House PK

House PK


PANAS BERAPI! RAHSIA ANWAR YANG TAK PERNAH DIKETAHUI OLEH RAKYAT MALAYSIA! WAJIB BACA KALAU SAYANGKAN NEGARA

Posted: 29 Apr 2013 01:08 AM PDT

Tahun 2011 sekitar bulan October/November, saya telah melawat seorang AHLUL ZIKRI / iaitu seorang ULAMA tersohor Kedah yang selalu berbincang tentang AL QURAN dalam bahasa arab yang beliau fahami. Nama ULAMA ini adalah ABDUL HAMID dan lebih senang dikenali sebagai PAK SU MID. Status ULAMA ini diberikan orang kepada beliau dan beliau sendiri tidak pernah mengaku bahwa beliau seorang ULAMA. PAK SU MID adalah antara ULAMA HARFIAH iaitu Sarjana Tatabahasa (Grammarian) Bahasa Arab yang "tinggai beberapa kerat sahaja" (loghat KEDAH) di Malaysia.


Pak Su Mid (berkepiah) bersama Rafidi (rakan blogger)

PAK SU MID sentiasa menerima kunjungan ziarah dari ramai orang yang menghormati kefahaman PAK SU MID dalam hal-ehwal Islam terutama tentang kefahaman AL-QURAN. Berbalik kepada bicara kita yang asal maka pada sekitar jam 7 petang tahun 2011 bulan October/November (saya tak ingat) saya menziarahi PAK SU MID dengan tujuan berbincang tentang AL-QURAN. Pada biasanya PAK SU MID tidak menerima kunjungan sesiapa pun lepas jam 5 petang tetapi disebabkan hubungan kami yang akrab maka diizinkan saya berbicara sebentar.

Tetapi pada hari tersebut, PAK SU MID telah memaklumkan kepada saya sesuatu yang memeranjatkan. Saya diminta jangan mengajukan pertanyaan untuk menjadi Perdana Menteri sebagaimana yang telah diminta oleh seorang tetamu yang hadir ke rumah PAK SU MID sebelum saya. Maka saya menjadi hairan dan bertanya siapa tetamu PAK SU MID yang minta nak jadi Perdana Menteri ? Dengan senyum simpul PAK SU MID menjawab, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Panggilan kampung PAK SU pada DSAI adalah Anuwat…

Saya ditunjukkan tulisan tangan dalam tulisan JAWI yang ditulis sendiri oleh Anwar Ibrahim meminta beliau mendoakan agar beliau dijadikan Perdana Menteri Malaysia selepas pilihanraya umum ke 13 ini. Saya dimaklumkan oleh PAK SU MID bahwa beliau adalah seorang tua yang duduk bawah pokok dan sapu daun-daun nangka kering sahaja.

Permintaan Anuwat untuk menjadi Perdana Menteri tidak mampu PAK SU MID tunaikan kerana perkara itu adalah bukan hak PAK SU MID untuk putuskan atau untuk campur tangan. PAK SU MID nasihat Anuwat, biarlah rakyat yang putuskan. Nasihat PAK SU MID kepada Anuwat adalah, SATU KERIH TAK BOLEH MASUK DALAM DUA SARUNG. PAK SU MID menasihati Anuwat untuk meninggalkan dunia politik kerana ianya sudah tidak sesuai dengan dirinya kerana beliau tak mampu untuk menjadi Perdana Menteri.


