PAPA GOMO

PAPA GOMO


Hadi Awang Tewaskan Anwar Ibrahim Buktikan Pengundi Sinar Harian Bodoh

Posted: 22 Nov 2012 06:00 PM PST




Bodoh dan sememangnya BODOH!!! Itulah pandangan Gomo kepada para pengundi yang mengundi dalam Sinar Harian sepertimana yang dilaporkan oleh RBF Online KLIK DISINI

Kenapa Gomo kata bodoh? Kenapa Gomo kata pengundi yang mengundi Hadi Awang sebagai bodoh?


Pengundi yang mengundi Hadi Awang adalah bodoh kerana tak mengundi Anwar Ibrahim. Atas faktor apa Hadi Awang nak diangkat menjadi Perdana Menteri berbanding Anwar Ibrahim? Jauh mana hebat Hadi Awang tu daripada Anwar Ibrahim? Apakah pengundi Sinar harian ni BEBAL BEBAL belaka?

Anwar Ibrahim tu ANUGERAH TUHAN, Kau orang tahu tak dia tu anugerh tuhan yang mana tidak ada manusia pun yang hebat melainkan Anwar Ibrahim. Yang kau orang pi undi Hadi Awang yang sekolah tak tinggi tu pasal apa? Jauh benar taraf dan kelayakkan Hadi Awang berbanding Anwar Ibrahim malah kalau sembang tentang kelayakkan mereka berdua ni 7 hari 7 malam pun belum tentu Hadi Awang dapat menandingi kehebatan Anwar Ibrahim. Pengundi Sinar Harian ni BODOH ke?

Bandingkan lah pakaian Anwar Ibrahim dengan Hadi Awang tu mana lebih smart dan bergaya? Mana lebih kacak? Apajadah nak lantik Perdana Menteri yang takda class cam Hadi Awang tu? Langsung takde style berpakaian jauh panggang dari api dengan Anwar Ibrahim yang sentiasa kacak dengan pakaian berjenama tu. Pengundi Sinar Harian ni BANGANG ke apa?

Kalau nak ikut kepintaran otak tu jauh lebih tinggi makam Otak Anwar Ibrahim berbanding hadi Awang. Hadi Awang otak lama berkarat dan bodoh. Manakala Anwar Ibrahim tu otak geliga dan pandai bercakap malah boleh bernyayi dan menari. Hadi Awang boleh buat? Jangan haraplah kau orang semua pengundi Sinar Harian.

Nak jadi Perdana Menteri mestilah nak dikenali dunia, Hadi Awang tu ada orang kenal ke macam Anwar Ibrahim? Anwar Ibrahim tu diiktiraf seantero dunia malah akhbar perdana Israel pun iktiraf Anwar Ibrahim. Hadi Awang sapa kenal dia? Puak PAS jelah yang kenal tapi dunia luar kenal? Apalah BEBAL pengundi Sinar Harian ni.

Arghhhh buat sakit hati gua jelah maki hamun pengundi Sinar Harian yang BODOH pilih Hadi Awang ni. Memang bebal otak pengundi Sinar Harian ni dan teramatlah bebal coz tak pilih Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri. BINGAI!!!

Patutnya kau orang pilih Anwar Ibrahim yang jauh lebih layak dari Hadi Awang tu. Kalau aku jadi pengundi Sinar Harian aku pasti akan pilih Anwar Ibrahim. Jangan harap le nak bagi vote kat Hadi Awang yang otak tepu berkarat tu. Anwar Ibrahim  jauh lebih layak dari Hadi Awang.


Aku akan pilih Anwar Ibrahim sebab Anwar Ibrahim ada SEX VIDEO dengan China Doll. Hadi Awang ada ke Sex Video? Mampu ke Hadi Awang buat? Takkan kawin bini muda macam Hadi Awang tu Anwar Ibrahim anytime je boleh buat. tapi Hadi Awang mampu ke Liwat jantan macam Anwar Ibrahim liwat Saiful tu? Tak mampu kan? betul tak?

Kau orang pengundi Sinar Harian memang BODOH!!!

Psssttt.... Hadi Awang tu sumbing, Anwar Ibrahim tu Kote Besor.... Kalau kau orang pembaca Blog Papa Gomo akan undi siapa?



KJ Akui Pemuda UMNO Memainkan Peranan Penting Menjelang PRU 13.

Posted: 22 Nov 2012 08:03 AM PST





Peranan Pergerakan Pemuda UMNO dan Barisan Nasional (BN) kini diperluaskan kepada pelbagai skop sebagai persediaan menghadapi pilihan raya umum akan datang.Ketua Pemuda UMNO Malaysia ,Khairy Jamaluddin berkata,tindakan memperluaskan peranan pergerakan itu jelas membuktikan bahawa kepimpinan tertinggi parti yakin dengan kemampuan Pemuda dalam berkempen.Tambahnya lagi,Perhimpunan Agung UMNO yang dijadualkan pada hujung November ini,akan diberi lebih tumpuan kepada persiapan bagi menghadapi pilihanraya.Beliau yang juga merupakan Ahli Parlimen Rembau itu berkata,UMNO dilihat sudah bersedia menjelang pilihanraya yang dijangka diadakan tidak lama lagi.

Maklumat Lanjut Layari
http://klpos.com

KDN Wujud Gelombang Keamanan Sejagat Kecam Kekejaman Israel

Posted: 22 Nov 2012 12:00 AM PST



Sejajar dengan usaha bagi mewujudkan gelombang keamanan untuk mengecam kekejaman yang dilakukan Isreal terhadap bumi Gaza,  kepimpinan tertinggi Kementerian Dalam Negeri (KDN) termasuk Warga Skuad Muda KDN bersama-sama berhimpun bagi menyampaikan mesej kepada dunia tentang krisis kemanusiaan yang berlaku di Gaza ketika ini.

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata ekoran sekatan yang dilakukan oleh regim zionis, Tabung kecemasan Gaza hari ini berjaya mengumpulkan sumbangan sebanyak RM126,109 ribu yang akan diserahkan kepada Yayasan Keamanan Sedunia Perdana (PGPF) bagi disalurkan kepada rakyat Palestin.

"Hari ini kita lihat krisis kemanusiaan di bumi Gaza dan kita tahu mereka tidak cukup dengan keperluan harian, perubatan dan sebagainya.

"Oleh itu, saya mahu umumkan kepada dunia dalam konteks keamanan dunia sejagat maka pagi ini bermulalah gelombang semangat nilai yang kita mahu wujudkan", katanya ketika berucap di Majlis Pelancaran Gelombang Kedamaian 1KDN & Tabung Kecemasan Gaza.

Menurutnya, Timbalan Menteri Dalam Negeri, Datuk Abu Seman akan mengetuai gerakan kutipan tabung itu dan Datuk Lee Chee Leong akan mengetuai dalam usaha mewujudkan gelombang keamanan sejagat dikalangan Skuad Muda KDN.

Beliau turut memuji rakyat Malaysia  yang turut menyalurkan sumbangan dengan menanamkan sikap cintakan keamanan dan membuang sikap tanpa mengira kaum untuk membantu rakyat Palestin yang ditimpa krisis dalam masa ini.

Sementara itu, beliau turut menyifatkan Isreal sedang berada didalam keadaan tertekan selepas genjatan senjata dilakukan terhadap negara itu.

"Mungkin kerana tekanan daripada dunia yang dipaparkan oleh media massa dan mungkin juga daripada suara dan juga doa kita bersama. Kita doakan genjatan senjata ini akan berterusan", katanya.


Sumber KLPOS
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...