PAPA GOMO

PAPA GOMO


Anwar Ibrahim Perlekeh Komando 69 PDRM

Posted: 01 Mar 2013 06:48 PM PST



Pihak Perisik Filipina melalui Inquirer News telah mendedahkan dalang sebenar disebalik peristiwa berdarah di Lahad Datu Sabah.

Menurut laporan tersebut, terdapat tiga kumpulan yang menjadi dalang pencerobohan di kawasan itu antaranya ialah Pakatan Rakyat yang diketuai oleh Anwar Ibrahim.
Laporan tersebut juga menyebut, seorang pemimpin utama Pakatan Rakyat di Sabah yang rapat dengan Anwar Ibrahim telah mengadakan pertemuan dengan pihak penceroboh serta menawarkan jaminan sokongan dari Pakatan Rakyat di Sabah.

Ini sekaligus membuktikan desas desus serta khabar angin tentang penglibatan pihak pembangkang di Malaysia didalam pencerobohan di Lahad Datu bagi menggugat keselamatan negara.

Setakat ini, dua anggota keselamatan negara dilaporkan terkorban didalam pertempuran dengan penceroboh di tempat kejadian. Inspektor Zulkifli Mamat dan Sarjan Sabaruddin dari Unit 69 Komando telah terkorban setelah mengalami kecederaan parah akibat tembakan mortar musuh.

Kekacauan beginilah yang dikehendaki oleh pihak pembangkang didalam negara bagi menunjukkan bahawa Malaysia tidak selamat dan stabil dibawah pemerintahan BN.
Ini semua merupakan agenda terancang Pakatan Rakyat yang terdesak untuk merampas kuasa dari kepimpinan kerajaan.

Juga terkesan anwar mempunyai 4org bodyguard special dri phillipines yg mempunyai latarbelakang military,swat,bomb expert,militants...pembayaran gaji utk 4org bodyguard tersebut mncecah ratusan ribu ringgit...cube anda fikirkan apa sbbnya dia hire 4org bodyguard ni.

Psssttt..... Anwar Ibrahim sanggup menggadaikan kedaulatan negara demi cita cita politiknya.

Kerajaan Filipina Sahkan Anwar Ibrahim Punca Serangan Di Lahad Datu Sabah

Posted: 01 Mar 2013 05:30 AM PST



Senarai nama anggota komando PDRM atau VAT69 yang terkorban dan cedera sewaktu serangan mortar dalam krisis Lahad Datu :

1. Inspektor 17992 Zulkifli B. Mamat (terkorban)

2. Koperal 113088 Sabarudin B. Daud (terkorban)

3. Koperal 135383 Azman B. Ampong (terkorban)

4. Koperal 152133 Mohd Tarmizi B. Hashim (cedera di tangan dan kaki) (ditempatkan di Hospital Lahad Datu)

5. Konstabel 176533 Mohamad Qaiyum'aiqal B. Zolkifli (cedera di bahu kanan & kedua-dua kaki) (ditempatkan di Hospital Sandakan).


Anwar Ibrahim.... lain tidak bukan hanyalah Anwar Ibrahim yang kemarukkan kuasa sehingga sanggup mengadaikan negara Malaysia ini. Kenyataan Anwar Ibrahim lah menyebabkan Lanun Sulu menyerang Sabah yang menjadikan anggota Komando 69 kita maut demi mempertahankan negara hari ini.





Cukup cukup lah wahai Anwar Ibrahim bangsat. Jangan lah terlalu bangsat gilakan kuasa sampaikan tanah air pun kau nak jahanamkan.

Al Fatihah Inspector Zulkifli Mamat dari Komando 69 yang terkorban
dalam misi mempertahankan negara siang tadi.

Psssttt... Mesti tentang Anwar Ibrahim ini habis habisan.

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

Anwar Dalang - Dua Komando 69 PDRM Maut Pertempuran Di Lahad Datu Sabah

Posted: 01 Mar 2013 01:51 AM PST



Maklumat tak rasmi dari lahad datu... Al fatihah, 1) Insp Zulkifli mamat G\17984 skuad 2\2006 2. Sjn Sabarudin dr unit 69 komando. Setakat ini 10 pemberontak mati dibunuh dan 3 pihak Komando 69 Malaysia turut terkorban. Semoga pihak keselamatan kita berjaya membunuh semua pemberontak di Sabah! Amin. Malaysia negara yang berdaulat!!

Waktu ini juga dilaporkan perintah berkurung dikuatkuasakan di Lahad Datu Sabah manakala landasan terbang lahad Datu dan juga Sandakan ditutup.

