PAPA GOMO

PAPA GOMO


Pendemo Anti Lynas Arah Orang Melayu Jilat Jubor Mereka

Posted: 25 Nov 2012 09:11 AM PST


"Melayu Jilat Saya Punya Jubor"

Gua bukan RACIST tapi dengan apa yang berlaku sejak kebelakangan ni menunjukkan kaum Cina semakin CIBAI. CIBAI bukan sikit sikit tapi mereka mempamerkan cibai yang melampau sama sekali.

Hari ni berlangsungnya demo anti LYNAS di sekitar Kuala Lumpur. Kata mereka yang berdemo bahawa mereka mahukan kilang LYNAS ditutup kerana mencemarkan alam sekitar dan bla bla lagi. Sebelum ini dah acap kali pihak kerajaan, swasta dan juga pihak luar mengesahkan bahawa kilang Lynas selamat dan tidak memberikan ancaman kepada masyarakat. Malah lokasi kilang Lynas yang terletak di Parlimen Indera Mahkota yang mana merupakan satu kawasan majoriti Melayu dan bukannya kawasan penempatan kaum Cina.

Cina CIBAI

Dengan apa yang dipaparkan sebelum ini dan juga hari ini jelas memperlihatkan kaum Cina yang beriya iya menentang kilang Lynas. Apa CIBAI Cina Pulau Pinang dan negeri lain datang berdemo desak kilang Lynas ditutup sedangkan majoriti rakyat di Parlimen Indera Mahkota tidak menentang?

Cina CIBAI

Apa CIBAI kaum CINA nak menyemak desak sebuah kilang yang menjana pendapatan rakyat Pahang terutamanya bangsa Melayu ditutup? Cina makin CIBAI? Arghhh memang CIBAI pun.

Apa pun lu orang boleh tengok gambar gambar CINA CIBAI ni dan boleh buat penilaian sendiri.

Cina CIBAI

Cina CIBAI

Cina CIBAI

Cina CIBAI

Fuck Melayu Kata Cina CIBAI

Tak cukup lagi? KLIK SINI DISINI dan DISINI lu orang terutamanya orang Melayu fikir pasal apa Cina Cina CIBAI ni semua beriya iya nak halang peluang ekonomi buat Melayu dari terus berkembang. Fikir lah Melayu melayu BANGSAT yang dok jilat Jubor Cina CIBAI ni.

"Melayu Pembangkang Jilat Jubor Teresa Kok"

Psssttt.... Aku harap waktu persidangan UMNO nanti, Cina Babi ni semua pi PWTC buat kecoh.....senang nak sembelih anak Cina Babi DAP ni semua.
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...