Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


TUDIAA!! Azhar Sulaiman Juga Artis GAY? #TolakPR

Posted: 27 Apr 2013 08:17 AM PDT


Dalam maksud video ni sebenarnya. Kalau ada yang tak faham tu, rasanya memang dilahirkan lembab kot. Apa pun satu lagi video sinis terbaik dari Azhar Sulaiman.

Azhar Sulaiman dah jumpa jam Omega, Anwar pulak bila? he he..a

PANASS!! Pas Ugut Perangi Rakyat Jika UMNO/BN Menang PRU 13! #TolakPR

Posted: 27 Apr 2013 05:35 AM PDT


Tudiaa.. ugutan untuk berperang telah bermula, biasa la puak Pakatan ni kalau dah rasa nak kalah, mula la mengarut macam-macam, PRU tak adil lah, pengundi hantulah, itulah inilah, macam-macam yang dia mengarut. Sedangkan tuduhan yang depa buat tu, takdak bukti pun.

Jangan fikir kami orang UMNO/BN takut dengan ugutan ni. Bagi Mc, terjejas bumi Malaysia dengan tingkahlaku jahilliah korang, kami akan lawan sehabis-habisnya untuk kekalkan keamanan di bumi Malaysia.

Sebenarnya semua ini permainan jahat Anwar Ibrahim dan konco-konconya. Mereka sengaja nak buat kacau semata-mata untuk merampas Kerajaan yang memerintah sekarang ni. Mereka tahu, mereka tak dapat memerintah Malaysia, kerana sokongan terhadap mereka kurang. Sebab tu mereka nak buat kacau.

Itu pun masih ada yang nak ikut lagi perangai Anwar yang merancang untuk laksanakan Malaysia Spring ala Arab Spring konon. Revolusi memerlukan sokongan ramai rakyat. Kalau BN menang 'fair and square' dengan semua kehendak BERSIH yang merepek-repek dilayani, rakyat TAK akan sokong usaha nak jatuhkan kerajaan secara kekasaran.

Disebabkan Anwar, Pas jadi makin songsang. Makin celaru, kalau Pas nak kuat macam dulu, betulkan PAS dengan terajang semua cacai anwar dan berbalik semula pada ajaran Islam yang sebenar yang mencari keamanan dan bukan pertelingkahan.

Islam tak suruh kita bergaduh, tapi musuh Islam suka!!

McTheory:
Apakah kita nak menghancurkan diri dengan hasutan musuh Islam?

TUDIAA!! Pakatan Haram Mula Memukul Penyokong dan Petugas BN!! #TolakPR

Posted: 27 Apr 2013 02:16 AM PDT


Bila mana penulis melihat gambar batang tubuh seorang kanak-kanak malang berusi 11 tahun dari Sik, Kedah yang terbaring kesakitan selepas disepak dan diterajang oleh penyokong PAS secara automatik penulis terbayangkan keganasan Yahudi Zionis di bumi Palestin.

Hanya dek kerana budak itu memberitahu dia menyokong BN akibatnya dapat penyepak percuma, apa jenis manusia yang menjadi penyokong PAS, tak tahulah.

Dengan budak-budak pun nak di bawah bergaduh, memang tak matang langsung perangai penyokong PAS dan PR, nama saja memperjuangkan Islam tapi sikap perwatakan sebijik macam Zionis. Kalau ia tak sama macam Zionis, mungkin lebih buruk dari itu agaknya.

Di Palestin bukan satu perkara pelik, sepak terajang kanak-kanak, wanita dan orang tua dah jadi perkara biasa. Kalau tak diterajang, silap gaya dapat tembakan yang menusuk perut atau dada.

Apa yang berlaku di Kedah ini bukannya kes terpencil kerana baru-baru ini di Gua Musang, Kelantan pun ada kes keganasan melibatkan penyokong PAS menyebabkan seorang jurukamera
sambilan RTM akhirnya meninggal dunia beberapa jam selepas di pukul.


Di Bachok, Kelantan pula seorang petugas BN ditetak dengan pedang samurai kerana enggan mengikuti arahan penyokong PAS yang mahukan mangsa menurunkan bendera BN yang dipasang di kedai miliknya. Kecil punya hal pun mahu bertetak
berparang ka?

Sementara di Johor pun ada seorang petugas BN yang sedang memasang bendera BN diserang dan dilanggar dengan kereta menyebabkan mangsa mengalami kecederaan serius.


PAS selaku parti yang mendabik dada memperjuangkan Islam sewajarnya prihatin dengan tingkah laku luar tabii penyokongnya,tiada guna mulut saja kumat kamit menyebut 'aku lebih Islamik' tapi realiti praktikalnya langsung tak menyerupai kelembutan dakwah Islam.

