House PK

House PK


GEMPAR BERAPI! BAPA ALTANTUYA DAKWA PEMIMPIN PAKATAN FITNAH NAJIB! BALA OH BALA!

Posted: 27 Feb 2013 11:55 PM PST

Kilang fitnah PKR sejak akhir akhir ini punyai masaalah, sejak dari dulu lagi mereka tidak pernah gagal mengeluarkan pelbagai produk fitnah untuk sajian menjadi halwa telinga kepada para penyokong dan menghasuti rakyat.Propaganda mereka mudah,pembohongan yang diulang ulang hingga ia akan kelihatan benar. Cuba kita lihat bagaimana kes Altantuya ,dahulunya kembali senyap dan sudah basi apabila Raja Petra orang yang pertama membuat dakwaan kononnya pembabitan Rosmah dan Najib membuat pengakuan bahawa kesemua ceritanya adalah rekaan semata mata.Malah beberapa individu didalam ceritanya juga tidak wujud.

Kemudian puak haprak ini mendakwa Rosmah berada dilokasi pada tarikh dan waktu Altantuya dibunuh. Heboh satu negara ceramah ceramah pakatan bagaikan sarkis menjadikan modal untuk membuat fitnah. Pembohongan diulang ulang lagi.. Ramai yang percaya fitnah ini..kemudian..keluarlah bukti dibawah ini..


Tarikh dan masa seperti yang didakwa oleh Raja Petra dan SD Bala pada ketika itu ternyata satu pembohongan besar dan fitnah. Rosmah berada di satu majlis menghargai anak anak yatim.Malah Najib secara terbuka melakukan sumpah laknat beberapa kali di masjid dan Pisau sendiri menyaksikan di dewan PWTC beliau melakukan sumpah bahawa dirinya dan Rosmah langsung tidak mengenali Altantuya dan terbabit didalam isu ini.


Kilang fitnah haprak pakatan konsisten melakukan pembohongan,pelbagai skrip dan drama dibuat untuk memberi persepsi yang buruk kepada pemimpin negara.Dr Setev Shaariibu juga mendakwa pemimpin pakatan berbohong. Bayangkan ayah kepada mangsa turut mempertahankan Ds Najib dan Rosmah.

Hari ni Deepak muncul dan beberapa portal pembangkang yang diketahui ramai terlalu banyak terbukti melakukan pembohongan menghidangkan kembali lauk basi. Skrip lama diulang …bohong lagi..fitnah lagi..

Banyak lagi skrip pembohongan dan fitnah digarap sebegitu rupa seolah para pemimpin Umno ini tidak tahu halal dan haram,seolah pemimpin Umno ini tidak tahu syurga dan neraka. Begitulah gambaran yang diberikan. Bagi mereka yang bebas akal pemikirannya sudah pasti dapat bezakan mana yang tipu dan benar..mana yang logik mana yang tak logik.

Bagi mereka yang sudah dihasut,pemikiran yang penuh dengan kebencian amarah sudah pasti tidak mampu berfikiran dengan waras.Keling Karpet seperti Deepak kantoi beberapa kali,tidak konsisten dan dilihat gagal melaksanakan tugas..Maka terpaksa lah haprak pakatan cari kaki putar belit seperti PI Bala..

Walaupun mengetahui P Balasubramaniam seorang pembohong,seperti biasa khidmat orang seperti ini amat diperlukan disaat kredibiliti jalan cerita skrip pembohongan sudah terpecah tembelang.Rakyat bukan bodoh dan buta,apa yang haprak pakatan cuba gambarkan seolah Najib dan Rosmah orang yang tidak ada agama..seolah pasangan pemimpin negara ini tidak tahu dosa dan pahala..

Kepada jentera propaganda haprak pakatan..carilah idea baru..dah basi isu Altantuya tu..bohong tak habis habis..takkan korang suka sangat dengan lauk basi ni.. semua isu recycle..mulanya Suaram panas kononnya Mahkamah Perancis nak dakwa Najib..kemudian apabila kantoi berbohong..timbul pulak Deepak.. nak bohong rakyat pun biar la nampak logik sikit.. Saifudin,Bardtuya dan barisan pemimpin PKR..sudah sudah la bohong rakyat..

HOUSE PK: Ini aku ambil dari Pisau.net. Macam biasa isu recycle yang takde kena mengena dengan Pm dan isteri cuba dihidupkan semula. Dari kisah penjual karpet Deepak yang paria tu sampai la ke PI Bala sekor lagi paria yang diupah Anwar untuk menghidupkan kembali FITNAH BASI ni. Rakyat sudah tahu kebenaran beb. Tak payah nak main wayang lagi la fuckatan oi!

SERIUS WEI! ORANG LEMBAH PANTAI SEMKAIN BENCIKAN NURUL IZZAH! INI BUKTINYA

Posted: 27 Feb 2013 08:30 PM PST

nurul1
Kalau pada tahun 2008 dahulu, Nurul Izzah mendapat sambutan yang cukup hebat dari kalangan penduduk Lembah Pantai. Nurul Izzah yang mendapat julukan sebagai PUTERI REFORMASI, kelihatan begitu gagah kerana dikelilingi lautan manusia yang mengharapkan keajaiban akan berlaku apabila Nurul Izzah dipilih mewakili mereka.

Justeru apabila keputusan PRU12 diumumkan untuk Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah berjaya mengalahkan penyandangnya, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil dengan majoriti yang agak besar. Nurul Izzah yang mewakili PKR memperolehi 21,728 undi berbanding Shahrizat yang hanya mendapat 18,833 undi. Majoriti yang diperolehi oleh Nurul Izzah adalah 2,895 undi. Pada PRU11, Shahrizat menang besar di Kerusi Parlimen Lembah Pantai dengan mendapat majoriti 15,288 undi.



