DATUM JELATEK - Penduduk Keramat Beri Ingatan Tragedi 13 Mei Kepada Rejim Pakatan Selangor

Itulah sedikit sebanyak luahan penduduk sekitar Keramat yang berang dengan tindakan kerajaan Pakatan Selangor yang membina projek hartanah mega yang dijual kepada bangsa Cina Singapore.


Apa yang dikatakan oleh penduduk sekitar Keramat ini adalah satu kebenaran yang seharusnya membuka mata rakyat Malaysia khusunya rakyat Selangor apabila tanah orang Melayu dibangunkan projek hartanah yang mana nilai bagi sebuah unit adalah RM 700 ribu yang sudah pasti tidak mampu dibeli oleh orang melayu terutama penduduk Datuk Keramat itu sendiri.


Apa yang dilakukan kerajaan Pakatan Selangor ini adalah tidak lain hanya untuk memperkayakan diri mereka tampa mempedulikan nasib rakyat dikawasan tersebut. Keuntungan jalan singkat sememangnya merupakan gerak kerja Pakatan PAS,DAP dan PKR ini bukan sahaja di Selangor malah negeri negeri yang mereka kuasai.

Harga rumah di Selangor naik dengan begitu ketara waktu ini yang mana ramai rakyat Selangor sendiri tidak mampu membeli walaupun sebuah rumah. Dengan luahan penduduk yang mengalami masaalah harga rumah yang tinggi pihak kerajaan Pakatan Selangor langsung tidak ambil peduli sebaliknya projek hartanah bilion ringgit menjadi sasaran mereka agar perut mereka kenyang dengan wang pembeli Cina Singapore.

Mampu Ke ?


Inikah yang dinamakan "SELANGORKU" yang dilaung laungkan oleh pentadbiran Kerajaan Pakatan Selangor? Inikah yang dinamakan "Merakyatkan Ekonomi Selangor" untuk anak anak muda Selangor?

Apa yang pasti Kerajaan Pakatan Selangor mengambil jalan mudah menindas rakyat Selangor. Gomo ingatkan kepada pengundi Selangor akan mesej Barisan Nasional Selangor "Sayangi Selangor, Yakini BN" merupakan satu mesej jelas buat rakyat Selangor untuk bersama sama Barisan Nasional menggulingkan kerajaan Rejim Pakatan ini pada pRU 13.

Gulingnya mereka rejim Pakatan ini akan memastikan rakyat Selangor terbela dan projek  mega di Keramat ini akan kita BATALKAN dan digantikan dengan projek rumah rakyat yang memberikan harga yang berpatutan dan pastinya adalah untuk BUMIPUTERA.



Ayuh kita GULINGKAN Rejim Pakatan Selangor pada PRU 13 ini.
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...