PAPA GOMO

PAPA GOMO


BREAKING NEWS - Isteri Kedua Ostaz Badrul Amin PKR Failkan Tuntutan Cerai

Posted: 12 Feb 2013 06:00 PM PST


 

Waktu ini sedang berlangsungnya KES PENCERAIAN Pemimpin PKR Badrul Amin dengan pasangannya iaitu Isteri kedua beliau Inafiona, berumur 38tahun. Mahkamah masih berlangsung dan sama sama kita nantikan keputusannya.

Penceraian difailkan oleh isteri kedua Badrul Amin atas alasan yang mana Badrul Amin telah ditangkap khalwat pada tahun lepas di Kuantan. Dan turut Gomo difahamkan dalam penceraian ini beberapa tuntutan juga difailkan ke atas Badrul Amin.

Tuntutan??? Harta Berkoyan koyan le Der... tak sabar nak tahu apa yang dituntut tapi Gomo takut tuntutan tersebut tidak dapat kita ketahui kerana Badrul Amin mungkin akan mohon agar ianya menjadi perbicaraan tertutup sepertimana Adun PAS Melur yang membayar bekas isterinya RM 3 juta.


Tudung Kuning Wanita Yang ditangkap Khalwat bersama
Badrul Amin Di Kuantan Tahun Lepas.

Apa pun Badrul Amin masih lagi mempunyai dua isteri. Isteri Tua tetap Tua tetapi isteri baru beliau adalah wanita yang ditangkap khalwat bersama beliau di Kuantan yang waktu tangkapan tersebut wanita tersebut adalah isteri kepada seorang guru dari Johor.



Apa pun selamat berbahagia lah Ostaz Badrul Amin. Dan Gomo nak ingatkan kepada mana mana wanita yang mahu menjadi isteri Ketiga ataupun Keempat Badrul Amin bolehlah menghadiri sesi kauseling beliau jam 2 pagi.

Psssttt.... Bila puak pembangkang nak kata penceraian Badrul Amin ni satu fitnah? Kah Kah Kah


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.





Deepak Jaikishan Melobi RM 30 Juta Melalui Orang Tengah Dalam Pimpinan UMNO

Posted: 12 Feb 2013 05:30 AM PST



Serangan Deepak Jaikishan ke atas Datuk Seri Najib Tun Razak dan Datin Seri Rosmah mungkin tidak benar benar mendatangkan kesan kepada undi Barisan Nasional pada PRU 13 ini. Namun Gomo terasa pembaca blog Papa Gomo pastinya ingin mengetahui apa sebenarnya yang berlaku ataupun dengan kata lain "apa yang tersirat" dalam serangan Deepak keatas PM dan isteri.

Gambar diatas merupakan gambar yang diambil dari KLIP VIDEO yang akan dikeluarkan dalam masa beberapa hari lagi. Klip video yang dirakam dalam sebuah rumah pemimpin UMNO yang secara langsung sebenarnya terlibat dalam isu Deepak Jaikishan ini sejak tahun lepas lagi.

Deepak Jaikishan menuntut agar wang beliau sebanyak RM 30 juta yang kononya dilaburkan kepada Dato Raja Ropiah Ketua Wanita UMNO Malaysia dalam bidang hartanah. Tuntutan Deepak ini telah dinyatakan kepada pemimpin UMNO tersebut sejak pertengahan tahun lepas lagi dan meminta agar pemimpin UMNO tersebut membantu untuk mendapatkan wang tersebut setelah Deepak Jaikishan KALAH dalam kes mahkamah melibatkan isu tanah tersebut dengan Dato Raja Ropiah.

Cerita asal tuntutan Deepak Jaikishan adalah wang beliau sebanyak RM 30 juta dan pemimpin UMNO tersebut tahu mengenai pekara tersebut dan selama mana itu juga pemimpin UMNO itu cuba menuntut RM30 juta dari Dato Raja Ropiah selaku orang tengah.

Raja Ropiah yang menang dalam kes saman Deepak dan mengambil keputusan untuk tidak membayar Deepak walaupun pelbagai cara digunakan oleh Deepak bagi menuntut RM 30 juta tersebut. Malah pemimpin UMNO yang dimaksudkan didalam gambar diatas juga telah mengadakan rundingan dan perbincangan bagi pihak Deepak dengan dihadiri peguam peguam Raja Ropiah bagi menuntut RM 30 juta yang akhirnya juga gagal. Episod tuntutan RM 30 juta ini telah timbul sejak tahun 2011 lagi dan ianya bukan satu pekara yang baru untuk disembunyikan oleh Deepak, Raja Ropiah ataupun Individu pemimpin UMNO yang menjadi orang tengah kepada Deepak.

