKR Demi Undi Golongan LGBT Kepada Pakatan Pembangkang

Posted: 29 Apr 2013 06:37 AM PDT


Gejala seks sesama jenis semakin membimbangkan negara Malaysia ini. Mengikut apa yang Gomo ketahui di Malaysia sahaja waktu ini terdapat kira kira 100 ribu rakyat Malaysia yang mengamalkan seks sesama jenis ataupun kita kenali dengan panggilan LGBT. Ikuti kenyataan dibawah ini.



Setuju apa yang dinyatakan oleh Dato Sri Shabery Cheek berhubung isu LGBT yang dibawa masuk oleh barat yang kini telah menular dikalangan anak anak muda Malaysia sama ada wanita mahupun lelaki. Dalang bagi mengepalai LGBT adalah Ambiga Pandikuty teman rapat Mat Sabu Timbalan Presiden PAS.

Mungkin rakyat Malaysia tidak mahu ambil kisah mengenai masaalah LGBT ini kerana mereka tidak terlibat. Tetapi bagaimana dengan ibu bapa yang anak anak mereka spesis sedemikian? Bagaimana adik beradik yang spesis sedemikian? Bagaimana kelak anak anak kita? Apakah kita akan menyokong anak lelaki kita berkahwin dengan sesama lelaki? Apakah kita akanbersetuju anak perempuan kita berkahwin dengan sesama wanita?

Sedarlah rakyat Malaysia, sedarlah bahawa apa yang diperjuangkan oleh Pakatan Pembangkang adalah HAK KEBEBASAN yang tidak boleh diterima pakai oleh kita rakyat Malaysia. Malah setiap agama sekalipun mengutuk SEKS SESAMA JENIS ini.

Psssttt....Anwar Ibrahim BISEKSUAL, Main Punggung dengan Anwar Ibrahim!

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT

Logik Akal Bila Yusof Qadarwi Sokong DAP?

Posted: 28 Apr 2013 10:39 PM PDT




Seperti yang dimaklumkan sebelum ini bahawa Al Juburi akan mengeluarkan satu surat palsu yang mana menyatakan Yusof Qadarwi menyokong Al Juburi menjadi Perdana Menteri.

Ternyata apa yang dinyatakan oleh Zulkifli Nordin bulan Febuari lalu menjadi kenyataan apabila puak puak pembangkang kini menjaja sekeping surat sama seperti apa yang nyatakan sebelum ini.

Hebat propaganda Pembangkang yang nampaknya begitu terdesak untuk menang PRU13 ini. Rakyat dibodohkan mereka sekali lagi sepertimana pru2008 yang lalu. Apakah rakyat akan sekali lagi tertipu dengan pembohongan pembangkang?

Kalau video seks Anwar Ibrahim dan mustapha Ali depa kata video tu besi bagaimana pulak dengan sekeping surat Yusof Qadarwi? Video depa kata besi, ni surat ni depa nak kata apa?

Sedarlah rakyat Malaysia, sedarlah bahawa agenda pembangkang adalah untuk menghancurkan negara semata mata. Pembohongan mereka akan berterusan dari masa ke semasa asalkan matlamat mereka tercapai.

Psssttt.... Takkan lah Yusof Qadarwi suruh umat Islam tolak UMNO dan sokong parti DAP Kafir?
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...