Maka bertolak daripada peristiwa ini maka saya membuat rumusan Datuk Seri Anwar Ibrahim memang sangat terdesak untuk menjadi Perdana Menteri. Namun segala kejadian yang berlaku dalam hidupnya pada mulanya dikatakan angkara politik UMNO kini telah berubah arah kerana dari sumber-sumber yang boleh dipercayai, kepimpinan PAS selain daripada MAT SABU / Husam Musa dan MAHFUZ, yang lain-nya sudah tidak mempercayai dakwaan Anwar bahwa beliau tidak melakukan perkara-perkara IMMORAL yang dikaitkan dengan beliau sama-ada berzina mahupun liwat. Ketidak-percayaan ini diterjemahkan oleh Majlis Syura PAS yang mengadakan perbincangan tertutup yang menolak Anwar Ibrahim sebagai calon Perdana Menteri jika Pakatan Rakyat menang PRU 13. Malah tidak salah dikatakan cerita insider PAS yang mengatakan Anwar mungkin tidak akan bertanding di Permatang Pauh kerana beliau tidak mendapat sokongan PAS. Harun Din adalah antara kepimpinan PAS yang begitu tidak bersetuju dengan Anwar dicalonkan sebagai Perdana Menteri telah berjaya mempengaruhi sebahagian besar kepimpinan PAS yang lain untuk menolak Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri.

Bagaikan retak menunggu belah, isu KALIMAH ALLAH yang akan menjadi punca PAS berbalah dengan DAP dan isu Anwar menjadi PM akan menjadi asas PAS berbalah dengan PKR. Keadaan sangat gawat sekarang ini buat Pakatan Rakyat dan blog ini membuat prediksi PAS akan menarik diri daripada Pakatan Rakyat sebelum menjelang PRU 13. Jika PAS tidak mengambil tindakan ini maka PAS akan menjadi korban kepada golongan Anwarinas di dalam PAS yang akan menghancurkan PAS dari dalam dengan tersingkirnya Hassan Ali dan Nasharuddin Mat Isa dari PAS / Majlis Syura.


PAS akan kalah teruk dalam PRU 13 ini kerana DAP telah mengkaldaikan PAS untuk mendapatkan sokongan orang-orang Cina manakala Anwar perlukan PAS untuk imej Islamik beliau tetapi yang akhirnya menyebabkan PAS kehilangan sokongan akar umbi disebabkan terpaksa mengalah dalam banyak perkara demi menjaga kesatuan Pakatan Rakyat.

Impian Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri pasti terkubur dengan tindakan Majlis Syura yang menentang beliau dari menjadi PM dan benarlah kata-kata PAK SU MID - SATU KERIH TAK BOLEH MASUK DALAM DUA SARUNG.



PAK SU MID memberi pesan kepada Islam/Melayu di Malaysia supaya BERSATU dan memberi amaran tentang PAS yang telah salah tafsirkan Islam bagi tujuan berpolitik.


Sumber: KLIK SINI

PANAS! INI DIA BUKTI KIT SIANG ADALAH BAPAK RACIST TAHAP HARAMJADAH PUNYA!

Posted: 28 Apr 2013 08:00 PM PDT


Sebelum pilihanraya bermula, Kit Siang melalui Melayu yang dikuda, Salahuddin Ayub menyebut pihak BN akan bermain politik rasis.

Pelbaga kata-kata biadap dan rasis telah keluar dari penceramah DAP lain di seluruh Johor, tetapi belum lagi dari mulut Kit Siang.

Kali ini dia sudah bertambah galak dengan waktu kempen tinggal seminggu dan hadhirin di ceramahnya sudah menarik ribuan penonyon Cina.

Ketika program walkabout hari ini ketika bertemu dan bersapa dengan pengundi Cina Gelang Patah, Lim Kit SIang berkata secara terbuka dgn pengundi Cina Gelang Patah kata org cina yang tak undi kaum sendiri sebagai pengkhianat.

Sebelum ini, tukang kempen DAP hanya bermain secara diam-diam dan sorok untuk memberi tekanan kepada kaum CIna untuk mengundi Lim Kit SIang.

Difahamkan ada 100 operatif psywar CIna yang MENGUGUT PENGUNDI CINA dimana mana-mana kaum Cina yang tak undi Lim Kit Siang boleh dikesan dan mereka akan di "hukum."

Satu SMS dalam bahasa CIna tersebar yang mana satu tekanan dilakukan dari cina pro DAP kepada pemimpin tertentu dalam masyarakat Cina untuk tidak membantu calun BN.

