PAPA GOMO

PAPA GOMO


Datum Jelatek - Kerajaan Pakatan Selangor Lebih Utamakan Rakyat Singapura Berbanding Anak Selangor

Posted: 24 Feb 2013 05:30 PM PST


Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor terus membuat kejutan demi kejutan dengan pelbagai konflik dalaman yang melanda pertubuhan itu serta pengumuman projek tidak masuk akal sejak Pakatan Rakyat (PR) mengambil alih kerajaan Selangor pada 2008.

Terdahulu pergolakan PKNS berlaku apabila buat kali pertama dalam 44 tahun penubuhan kesatuan tersebut, Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim melantik dari kalangan bukan Melayu, Low Siew Moi sebagai pemangku pengurus besar pertubuhan tersebut. Lantikan ini mendapat pelbagai bantahan dari ramai pihak terutama rakyat selangor.

Di tambah dengan pengumuman pelbagai pembangunan kondominium mewah seperti projek kondominium Dolomite Park Avenue yang berhampiran di Batu Caves dan Datum Jelatek di kawasan Melayu Lembah Keramat yang rata-ratanya berpendapatan rendah dan sederhana yang turut mendapat bantahan berikutan tapak Datum Jelatek telah dijanjikan untuk tujuan pembangunan projek rumah mampu milik tetapi berlaku sebaliknya.



Projek ini Datum Jelatek diumumkan oleh Menteri Besar sendiri pada 9 Februari 2010 dan Azmin Ali pada ketika itu masih menyandang jawatan sebagai Pengerusi PKNS sehingga beliau meletakkan jawatannya pada 23 Jun 2010.
Tambah menyedihkan pembangunan dibawah seliaan PKNS itu bukannya untuk warga tempatan tetapi bagi rakyat asing yang jelas tidak dialu-alukan oleh penduduk setempat. Tambahan pula, Azmin juga merupakan Ahli Parlimen Gombak di mana lokasi Datum Jelatek terletak di DUN Ampang yang berada di bawah jajahannya.

PKNS dilihat sebagai 'membunuh' warga tempatan khususnya rakyat Selangor sendiri apabila dua dari empat blok (Tower A & C) telah dijual kepada syarikat Singapura melalui agen pemasaran Datum Jelatek, ERA International Real Estate ketika pameran projek tersebut di Sands Expo and Convention Centre, Marina Bay Sand, Singapura pada 2 hingga 4 November 2012 yang turut dihadiri Pengurus Besar PKNS Othman Omar.
Dalam pada itu, pemaju bersama projek Datum Jelatek, Wiramas Hartanah (M) Sdn Bhd  menyatakan Podium tapak perniagaan setinggi empat tingkat yang dikenali sebagai Datum Hall termasuk Pejabat Suite di khaskan bagi pelabur Singapura sahaja. Lagi Selanjutnya KLIK DISINI

Psssttt.... Mana hak rakyat Selangor?


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

Datum Jelatek - Dua Blok Projek Telah Dijual Kepada Puak Elite Cina Singapura Oleh Kerajaan Rejim Pakatan Selangor.

Posted: 24 Feb 2013 05:00 AM PST


"Dua blok tersebut (Tower B dan D) telah dijual kepada
pelabur China melalui konsultan di Singapura," 

Inilah akibat daripada pentadbir negeri Selangor iaitu rejim Pakatan PAS,DAP dan PKR yang tamak dan rakus dalam mencari kekayaan segera. Modus operandi menjual aset aset hak rakyat Selangor sejak ditadbir Pakatan tahun 2008 berterusan sehingga ke hari ini. Bukti Projek Mega Datum jelatek yang membina rumah bernilai ratusan ribu dan juta yang kemudiannya dijual kepada rakyat Cina Singapura secara tidak langsung meminggirkan anak Selangor.

saksikan video dibawah ini:



Tanah Keramat adalah tanah penempatan orang Melayu. Sejak 13 Mei Keramat dikenali dengan penempatan orang Melayu. Kenapa pentadbiran Rejim Pakatan Selangor mengambil tanah di Keramat penempatan orang Melayu untuk dibangunkan projek hartanah untuk kaum Cina Singapura?

Sedarlah rakyat Selangor, sedarlah akan agenda sebenar rejim Pakatan Selangor ini. PRU 13 ini kita pastikan rejim Pakatan Selangor harus bangkit menentang kemungkaran yang dilakukan rejim Pakatan Selangor ini.

Kita mesti bertindak sebelum terlambat. Anak anak Selangor mesti bertindak!!!

Psssttt... Kaya le puak Pakatan Selangor... bangsat!!!

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

Datum Jelatek - Tak Masuk Akal Bila Syarikat RM 2 Biayai Projek 1 Bilion Ringgit

Posted: 24 Feb 2013 02:22 AM PST



Bagaimana sebuah syarikat pemaju, Wiramas Hartanah (M) Sdn Bhd , yang hanya mempunyai modal berbayar RM 2.00 mampu untuk membiayai dan membangunkan Projek Megalomania Datum Jelatek.

Benarkah dakwaan Pengerusi Badan Bertindak Projek Datum Jelatek, Saleh Samad bahawa Wiramas Hartanah (M) Sdn Bhd hanya mempunyai modal berbayar RM 2.00 ? 

Mana mungkin sebuah syarikat yang hanya mempunyai modal berbayar RM 2.00 mampu untuk membangunkan sebuah projek yang mempunyai GDV (Gross Development Value) atau Nilai Pembangunan Kasar berjumlah RM 1 Bilion ?

Lagi Selanjutnya KLIK DISINI

Psssttt... Habis harta rakyat Selangor dirompak rejim Pakatan Selangor

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...