Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


PANASS!! Video Nyanyian Luahan Hati Anwar yang Patut Kita Lihat!

Posted: 12 Feb 2013 05:36 AM PST

Buruk muka serupa perangai!


Tak kisah la sapa yang buat video ni. Tapi video ni memang terbaik dari Ladang!! Selalu depa dok buat video kutuk BN. Namun kali ni memang kena batang hidung depa. ha ha ha.. Terbaik der..

P/s: Jangan lupa LIKE Video ni lepas tengok.. Sokong Video KUTUK PR ni!!

PANASS!! ANAK #FELDA Panjat Gunung Everest! #FGVH

Posted: 12 Feb 2013 04:38 AM PST


Bangga sungguh Mc dengar ada bebudak Felda nak yang buat ekspedisi ke Gunung Everest semata-mata nak menonjolkan bahawa belia Felda ni setaraf belia lain didunia ini.

Semangat kental yang mereka tunjuk, sememangnya perlu kita sanjung sebab nak panjat Gunung Everest tu bukannya senang. Gunung paling tinggi di dunia tu, silap langkah boleh hilang nyawa.

Dah la sejuk, 8850 meter tingginya. Berapa banyak nyawa dah terkorban semata-mata nak panjat ke puncak gunung tu.

Memang la dah agak ramai orang Malaysia yang panjat gunung tu, tapi bukan semua berani untuk berbuat demikian.

Sebab tu bila belia felda buat ekspidisi untuk panjat Gunung Everest, Mc rasa belia-belia ini mempunyai harapan yang besar. Mahu mengharumkan nama negara dan juga Felda di mata dunia.

Satu pujian harus diberikan kepada Anak-anak Felda yang kini dalam fasa terakhir program latihan sebelum mereka berdepan dengan cabaran mendaki gunung Everest.

Difahamkan dalam sesi latihan baru-baru ini, mereka (15 orang belia) baru sahaja menakluki puncak Kinabalu dan Trus Madi.

Menurut penasihat ekspedisi, Datuk Akmar Hisham Mokhles, keazaman anak muda itu bukti belia Felda mampu berjaya dalam apa jua bidang.
"Kita akan teruskan latihan seterusnya iaitu ke Nepal di mana kita akan membawa mereka untuk menjalani latihan di ketinggian 5,000 meter, 6,000 meter dan 7,000 meter sebelum kita mengumumkan 10 nama terakhir anak Felda".
 Ini barulah anak Felda sebenar, cuba mengharumkan nama Felda dipersada dunia.

Ketika belia Felda mencari jalan untuk mengharumkan nama Malaysia. Ramai diantara kita yang masih lagi mengutuk negara sendiri pada orang luar. Tak terkecuali si pembenci tegar Felda, Mazlan Aliman.

Walaupun sering kita melihat si Mazlan membuat ceramah dalam negara dan diperkampungan Felda, namun dia juga sering keluar negara untuk menjaja dan mencemar nama Malaysia dan membusukan Felda di mata dunia.

Sebab tu Mc kata, belia Felda panjat gunung gadai nyawa untuk Felda dan negara. Si Mazlan pula buat apa untuk Felda? Mazlan dengan ANAK 'haram'nya tu, bukan kata nak naikkan nama Felda, nak masuk Felda pun orang kampung dah tak bagi.

Soo.. Mazlan dengan ANAK 'haram' nya tu, boleh pergi main jauh-jauh. Lebih bagus kalau ikut si Dr Rosli, pakar penganalisis dari Bangla tu balik ke Bangladesh! he he..


McTheory:
Ada kat Malaysia pun buat apa, buat semak Malaysia saja!

PANASS!! Ketua Bahagian UMNO Langkawi Bagi BR1M Kat Warga Burma??

Posted: 12 Feb 2013 01:17 AM PST



Gambar inilah yang sedang disebarkan oleh para pencacai cybertroopers dan bloggers pakatan kononnya Dato Nawi Adun Kuah merangkap Ketua Bahagian Umno Langkawi sedang menyampaikan bantuan BR1M kepada warga Burma di Langkawi..