<遗臭万年>

各位华社学校神庙庆中元体育会,所有理事, 之前张秀福是很受尊敬的人市议员, 竟然和总会长勾结巫统出卖我们华社,{振林山 }这位汉奸走狗不应该在我们华社学校神庙出现. 会污染我们 如果被巫统胜了 我们华人连狗都不如 .希望华人要争气!
请转发出去!

致张秀福助选团;你们这班汉奸走狗,狗阵污桶己腐败了几十载,你们卖华暝政算是华人公会,为何至今还不觉醒呢?为了私利任何事都能违背良心去做,丢尽我族的脸.(老大做太监、小弟做小狗,有钱好办事做戏也一流)

Maknanya bermaur rasis:

semua pertubuhan cina, sekolah, tokong , semua ajk, teoh siew hock adalah seorang ahli majlis yang dihormati sebelum ini, beliau bersama dengan presiden telah khianat masyarakat cina. ( gelah patah ) orang sedemikian tidak harus berada di pertubuhan, sekolah dan tokong. Mencemarkan kita. Kalau BN menang, kita masyarakat cina akan dihina. Demi kebaikan masyarakat cina , tolong sambung.

kepada rombongan bantuan undi teoh siew hock, kamu semua pengkhianat. Umno bn telah berpuluh tahun rasuah. Kamu semua ini tidak layak mewakili masyarakat cina. Mengapa sampai sekarang masih tidak insaf? Demi kepentingan diri perkara apa pun boleh buat. Memalukan kaum Cina ( boss jadi sita, adik jadi anjing. Ada duit boleh sesuka hati dan pandai berlakon)

Ianya berbau rianya di kesan di mana Jason diuguy supaya yak membantu Ghani walaupun dia mahu menyokong.

Adakah penyokong Jason tidak bergerak???
Kata-kata sedemikian akhirnya mendedahkan bahawa DAP bukanlah pejuang demokrasi atau multiracialism tetapi perjuangan perkaumancuvanis cina.

Sumber: The Unspinners

GEMPAR! BIBIT-BIBIT KUNYIT SPRING SUDAH SEMAKIN TERSERLAH! MARI LIHAT

Posted: 28 Apr 2013 06:30 PM PDT

Kalau korang perasan satu benda sekarang ni, Pakatan sedang mewar-warkan yang mereka akan menang kerajaan. Walau pada hakikatnya di luar sana keadaan yang sebenar adalah sebaliknya. Ramia dah tahu siapa Pakatan yang sebenarnya. Jadi rakyat dah mula tolak.

Tapi Pakatan secara terus-terusan kata mereka akan menang besar, aku pernah tulis dulu. Anwar sudah arahkan semua pemimpin Pakatan supaya menjual cerita mereka akan menang besar dalam PRU ini dan akan menjadi kerajaan. Sekarang aku nak share dnegan korang perancangan rapi mereka.

Bilamana mereka kalah nanti, maka mereka akan salahkan SPR dan BN kerana pengundian dibuat secara tidak adil! Ini cerita mereka, maka si Anwar dan pemimpin Pakatan lain akan membakar rakyat supaya turun ke jalan dan jatuhkan kerajaan yang dipilih rakyat! Salah satu petanda mereka nak mulakan Kunyit Spring adalah seperti berikut:

Pakatan Rakyat terutama sekali DAP dan PKR tidak pernah menafikan bahawa mereka mahukan sebuah revolusi untuk menggulingkan kerajaan yang dipilih rakyat selepas PRU13. Seawal 16 September 2008 lagi, Anwar Ibrahim sudah melakukan hasutan secara agresif agar rakyat Malaysia turun ke jalan-jalanraya dan melakukan keganasan selain memburuk-burukkan Kerajaan Malaysia di luar negara dengan harapan, segala bantuan untuk revolusi seperti yang berlaku di Timur Tengah, berlaku pula di Malaysia.