Kot ya pun ada pemimpin PAS yang teruja dengan kezaliman yang dilakukan oleh Mat Indera Komunis dan ada pula pemimpin PKR yang teruja untuk menjamin keselamatan Israel, janganlah budaya ganas dan zalim komunis dan Israel di jadikan teladan. - MyKMU

TUDIAA!! Gambar Wan Azizah Dipeluk Jantan Lain? #TolakPR

Posted: 26 Apr 2013 11:16 PM PDT



Mc sebenarnya terkedu juga bila lihat gambar kat bawah ni, siapa agaknya gerangan yang sedang dipeluk tu? Amboih la, sampai macam tu sekali pelukkannya.. ishh laa..


Tau la tugas pengawal peribadi, memastikan individu dijaga sentiasa berada dalam keadaan selamat. Seperti suaminya, Wan Azizah juga dikawal  ketat sewaktu bergerak di khalayak ramai.

Lagipun, tiada langsung faedah mengganggu gugat keselamatan Wan Azizah ni. Umum akur, dia bukan pemimpin berpengaruh besar di Malaysia.

Justeru, jika gambar wanita di bawah itu ialah Wan Azizah, rasanya dia tidak perlu dikawal terlalu ketat sehingga mencetuskan prasangka.

Perlu ada ruang menjamin keselesaan di antara pengawal peribadi bertugas dan Datin Seri Wan Azizah. Khuatir, nanti dia sukar untuk bernafas.

Apapun, saya percaya, kejadian dirakamkan itu tidak disengajakan.


"Bagilah ruang sikit, janganlah dok rapat sangat"

McTheory:
Sayang lagi Anwar kat Wan Azizah noo.. he he..

PANASS!! Gambar Menarik Mahasiswa UUM #Siswa4U Mengempur Kubu Pas Sekitar Kedah!! #TukarKedah #SaveKedah

Posted: 26 Apr 2013 08:16 PM PDT












Selepas siswa4u UUM digerakkan oleh Azri Norfikri Aziz, dan pada 26 April, seramai 58 org mahasiswa dan mahasiswi sukarelawan Siswa4U (S4U) telah menjalankan tinjauan mesra di sekitar negeri Kedah.

Empat Parlimen di 'gempur' oleh sukarelawan S4U iaitu Kubang Pasu, Jerlun, Kota Star dan Pokok Sena. Walaupun suasana hujan, sukarelawan tetap bertungkus lumus menghampiri pengundi di pekan Jerlun, Tesco Mergong dan lain-lain untuk menyebarkan maklumat yang tepat.

Antara aktiviti diadakan ialah 'utusan siswa' iaitu menyedarkan risalah dan 'speaker corner'. Antara isu yang di bangkitkan di speaker corner ialah isu pendidikan percuma dan isu-isu semasa. Antara yang terlibat ialah saudari Nur Suhaniza azhar, saudara Meor afif Aiman, azri norfikri aziz dan shamsul anuar alias.

Mc diberitahu, respon dari penduduk setempat adalah baik dan kebanyakannya menyokong apa yang mereka perjuangkan. Inilah mahasiswa berani yang diperlukan oleh masyarakat. Berkempen secara baik dan mengikut undang-undang.

Tak perlu nak berdemo, tak perlu nak panjat pagar dan berguling-guling atas jalan pun. Mereka berkempen politik secara pendekatan mahasiswa, bukan secara rakus dan membabi-buta. Mc tabik spring pada adik-adik UUM sukarelawan Siswa4U.

Inilah mahasiswa, bukan mahasewel ciptaan Pakatan Haram!

McTheory:
Teruskan mengempur.. Insyallah, Kedah Milik BN!!

PANASS!! Transkrip Rafizi Ramli Bercinta Dengan Milo Suam?!! #TolakPR

Posted: 26 Apr 2013 05:46 PM PDT


Mc tertarik nak dedahkan sama pendedahan sahabat blogger Double Y, mengenai transkrip Rafizi dan Milo Suam. Memang benar, ada perancangan diantara dua ekor manusia durjana ni.

Transkrip perbualan emel di antara Rafizi Ramli dengan blogger pembangkang yang kini diburu polis kerana memfitnah SPR membuktikan bahawa pemimpin-pemimpin PKR terbukti membiayai operasi fitnah yang dilakukan oleh blogger pembangkang terutama kepada DS Najib Tun Razak.

Kiriman emel blogger Milo Suam kepada Rafizi Ramli yang yang dikirimkan 27 Januari 2012 adalah mengenai pembelian dokumen daripada seorang kakitangan Hotel Shang Ri La berhubung majlis pertunangan anak PM yang berlangsung di hotel tersebut.

Teliti transkrip perbualan di antara Rafizi Ramli dan blogger MiloSuam :








Jelas terbukti bahawa Rafizi Ramli membeli dokumen yang didakwa penyelewengan PM daripada seorang kakitangan hotel dengan nilai RM5000 di mana blogger kaki kelentong MiloSuam bertindak sebagai perantara.

Ini adalah sebahagian transkrip emel, banyak lagi akan terbongkar menjelang 5 Mei nanti...

McTheory:
Kita tengok apa lagi yang nak meletop!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...