Pencacai cybertroopers pakatan ni sengaja mereka reka cerita kononnya memang ada warga Burma dapat bantuan dari Kerajaan..Baca print screen dibawah..



Akhirnya tuan badan yang dimaksudkan iaitu Dato Nawawi Ahmad masuk memberi komen bahawa dakwaan yang dibuat ini semuanya fitnah dan satu pembohongan.

Medan Tempur telah mengambil semua screen shot ini untuk buktikan bahawa, cai Pakatan memang suka memfitnah. Hinggakan perkara tak betul pun depa fitnah sesuka hati.

Penjelasan yang diberikan Dato Nawi dibawah ini membuatkan pencacai pakatan diam dan akibatnya, Dato Nawi akan bawa isu ini kepada peguam Umno untuk ambil tindakkan seterusnya kepada pencacai pencacai pakatan..


McTheory:
Saman saja Datuk, tunggu apa lagi.. samannnnn..

PANASS!! Siapa Pemuda Cina yang Tunjuk Isyarat Lucah Pada Permaisuri Agong!

Posted: 11 Feb 2013 10:17 PM PST


gambar si celaka dan isterinya

Semalam kita digempar dengan perbuatan yang sangat biadap oleh seorang penyokong tegar DAP, menunjukkan isyarat lucah kepada konvoi DYMM Raja Permaisuri Agong... Kejadian berlaku di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayang Lepas pada jam 1:05 tengah hari tadi. Si bangsat ini telah pun ditahan oleh pihak berkuasa.

Di bawah ni adalah butir butir diri si bangsat penyokong Dap..

Nama: LEONG PEI KOE
No. Kad Pengenalan: 840718-10-5015
Umur: 29 tahun
Kerja: Quality Surveyor di sebuah kilang di Singapura
Pendidikan: Bsc Degree Building Economic and QS di Heriot Walt University Scotland, UK (2007)
Alamat: C18-18-9, Serina Bay, Sungai Pinang, Pulau Pinang.

Akaun FB Leong Pei Koe

Pada jam 12:50 tengah hari sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Perlepasan LTAB Bayan Lepas, Leong Pei Koe telah menunjukkan isyarat lucah kepada kenderaan yang dinaiki oleh DYMM Raja Permaisuri Agong.

ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapati LEONG PEI KOE.

Amaran telah diberikan kepada lelaki berbangsa Cina tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina.

Apabila ASP Mohd Fakharuddin menghampiri LEONG PEI KOE, lelaki Cina tersebut terus memberikan isyarat lucah beberapa kali. Dengan bantuan anggota PGA, akhirnya dia ditahan dan digari bagi siasatan dan tindakan lanjut.

Hasil siasatan polis mendapati, lelaki Cina tersebut tidak mempunyai rekod lampau, manakala ujian air kencingnya adalah negatif.

Gambar dan data ni Mc cilok dari Medan Tempur. Inilah yang terjadi bila ada pembelot diantara kita. Bangsa lain nampak bangsa melayu lemah. Jadi mereka besar kepala, lalu tidak menghormati kita.

Sedangkan permaisuri Agong pun dia tak hormat, inikan pulak kita. Siapa yang bersalah dalam hal ni? Tanya soalan ini pada Anwar Ibrahim dan Hadi Awang.

Seorang penjual bangsa, seorang lagi penjual agama. Dua ekor ni memang tak guna!! Perosak bangsa dan agama. tuihh!

Jikalau Anwar tak tawarkan Dap dengan tawaran mahu hapuskan hak melayu dan Islam. Sudah tentu cina takkan sokong Dap. Kerana BN sudah beri mereka kehidupan yang baik. Bila Anwar datang tawarkan kuasa politik dan hapuskan hak keistimewaan orang Melayu, itulah tawaran PALING BAIK bagi mereka.

Jadi sekarang mereka pilih PAKATAN HARAM atas kerana tawaran LEBIH BAIK dari BN!