Gelombang ini sebenarnya sudah bermula di Eropah sehingga menjatuhkan banyak kerajaan Komunis. Kaedah yang sama telah diadaptasi di Timur Tengah untuk menggulingkan kerajaan kukubesi sekalipun kerajaan kukubesi tersebut telah membolehkan negara-negara berkenaan dimajukan dan kestabilan diwujudkan.

Sehingga kini, gelombang kebangkitan rakyat kononnya telah menghasilkan kekacauan di negara-negara Timur Tengah tanpa sebarang tanda, keagungan yang dimitoskan akan terhasil. Libya masih bergolak. Iraq sehingga kini masih lagi menjadi medan pembunuhan. Mesir masih tidak aman. Yaman masih merupakan negara miskin dan Syria pula kekal sebagai negara yang bergolak demi memastikan Israel kekal sebagai sebuah negara haram Zionis.

Di Malaysia, perkara yang sama juga sedang berlaku. Beberapa cubaan untuk mewujudkan gelombang yang lebih besar menerusi demonstrasi dan kekacauan jalanan, tidak mendapat sambutan yang diharapkan daripada rakyat Malaysia. Rakyat Malaysia yang rata-rata hidup selesa, mudah cari makan, dengan kerja kosong membolehkan rakyat Malaysia bertukar-tukar kerja seperti menukar pakaian, keadaan aman dan membolehkan sesiapa sahaja beribadat dengan tenang dan tanpa halangan, serta kurang tekanan, menyebabkan acuman serta hasutan Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat kurang mendapat perhatian.

Namun itu tidak mematahkan semangat Anwar Ibrahim dan DAP khususnya.



Di sekitar Kuala Lumpur, terutama di kawasan yang dikuasai oleh DAP, bendera-bendera kecil berwarna warni telah dikesan. Pagi tadi, bendera-bendera kecil berwarna-warni itu dikesan di persimpangan Jalan Genting Kelang dan Jalan Usahawan yang membawa maksud 'Malaysia Spring'.

Kawasan ini berada di bawah Parlimen Wangsa Maju.

Adalah difahamkan ia dipacak oleh kumpulan pelajar-pelajar berbangsa Cina. Kerja-kerja memacak bendera-bendera kecil tersebut akan dilakukan sehingga PRU13 berakhir.

Selain dari Wangsa Maju, Parlimen Lembah Pantai terutama sekali di bulatan Taman Lucky Garden juga dikesan bendera-bendera kecil ini.

Isyarat-isyarat agar kekacauan dan keganasan dimulakan oleh para penyokong Pakatan Rakyat, telah diberikan oleh pucuk pimpinan. Keputusan PRU13 yang tidak memihak kepada mereka, akan dikatakan sebagai penipuan dan justeru, keganasan dan kekacauan boleh dihalalkan.

Matlamat Pakatan Rakyat sebenarnya tidak lain dan tidak bukan hanyalah untuk melakukan keganasan dan mewujudkan ketidakstabilan politik bagi memudahkan kuasa asing masuk dan menjajah negara ini. Penyertaan Pakatan Rakyat dalam Pilihanraya Umum sebenarnya hanyalah topengan memandangkan mereka lebih berminat dengan perlanggaran undang-undang.

Artikel atas ni aku petik dari Sel13.com. Allah bagi akal untuk berfikir maka gunakanlah dengan sebaik-baiknya. Jangan anda diperbodohkan lagi kerana kerakusan seorang manusia yang ghairah nak menjadi PM dengan apa cara sekalipun.

Fikir-fkirkanlah!

PANAS BERAPI! HADI SUDAH MULA SABOTAJ ANWAR!

Posted: 28 Apr 2013 05:00 PM PDT

Ini ada berita panas aku terima dari sorang member aku dalam PAS! Hadi telah arahkan secara terang-terang meminta pengundi agar menyokong calon Bebas Koh Boon Heng di DUN Damak Pahang.

Ini sudah membuatkan PKR marah! Dah la hari tu Hadi kata calon PKR edar Pil Kuda, penyokong Komunis. Sekarang mereka betul-betul marah kerana mereka mengharapkan calon PKR disitu, Dr Jamaluddin menang besar.

