Gelombang Rakyat

Gelombang Rakyat


KES ALTANTUYA - BALASUBRAMANIAM SUMPAH GUNA KALIMAH ALLAH?

Posted: 24 Feb 2013 11:39 PM PST

 

Kemunculan semula P.Balasubramaniam, individu yang mendakwa PM Najib Razak terlibat dalam kes Pembunuhan Altantuya dan kemudian menarik semula tuduhan beliau.

Menghilangkan diri seketika ke luar Negara .. Tiba2 muncul kembali petang semalam di KLIA disambut pimpinan PKR.

Kepulangan Bala turut disusuli dengan sumpah laknat menjunjung Kitab Agama Hindu Bhagavad Gita 'kembali' menuduh Najib terlibat di dalam kes pembunuhan Altantuya.

3 kali membuat kenyataan bercanggah. Dan semua ini berlaku secara drastik akibat terkejar2 kan bahang PRU13. Perancangan agak 'kelam kabut'. Mungkin Anwar Ibrahim tiada waktu untuk menantikan saat  membolot kuasa menawan Putrajaya.


 


Jikalau benar 'strategi sumpah' ini sasaran paling tepat menyatakan kebenaran dan keadilan, mengapa Anwar sendiri menolak untuk bersumpah meyakinkan rakyat bahawa dirinya bukan individu yang terpapar menerusi Video Seks yang didedahkan satu ketika dahulu?

Oh.. itu fitnah jahat. Mudah sungguh mencipta persepsi.

Mungkin selepas ini Anwar bakal beri kejutan baru bersumpah menggunakan Kitab yang dijunjung Bala semalam.






Jika hendak bicara soal sumpah, Najib sendiri pernah bersumpah satu ketika dahulu dengan menegaskan tidak pernah mengenali apatah lagi terlibat dalam kes Pembunuhan Altantuya. Sumpah Najib itu disebut mengikut tertib dengan melafazkan kalimah Wallahi... dengan rasa rendah diri pada Allah.. bertempat di Masjid Guar Perahu, Georgetown Pulau Pinang pada sekitar tahun 2009. TONTON VIDEO DI ATAS.

Sebagai individu berstatus Muslim, adakah Sumpah Najib dilihat 'jijik' jika dibandingkan dengan sumpah P. Bala semalam? 





Oh lupa. Fatwa PAS boleh 'mengemaskini' isu sumpah ini. Mungkin Nik Aziz bakal mengeluarkan fatwa selepas ini bahawa sumpah Bala lebih releven dari Najib.

Inilah politik pembangkang. Lebih malu apabila Pimpinan PKR beragama Islam menjulang sumpah Bala seolah2 lupa akan agama sendiri. Sebaliknya, sumpah Najib yang mengikut syariat Islam dicerca dan dihina.

Lebih jahil apabila Bala mengumumkan rasa tekad akan bantu berkempen dan memberi sokongan penuh terhadap PKR dan Pakatan pada PRU13 sehurus melafazkan sumpah tersebut.

Bukankah jelas sama sekali ianya bermotifkan politik?




Akhirnya mainan sumpah jadi senjata Pembangkang.

Namun tidak kira samada Sumpah Al Qur'an mahupun Sumpah Bhagavad Gita, apa yang pasti Anwar sehingga hari ini tidak berani tampil bersumpah menafikan penglibatkan beliau menerusi video seksnya itu yang  didedahkan sendiri sahabat karibnya Datuk Eskay.


PS : Hanya percaya pada Al Qur'an dan Sunnah.


VIDEO PANAS ZULKIFLI NORDIN : "PAS KINI KAFIR PADA ALLAH..!!"

Posted: 24 Feb 2013 06:40 PM PST



"PAS telah Kafir pada ALLAH."

Jelas sekali kenyataan bekas Peguambela Anwar Ibrahim Zulkifli Nordin ini bikin PAS panas punggung.  

Berang? Itu sudah pasti. Perasaan PAS sudah pasti lebih ekstrim jika dibandingkan tuduhan pimpinan mereka terhadap UMNO sejak sekian lama.

Gelaran UMNO Kafir dijadikan jihad PAS gara2 tuduhan menolak Perundangan Islam sebagai tunggak Pentadbiran Negara. 





Kini, Adakah PAS memperjuangkan prinsip tersebut sebagai tunggak utama penaklukan Kerajaan Malaysia? Mana janji dan ikrar PAS?

Perasaan manusia boleh dipermainkan. Namun jangan dusta pada janji yang kamu berikan pada Allah.

Apa yang pasti kenyataan ini bukan dari mana2 Pemimpin UMNO. Akan tetapi diselar dari seorang Pemimpin yang menyanjung perjuangan PAS. 

Malah ianya dilontarkan dari seorang individu yang pernah membela Anwar dari tuduhan liwat. 

Tuduhlah apa jua sekalipun, individu yang mengecam PAS ini satu ketika dahulu sanggup dipenjarakan demi membela Anwar. Sanggup mati demi mempertahankan perjuangan PAS.

TONTON VIDEO TERTERA DI ATAS.  

Sudah pasti anda terfikir sejenak mengapa tergamak Zulkifli Nordin menyelar PAS telah Kafir kepada ALLAH.
 

PRU13 - NAJIB DILANTIK KETUA PENGARAH BN RAMPAS NEGERI SELANGOR.

Posted: 24 Feb 2013 03:49 PM PST



Koordinator BN Selangor Datuk Seri Mohd Zin Mohamed berkata PM Datuk Seri Najib Tun Razak akan mengetuai jentera pilihan raya negeri dalam usaha parti tersebut untuk merampas semula negeri bawah pimpinan Pakatan Rakyat itu.

Perkara itu diputuskan dalam mesyuarat BN Selangor di ibu Negara pada malam kelmarin.




"Perdana Menteri yang merupakan Pengerusi BN negeri akan mengetuai jentera pilihan raya umum di Selangor dan ini menunjukkan satu kesinambungan kepada parti bagi menunjukkan keyakinan dan perhatian khusus secara 'hands on' oleh beliau sendiri kepada negeri Selangor.

"Saya pula akan membantu beliau sebagai Timbalan Pengarah untuk membantu dari segi perancangan dan gerak kerja terutama untuk memperkukuhkan jentera BN pada satu tahap lebih optimum untuk menjamin kemenangan mutlak parti," katanya seperti dipetik laman milik Umno itu.





Satu lagi laporan laman tersebut hari ini menyebut, jawatankuasa tertinggi BN negeri dalam mesyuarat tersebut yang dipengerusikan Najib itu menyokong sebulat suara pelantikan Najib sebagai Pengarah Pilihan Raya Negeri.

"BN Selangor optimis bahawa peluang amat cerah untuk kembali memerintah Selangor selepas Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) nanti," katanya.





LAGI ARTIKEL PANAS (KLIK pada tajuk di bawah) :-

DATUM JELATEK - PROJEK KRONI ANWAR ROMPAK WANG RAKYAT SELANGOR BERNILAI LEBIH RM 2 BILION.



-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...