PAPA GOMO

PAPA GOMO


Round 7 Nurul Izzah - Anwar Ibrahim Bersih Rasuah, Keronisme & Salah Guna Kuasa?

Posted: 26 Apr 2013 06:00 PM PDT




Apakah Nurul Izzah memiliki wang simpanan di luat Negara? Berapa jumlah Aset Tunai yang dimiliki Nurul Izzah diluar negara?

Setelah berhari hari Blog Papa Gomo diserang oleh puak Anwar Ibrahim dengan melakukan DDOS keatas blog ini akhirnya serangan telah pun berhenti. Dan hari ini Gomo sambung pula ROUND 8 yang mana soalan diatas sudah pun Gomo maklumkan di Round 7 tempoh hari.

Untuk makluman semua, sewaktu Anwar Ibrahim menjawat jawatan Menteri Keewangan dan Timbalan Perdana Menteri beliau bukan sahaja mengumpulkan kekayaan melalui dirinya sahaja. Malah seluruh keluarga beliau menjadi JUTAWAN sekelip mata sahaja dengan merompak wang rakyat melalui syarikat syarikat proksi beliau.

Nurul Izzah anak Anwar Ibrahim yang paling tua juga tidak terkecuali dari mendapat imbuhan daripada hasil rompakkan Anwar Ibrahim. Setakat yang diketahui pihak perisikkan Nurul Izzah mempunyai akaun di:


Name                           :    Nurul Izzah Anwar 
Passport Number         :     R 2348796 
Citizenship                    : Malaysian 
Bank                            : Metro Bank, Phillipines 
Account Number            : 
Type of Account            : Fixed Deposit 
Amount Invested            :    PhPeso 50 Billion 
Maturity Period            :    1 Year 
Date of Investment        :    5 October 1998 
Date of Maturity            :    4 October 1999 


50,000,000.00 PHP = 3,673,333.33 JUTA 

Maklumat SAHIH yang Gomo perolehi inilah simpanan yang diketahui. Namun demikian ada juga sumber rujukan mengesahkan bahawa Nurul Izzah mempunyai aset simpanan bernilai Jutaan Dollar di beberapa Bank lain seluruh dunia termasuk Bank Of Israel. Untuk maklumat tersebut sila KLIK DISINI

Gomo tidak hairan jika Nurul Izzah, Wan Azizah dan Anwar Ibrahim sendiri hebat dalam melakukan segala gerak kerja dalam Pakatan Pembangkang kerana wang mereka cukup besar ditambah lagi dengan pertolongan dari pihak luar untuk memberikan bantuan keewangan bagi melancarkan perjalanan PKR menang PRU 13 ini.

Lihat sahaja sekarang PKR bertanding di 99 kerusi Parlimen dan 172 Dun yang mana setiap kawasan yang PKR tandingi memerlukan tidak kurang dari RM 1 juta untuk kempen dan sebagainya. Darimana wang PKR untuk menampung segala kos bagi kerusi yang mereka tandingi?

ROUND 8

Muhammad Ehsan Anwar, anak lelaki tunggal Anwar Ibrahim. Dimanakah Ehsan anak Anwar Ibrahim ini?


Round 8 nanti akan menjadi lebih menarik kerana pastinya ramai yang ingin mengetahui dimana Ehsan anak lelaki tunggal Anwar Ibrahim ini berada dan apa yang dilakukan EHSAN.

Psssttt.... Kaya dan terus kaya itu yang akan berlaku dalam keluarga Anwar Ibrahim hasil dari wang yang beliau rompak sewaktu menjawat jawatan Menteri Keewangan.

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT



Keselamatan Negara - Blogger Milo Suam Dipelihara Abam Rafizi Ramli

Posted: 26 Apr 2013 06:00 AM PDT




Kecoh pasal blogger MILO SUAM yang mendedahkan maklumat sulit pihak SPR. Gomo tak tahu sama ada apa yang didedahkan oleh Milo Suam itu benar kertas undi ataupun tidak namun apa yang Gomo nak nyatakan disini bahawa Milo Suam dipelihara oleh Rafizi Ramli selaku Abam kepada Milo Suam yang kita tahu anak ikan dalam Pakatan Pembangkang.

Blogger Milo Suam sebelum ini juga pernah mendedahkan maklumat sulit kerajaan yang mana tidak silap Gomo adalah dokumen dari pihak Majlis Keselamatan Dalam Negara. Namun artikel tersebut telah di DELETE oleh Milo Suam barangkali pemberi maklumat tersebut marah dengan tindakan gelojoh budak Milo Suam tu.

Didalam dokumen dibawah ini satu hubungan jelas antara Abam Rafizi Ramli dan Blogger Milo Suam dalam operasi merekayasa Fitnah jahat ke atas Najib Razak. Malah Gomo difahamkan banyak lagi emel emel antara Milo Suam dan Rafizi Ramli yang akan didedahkan nanti.