Tapi disebabkan arahan Hadi ni maka semuanya sudah kena kacau. Bukan itu aje tau, Hadi juga pesan kepada ahlul PAS semua pastikan Anwar kalah semua kawasan Permatang Pauh. Benda ini sudah tersebar merata. Hadi kata kalau nak dari kalngan PAS jadi PM maka Anwar mesti dikalahkan di Permatang Pauh.

Makin bergolak nampaknya Pakatan Laknatullah ni. Ini baru sikit, nanti aku akan bongkar banyak lagi! 

GEMPAR BERAPI! BETUL KE USTAZ LAH KENA STROKE?

Posted: 28 Apr 2013 10:02 AM PDT

Nampaknya puak pakatan harami ni dah melampau, elok-elok je tuan guru Lah sihat walafiat depa buat fitnah dia kena stroke pulak, mari baca sms dari member aku ni..

Salam penegak kebenaran.

Sukacita dimaklumkan bahawA puak-puak pemfitnah Pas kini jahat sejahat- makhluk ciptaan Allah apabila tergamak mefitnah kononnya TuAn guru Hj abdullah samah di masukkan ke wad kerana memburukkan nik aziz SEDANGKAN yang sebenarnya tuan guru yang dikasihi pada masa ini, skrg ini sedang berceramah di gurun KEDAH.

Ini disahkan melalui percakapan dgn beliau beberapa minit yang lalu...

Punca dakwaan bahawa tuan guru hj lah di serang strok kerana dikatakan menghina nik aZiz semasa berceramah di terengganu bberapa mlm yg lalu. Semasa berceramah di trg tuan guru hj lah ada menyentuh mengenai nik aZiz yg terpaksa di usung dan karpal singh yg jatuh tergolek, hj lah kini sehat walafiat. Ini satu kesalahan memfitnah.

Ustaz sedang berceramah di Jerlun..sehat wal afiat. Gambar dibawah sebagai bumti! Pakatan dan fitnah ibarat irama dan lagi!



PAKATAN ADALAH TONGGAK UTAMA PERGERAKAN MURTAD DI MALAYSIA! EPISODE 9

Posted: 28 Apr 2013 10:14 AM PDT

ISU KALIMAH ALLAH! APA PENDIRIAN PAS SEBENARNYA NI? CE CITE - EPISODE 8

Posted: 28 Apr 2013 09:53 AM PDT

PAKATAN HARAM TIDAK IKTIRAF ISLAM SEBAGAI AGAMA RASMI MALAYSIA! INI BUKTINYA - EPISODE 7

Posted: 28 Apr 2013 09:53 AM PDT

POLITIK JALANAN YANG TIADA KESUDAHAN! UNTUK SIAPA? ANWAR? STOPA? MERAIKAN ZINA? EPISODE 6

Posted: 28 Apr 2013 07:00 AM PDT

LAHANAT PUNYA PAKATAN, ISU RASUAH MEREKA TERUS MENDIAMKAN DIRI! EPISODE 4

Posted: 28 Apr 2013 06:00 AM PDT

VIDEO PANAS PAKATAN CURANG YANG TERLAMPAU! EPISODE 3

Posted: 28 Apr 2013 05:00 AM PDT

VIDEO SEBAGAI BUKTI PAKATAN HARAM DAN PEMBOHONGAN TAK BOLEH DIPISAHKAN! EPISODE 2

Posted: 28 Apr 2013 04:00 AM PDT

VIDEO SEBAGAI BUKTI PAKATAN HARAM DAN PEMBOHONGAN MEMANG TAK BOLEH DIPISAHKAN! EPISODE 1

Posted: 28 Apr 2013 03:00 AM PDT

APA YANG PAKATAN HARAM AMALKAN? DEMOKRASI ATAU DEMOKERUSI? EPISODE 5

Posted: 28 Apr 2013 02:47 AM PDT

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...