Gomo tidak mahu mengulas panjang namun Gomo nak ingatkan kepada pembaca semua bahawa isu utama Deepak yang beliau mahukan adalah wang RM 30 juta yang dikatakan telah dilabur kepada Raja Ropiah ketua Wanita UMNO Selangor dalam projek hartanah.

Baru baru ini Deepak telah mendapat RM 30 juta dan disini kenyataan beliau:


"Ianya benar bahawa saya dan pemegang saham saya telah menjual saham kami dalam Astacanggih untuk RM30 juta yang merupakan harga kos sebenar kami RM13 juta untuk Raja Ropiaah, RM8 juta untuk sumbangan politik, RM7 juta kos kewangan dan RM2 juta untuk kos guaman dan pelbagai kos."


Kenyataan Deepak selepas itu :


Saudagar karpet Deepak Jaikishan mendakwa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak merupakan individu yang bertanggungjawab mengarahkan Boustead Holding untuk mengambil alih kepentingan dalam syarikatnya, Astacanggih Sdn Bhd.

"Arahan diberikan daripada Datuk Seri Najib kepada pengerusi Boustead secara langsung. Saya tahu perkara ini, sebab saya berada di sana sewaktu arahan diberikan," katanya dalam satu sidang media di ibu pejabat PAS



Apakah benar Dato Seri Najib Razak yang mengarahkan Syarikat Deepak dibeli ataupun ada orang lain yang mahukan Deepak memperolehi RM 30 juta yang mana individu tersebut mempunyai kepentingan dari perolehan Deepak RM 30 juta tersebut?

Dato Raja Ropiah perlu tampil kehadapan menjelaskan pekara sebenar tentang isu Tanah ini yang mana beliau perlu jelaskan Berapa kali beliau telah menang dalam kes Saman Deepak dan apa tuntutan dari Deepak sejak setahun lalu dan pemimpin UMNO mana yang mengarahkan beliau untuk membayar Deepak RM 30 juta walaupun Raja Ropiah menang kes saman tersebut.

Gomo melihat satu pekara yang pasti disini adalah Deepak Jaikishan mengatur strategi dalam mendapatkan RM 30 juta melalui seorang pemimpin UMNO. Cerita lanjut akan menyusul sehari dua ini yang mana paparan Video rakaman sulit perbualan didalam rumah pemimpin UMNO tersebut didedahkan.

Persoalan yang mungkin berlegar dikepala kita:

1) Dakwaan Deepak benar?
2) Raja Ropiah cuba sembunyikan sesuatu?
3) Individu pemimpin UMNO yang mejaga Deepak selama ini perolehi sesuatu dari RM 30 juta?
4) Dato Seri Najib Razak & Rosmah Mansor mangsa pertelagahan antara Raja Ropiah dan Deepak?

Apa pun kita nantikan klip video Deepak Jaikishan yang seterusnya!!!

Psssttt.... Dalam cerita Deepak ni beliau bercakap benar dan juga bercakap bohong. Macha......

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


Proton Gagal Bila Ramai Pekerjanya Anti Kerajaan.

Posted: 12 Feb 2013 02:14 AM PST



Gomo memperolehi berita mengenai anasir PAS yang telah menguasai kilang Proton di Tanjung Malim Perak. Berita yang sememangnya tidak menggembirakan Gomo selaku penyokong kerajaan Barisan Nasional.

Dilaporkan bahawa sudah semakin ramai pekerja di Kilang Proton tersebut yang berjaya ditarbiah untuk bersama PAS melalui peringkat cawangan disekitar Perak dan kawasan lain. Pendek kata PAS sudah mula masuk menyampaikan anasir mereka keatas pekerja Proton ini melalui kepimpinan dalam Proton itu sendiri.

Siapa pemimpin yang bermuka kerajaan tetapi berjiwa PAS didalam kepimpinan Proton? Apakah pihak Proton sememangnya mahu melakukan sesuatu agar seluruh pekerja Proton menyertai PAS dan menentang kerajaan?

Kilang Proton dah jadi kilang PAS hasilkan penyokong mereka menentang kerajaan!!! yang berjawatan dalam Proton makan gaji puluhan ribu buat buat buta dengan apa yang berlaku. Untonglah PAS kempen Free dapat undi pun Free....

Psssttt.... Proton ambil tak kisah je kot tentang usaha PAS jadikan pekerja kilang Proton untuk undi mereka pada PRu 13 ni.

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...