Read More...

Ayuh kita sedekahkan Al Fatihah untuk anggota Komando 69 PDRM yang terkorban ketika mempertahankan tanah air dari puak pemberontak di lahat Datu Sabah.

Anwar Ibrahim mesti bertanggungjawap!!! Kerana beliau lah yang mencanang agar pemberontak masuk menawan Sabah! Anwar Ibrahim kemaruk kuasa. bangsat!!!

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


JAMBATAN RUNTUH - Kos Penyelenggaran PKNS Diambil Untuk Tujuan Politik Oleh Kerajaan Pakatan Selangor - PKNS

Posted: 28 Feb 2013 10:30 PM PST




UMNO yang salah, BN yang Salah semua nya UMNO dan BN. Najib Razak yang salah, Rosmah Mansor pun salah. Ehhhh tak cukup lagi? Arghhhhh.... "Memang Barisan Nasional lah yang punya kerja sampai runtuh jambatan tu"

- Juak Juak Pembangkang & Seangkatan dengannya.

Insiden jambatan runtuh di Persimpangan Bertingkat Science Park 2 yang dibina oleh Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS)!!!

Lagi Gambar Kejadian KLIK DISINI

Bila buat Jambatan mestilah ada penyelenggaran. Dan penyelenggaran pulak mestilah dilakukan mengikut jadual yang ditetapkan tampa memotong atau menidakkan kos yang seharusnya dilakukan bagi penyelenggaran jambatan tersebut. Tetapi PKNS bawah pentadbiran Kerajaan Pakatan Selangor?

Potong semua kos penyelenggaran yang ada. Malah bukan sahaja jambatan yang runtuh ini sahaja tidak diselenggara banyak lagi isu isu yang berkaitan dengan penyelenggaran diabaikan oleh Rejim Pakatan Selangor seperti sampah yang membelenggu rakyat Selangor. Longkang yang mana menyebabkan Puchong dan Klang mengalami banjir dan bermacam macam lagi.

Apakah anda pernah lihat jalan jalan yang begitu teruk di Selangor berlubang sana sini hasil dari kos penyelenggaran yang telah dipotong oleh kerajaan negeri? Kos penyelenggaran dipotong yang memaksa kerja yang sepatutnya berjalan setiap bulan dijadikan hanya 3 bulan sekali.

Pembangkang dengan pantas bertindak menyalahkan UMNO dan BN dalam pekara ini walhalkan kita sendiri tahu setiap yang dibina mestilah diselenggara. Tubuh badan kita ni pun mana yang patut dicukur kita cukur demi nak jaga barang kita Tip top dek oi.

Apa yang berlaku telah menyedarkan rakyat Malaysia bahawa dengan sikap acuh tak acuh kerajaan Pakatan Selangor dalam isu Jambatan ini memberikan petanda jelas bahawa mereka tidak layak untuk mentadbir Negara Malaysia.


PKNS dibawah pentadbiran Kerajaan Negeri Pakatan Selangor

Bayangkan kalau mereka akan menang pilihanraya ke 13 ini dan menjadi kerajaan pusat yang kemudiaanya satu jambatan or mana mana bangunan runtuh. Sudah pasti mereka akan kata kepada rakyat mereka tidak bertanggungjawap kerana bangunan yang runtuh dibina oleh kerajaan Barisan Nasional.

Itulah taktik mereka Pakatan Pembangkang ini yang tidak sudah sudah menyalahkan UMNO dan Barisan Nasional dengan apa yang berlaku sedangkna kuasa mereka di Selangor sebagai sebuah kerajaan yang dah masuk tahun ke 4 masih lagi tidak melakukan apa apa untuk pembangunan negeri Selangor.

Gomo pernah cakap dulu. Dengar ni elok elok .....

"Barisan Nasional tadbir negara dah lebih 50 tahun. Kalau mereka nak makan pun mereka makan sikit sikit. Tapi Pembangkang yang baru nak jadi kerajaan ni Lapar teramat sangat dan anda boleh bayangkan macam mana orang yang lapar bila makanan terhidang didepan mereka."

Zaman Barisan Nasional mentadbir Selangor dikatakan BN korup dan rasuah. Tetapi zaman Pakatan PAS,DAP dan PKR mentadbir lebih terus dari itu apabila segala bajet yang seharusnya digunakan untuk rakyat disonglap mereka secara rakus.

Psssttt.... Rakyat boleh fikir secara waras dalam pekara ini, Cuba tengok sendiri apa yang berlaku di Selangor.

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...