Agak menarik kali ini, yang menjadi saingan utama Nurul Izzah di Lembah Pantai adalah Raja Nong Chik, bukan lagi Shahrizat Abdul Jalil. Kempen huduh yang menjadi sebahagian daripada rukun PKR, bagaimanapun, mulai pudar dan kurang meraih perhatian penduduk Lembah Pantai, apatah lagi membabitkan beberapa insiden yang memperlihatkan betapa buruknya perangai Nurul Izzah dan konco-konconya termasuklah menjemput samseng-samseng India dan Cina dalam insiden di rumah pangsa Bukit Kerinchi.

Langkah-langkah yang diambil oleh Raja Nong Chik dalam menangani masalah penduduk di Lembah Pantai, membuka mata banyak pihak yang sebelum ini kuat menyokong Nurul Izzah. Ditambah pula dengan sikap Nurul Izzah yang langsung tidak mempedulikan rakyat marhein tetapi lebih banyak memberikan tumpuan kepada kawasan-kawasan 'kaya' di Lembah Pantai, semakin menyedarkan penduduk Lembah Pantai bahawa mereka sebenarnya tidak memerlukan langsung Nurul Izzah.

Persoalan yang paling kerap dilontarkan ialah, apa yang telah Nurul Izzah lakukan di Lembah Pantai sepanjang dia menjadi Ahli Parlimen kawasan berkenaan?

Selanjutnya baca di Sel13.com

CILI KASI TARUK! APA DRAMA YANG CUBA PSM MAINKAN DI SUNGAI SIPUT NI?

Posted: 27 Feb 2013 06:30 PM PST

Ini drama yang paling dasyat dimainkan oleh PSM! Korang nak tahu apa bendanya? KLIK SINI

PANAS BERAPI! MUSLIMUT PAS SIAL YANG BIKIN KACAU DI UKM SEMASA PROGRAM DATIN SERI ROSMAH TERBONGKAR!

Posted: 27 Feb 2013 04:00 PM PST




Inilah produk kelahiran PAS yang semakin melampau dan kurang ajar, ini minah-minah yang sepatutnya belajar kat U tapi sibuk nak jadi muslimut PAS dan biadap pulak tu, muka sudah ada, apa lagi, kasi ajar la lahanat ni semua, oh ya mari baca apa yang telah mereka lakukan semalam.

Tindakan sekumpulan mahasiswi UKM yang membuat 'Perhimpunan Aman' di perkarangan Dewan Canselor Tun Abdul Razak petang tadi semata-mata untuk menunjukkan betapa besar kepalanya mereka yang baru setahun jagung dalam dunia politik negara.

Lebih memalukan, kira-kira 10 orang mahasiswi terbabit yang menggelarkan diri sebagai kumpulan AKSIS UKM kononnya cuba meraikan kedatangan Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor yang datang ke institusi berkenaan bagi menghadiri Majlis Legacies of Women Forum dengan cara yang amat biadap.

Inilah masalahnya apabila wujudnya sesetengah golongan mahasiswi yang hanya pandai bercakap tetapi tidak tahu berfikir. Menuduh pihak lain dengan 1001 macam fitnah dan meminta pihak itu untuk memberi jawapan mengikut acuan mereka sahaja.

Kedengaran mahasiswi ini meminta Rosmah supaya menjawab persoalan mengenai isu pembelian cincin serta barangan jenama yang digunakan oleh isteri pemimpin nombor satu negara itu sedangkan perkara itu telah lama dilakukan oleh Rosmah.

Selepas isu berkaitan pembelian cincin berlian serta barangan jenama lain, bukankah Rosmah sudah menjawab persoalan ini berulang-ulang kali dalam ucapannya. Nampaknya pelajar-pelajar ini tidak membuat sebarang persediaan sebelum melontarkan suara.

Salah seorang mahasiswi berkenaan yang difahamkan ketua kepada perhimpunan aman tersebut kemudiannya membuat laungan kononnya kumpulan itu hanya berhimpun untuk melontarkan pandangan mereka.

Namun, apa yang peliknya apabila salah seorang pensyarah institut terbabit mencadangkan mereka mengadakan pertemuan bersama Rosmah selepas majlis yang dihadirinya lantas lain pula yang dijawab.

"Isu ini sudah lama, mengapa baru sekarang Rosmah nak jawab.

"Kami mahu Rosmah turun ke perkarangan dewan ini untuk berjumpa kami dan membuat sidang media," kata salah seorang wakil Aksis UKM.

Tidakkah permintaan ini menunjukkan kebiadapan seorang pelajar terhadap seseorang yang boleh dianggap sebagai ibu apatah lagi wanita itu adalah isteri pemimpin negara.

Kalaupun tidak mahu menghormati Rosmah sebagai isteri Perdana Menteri maka hormatilah wanita itu sebagai orang yang lebih berumur.

Dimanakah hilangnya adab menghormati orang tua di kalangan pelajar-pelajar ini.

Sudahlah tidak ada adab dengan orang tua, bertambah teruk mahasisiwi ini menambah lagi keangkuhan mereka terhadap Rosmah dengan membuat fitnah kononnya beliau lari dari menemui pelajar itu melalui pintu belakang.

Berikut adalah antara artikel dari AKSIS UKM yang PerakToday.com temui:

Selanjutnya baca di Perak Today
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...