 Tapi adakah Anwar sedar, tawarannya itu boleh membuatkan Melayu merempat ditanah air sendiri?


McTheory:
Sebab itu cina tak pilih BN. Sebab Anwar tawar mereka KUASA!

PANASS!! Anwar Rayu Haron Din Minta Sambung Nyawa!!

Posted: 11 Feb 2013 07:17 PM PST


Beza dua muka, satu ada nur, satu lagi ada NON!

Cerita agak sensasi, kisah Anwar Ibrahim terpaksa mengadap jumpa dengan Ustaz Haron Din untuk sokongan politik. Tapi ada pulak cai Pakatan ubah cerita, kata Haron Din datang buat rayuan kat Anwar.

Cerita sebenarnya macam ni, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang datang jumpa Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Dr Haron Din di rumah. Anwar merayu minta sokongan.

 "MSO, orang Anwar, dia terbalikkan cerita kata Haron Din jumpa Anwar, walhal Anwar yang pergi jumpa Haron Din.

"Dia (MSO) sengaja spin cerita, dia nak tunjuk Anwar masih relevan hinggakan Haron Din terpaksa datang melutut kepada Anwar,"kata pemberi sumber itu.

Ketika ditanya, kenapa Anwar perlu jumpa Haron Din, pemberi sumber itu menjawab, "Anwar minta nyawa daripada Pas. Rujuk blog MIK."

Lapornya, kedatangan Anwar sejurus selepas mendapat tahu keputusan mesyuarat Majlis Syura Pas tidak mencalonkan Ketua Umum PKR sebagai Perdana Menteri jika sekiranya pakatan pembangkang berjaya menawan Putrajaya pada Pilihanraya Umum ke-13 nanti.

"Pertemuan pada malam 4 Februari di rumah Dr Haron Din di Bangi. Anwar bergegas ke sana untuk mintak nyawa dengan Timbalan Mursyidul Am itu.

"Mesyuarat Majlis Syura menetapkan bahawa mereka tidak akan terima Anwar Ibrahim sebagai calon Perdana Menteri sekiranya pakatan Berjaya menawan Putrajaya. Majlis Syura berpendirian bahawa calon yang lebih layak adalah Presiden PAS sendiri, Haji Hadi Awang,"

Kenyataan pemberi maklumat itu, senada dengan kenyataan Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim baru-baru ini yang mendakwa sentimen terkini menyaksikan akar umbi Pas menolak kepimpinan Anwar Ibrahim yang berpunca Ketua Umum PKR itu menolak keputusan Majlis Syura Ulama Pas berhubung isu kalimah Allah.

Zahrain berkata Tindakan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Nik Mat mengunjungi dan menyambut hari lahirnya di kediaman Pengerusi DAP, Karpal Singh baru-baru ini juga ada kaitan dengan penolakan Anwar.

Katanya, Nik Aziz kini telah sedar bahawa ahli Pas di peringkat akar umbi telah menolak persetujuan pakatan pembangkang sebelum ini yang mahu melantik Anwar sebagai Perdana Menteri jika pembangkang menguasai Putrajaya.

Itu semua menyebabkan Pas terdesak berbincang dengan DAP mencari calon alternatif menggantikan Anwar sebagai Perdana Menteri.

Zahrain menambah, kepercayaan ahli Pas terhadap Anwar mula terhakis ekoran beberapa isu besar termasuk dakwaan membabitkan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu dengan sebuah video seks.

"Jelas sekali Anwar kini merupakan liabiliti pakatan pembangkang dan mereka sedang mencari calon baru bagi menggantikan Anwar," katanya.


McTheory:
Anwar pi jumpa nak minta sambung nyawa tu.. hehe

PANASS!! PM @NajibRazak Kena BOO.. di Sambutan Tahun Baru Cina!!

Posted: 11 Feb 2013 04:37 PM PST


Semalam riuh blog pembangkang kata Sambutan Raya Cina di Pulau Pinang di sabotaj oleh puak cai Dap yang dihantar oleh Guan Eng.