Apa yang jelas disini adalah Milo Suam yang melakukan kerja dengan menerima arahan dari Rafizi Ramli. Jadi cadangan Gomo cukup mudah iaitu soal siasat Rafizi Ramli bagi mengetahui segala galanya. Rafizi Ramli merupakan orang yang paling dekat dengan Milo Suam jadi adalah menjadi keutamaan untuk waktu ini Rafizi sendiri bekerjasama dengan pihak Polis.

Kebocoran maklumat sulit jelas mencemarkan imej negara dimata dunia. Dan Gomo yakin orang yang berada dibelakang Milo Suam dan Rafizi Ramli bagi mencuri dokumen milik kerajaan ini adalah orang yang pakar dan mendapat latihan dari Amerika.

Apa sekalipun Rafizi Ramli perlu tampil memberikan kebenaran kepada pihak Polis bagi menjalankan siasatan ini. Apakah Rafizi Ramli mahu bersekongkol dengan mereka yang mendedahkan keselamatan negara?

Psssttt... Abam... abam...abam....Rafizi Ramli...Auwwww.

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT

Tragedi Letupan Di Nibong Tebal Petanda Awal Keganasan Pada 5 Mei Nanti

Posted: 26 Apr 2013 04:46 AM PDT


Kejadian yang berlaku di Nibong Tebal menjelaskan kepada kita semua bahawa Pakatan Pembangkang bersiap sedia untuk menghancurkan Malaysia pada 5 Mei ini. Apa yang berlaku mempamerkan watak sebenar Pakatan Pembangkang yang dikepalai PKR untuk mengucar kacirkan negara sepertimana insiden yang berlaku di Lahad Datu Sabah.



Rakyat Malaysia wajib menolak Pakatan PAS,DAP dan PKR pada PRU 13 ini bagi menjamin Malaysia terus aman dibawah pentadbiran Kerajaan Barisan Nasional.

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT

Notes RM 1000 & RM 500 Dalam Simpanan Anwar Ibrahim Yang Rakyat Perlu Tahu

Posted: 26 Apr 2013 12:43 AM PDT




Dato' Seri Anwar Ibrahim didakwa pernah menyimpan wang kertas RM500 dan RM1000 yang bernilai RM10 billion di luar negara sehinggalah taraf sah laku kedua-dua wang kertas tersebut ditarik balik pada tahun 1999.

Mengikut sumber daripada Utusan Malaysia, sebanyak 177,077 wang kertas RM500 dan RM1,000 yang bernilai RM101 juta masih tidak dapat dikesan daripada pasaran sehingga 30 Januari 2011.

Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Dr. Awang Adek Hussin berkata, daripada jumlah itu, 150,259 keping atau 92.4 peratus adalah wang kertas RM500 yang bernilai RM75 juta, manakala 26,818 keping atau 99.4 peratus ialah wang kertas RM1,000 bernilai RM26 juta.

Wang kertas ini (RM500 dan RM1,000) ini telah dinyahlakukan berkuat kuasa 1 Julai 1999, maknanya selepas daripada tarikh itu wang kertas tersebut tidak lagi bernilai. Tiada juga cetakan dibuat sejak tahun berkenaan.

Walaupun wang kertas RM500 dan RM1000 tidak lagi bernilai dan taraf sah lakunya ditarik balik, anda masih lagi boleh menukar wang kertas tersebut di mana-mana cawangan Bank Negara Malaysia atau menjualnya kepada pengumpul matawang lama.

Inilah satu pekara yang rakyat Malaysia lupa bahawa wang note RM500 dan RM1000 berjumlah 101 juta berada didalam simpanan Anwar Ibrahim. Kerana itu apabila Tun Mahathir memecat Anwar Ibrahim dari jawatan Menteri Keewangan pada tahun 1999 mata wang tersebut terus dibekukan penggunaanya dan pengeluarannya.

Orang muda yang ada hari ini mungkin tidak tahu pekara ini apatah lagi pernah melihat mata wang note RM500 dan RM1000. Tetapi kepada mereka yang lebih berumur pasti pernah melihat malah memegang wang tersebut.

Sebab itu Anwar Ibrahim meroyan sampai sekarang nak jadi Perdana Menteri kerana apabila beliau berkuasa kelak percayalah penggunaan mata wang RM500 dan RM1000 akan digunakan semula bagi memberikan lesen buat Anwar Ibrahim membawa kembali wang bernilai jutaan ringgit tersebut yang telah dirompak oleh beliau sewaktu menjawat jawatan Menteri Keewangan.

Apakah rakyat Malaysia mahu Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri Malaysia menggantikan Najib Razak? Fikir dengan bijak, jangan jadi bodoh!

- Papa Gomo
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...