Betul ke? Blog Harapan Esok, mendedahkan segalanya. Baca kat bawah,

Bukan main gembira lagi puak-puak cai bila segelintir penonton konsert PSY di Penang sebentar tadi melaungkan kata-kata "NO!!!" ketika ditanya oleh DS Najib Razak "Are You Ready For BN...?"

Untuk pengetahuan pencacai yang percaya sangat dekat Amenoworld ni..dia ni tak tahu apa-apa pun...yang dia tahu hanya tabur fitnah dan wujudkan persepsi buruk..itu sahaja...


Tak ada pun penonton jawab READY..

ini jer dah menunjukkan Amenoworld memang kaki Fitnah...


Dalam ucapan DS Najib, beliau bertanya 2 soalan dan mengulangi 3 kali...

1) Are You Ready For PSY ???
    Penonton menjawab YES dan pencacai menjawab NO dalam nada yang PERLAHAN

2) Are You Ready For PSY ???
    Penonton menjawab YES dan pencacai menjawab NO dalam nada yang KUAT SEDIKIT

3) Are You Ready For PSY???
    Penonton menjawab YES dan pencacai kekal menjawab NO dengan nada yang KUAT...tak percaya? dengar berulang kali durasi 18 saat

4) Are You Ready For BN???
    Penonton kekal menjawab YES tapi ditenggelamkan suara pencacai yang merakam yang menyebut NO...begitula yang terjadi ketika DS Najib mengulangi sehingga 3 kali...

Video yang dikeluarkan tersebut sebenarnya telah dirakam oleh penyokong tegar pakatan yang datang ke majlis rumah terbuka tersebut dengan niat untuk mensabotaj..jika didengari...suara cacai yang rakam video tersebut adalah paling kuat sekali...



Untuk pengetahuan semua, memang dari awal lagi, puak-puak pembangkang cuba mensabotaj kehadiran PSY dengan memaparkan imej tidak siuman...para pemimpin mereka juga menkritik berbagai cara...ada yang kata BN habiskan duitlah..ada yang kata suruh PSY tutup auratlah...

Ketika itu, Ketua Menteri Penang, Guan Eng sememangnya sebesalah..hendak dibantah takut undi Cina akan lari  kepada BN walaupun memang itu yang sedang terjadi...jadi hendak tak nak dia perlu menyokong untuk PSY hadir...

Pencacai PR sebelum ini turut memainkan sentimen di Twitter bagi menakut-nakutkan PSY supaya kehadirannya ke Malaysia tidak jadi...

Malah..iklan tahun baru yang dilakonkan sendiri PM DS Najib Razak telah menambahkan tekanan buat pihak pembangkang...apa tidaknya, mereka tidak terfikir pun untuk mendekatkan diri dengan pengundi Cina dengan cara sebegini...bila video tersebut keluar, maka pencacai telah mendapat arahan supaya DISLIKE video tersebut.itu sahaja yang mereka mampu lakukan!!!

Hari yang ditunggu-tunggu (hari ini) telah tiba..PSY tetap dengan keputusannya hadir atas jemputan BN bagi menghangatkan rumah terbuka Tahun Baru 1 Malaysia di Penang...

Ada segelintir pencacai yang tidak selesa dengan kehadiran PSY atas jemputan BN yang dibayar Syarikat Swasta...maka mereka terpaksa melakukan provokasi akhir dengan memakai pakaian Hijau dan Kuning yang disuruh oleh Lim Guan Eng...

Jika diihat, tak ramai pun yang ikut seruan Guan Eng..boleh dibilang dengan jari jer..di sini jer kita dapat lihat bagaimana rakyat Penang sudah tidak mahu mendengar seruan Guan Eng..bawah ini buktinya..






HE : Tak ramai pun yang pakai baju Kuning Merah dan Hijau..Ini membuktikan seruan Guan Eng tidak ramai rakyat yang ikut...tahniah BN...rakyat Cina Penang sudah kembali!!!

JOM LAYAN!!!

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...