House PK

House PK


KUNYIT HANGIT! GUAN ENG MAHU PECAT MANSOR - MESTI BACA!

Posted: 01 Oct 2012 11:00 PM PDT

Di kalangan rakan-rakan PKR di Pulau Pinang sudah membulatkan tekad, Mansor sudah perlu meletakkan jawatan. Situasi PKR di PP memang dalam keadaan yang sangat gawat. Mansor sudah kehilangan rentak sebagai pemimpin sama sekali. Malahan, Guan Eng secara jujur mengatakan bahawa PR perlu bekerja lebih kuat dalam memastikan kemenangan di PP. Guan Eng sudah give up dengan Mansor.

Majoriti rakyat juga sudah semakin pelik dengan perangai Mansor. Ucapan tidak mempunyai isi. Lebih banyak membebel tentang politik peribadi. Tidak lagi bersikap objektif dan mula membangkitkan isu remeh. Soalnya, ini dalam majlis rasmi kerajaan. Laporan sudah disampaikan kepada Guan Eng, dan Ketua Menteri memang tidak seronok dengan apa yang didengar.

DAP PP sudahpun meminta pengganti dinamakan untuk mewakili PR di DUN Penanti. Permintaan Guan Eng, sekiranya boleh, Kak Wan sendiri dibawa balik dan bertanding di Penanti dalam PRU yang akan datang.

Nampaknya Mansor akan menjadi 'korban' TKM kedua di Pulau Pinang. Confirmed. Tunggu masa.
Walaupun Anwar minta sedikit masa daripada Guan Eng, namun KM itu sudah menyatakan secara jelas. Meletakkan Mansor kembali sebagai calon – akan merosakkan peluang DAP untuk tampil lebih cemerlang.

Pakatan Rakyat (PR) needs to convince voters of its ability to form a formidable federal government and to cooperate as a unified pact to win its place in Putrajaya in the coming polls, Lim Guan Eng said today.

Unified pact – ini yang tak ada di PP pada ketika ini. Hilang sama sekali.

Walaupun Anwar kecewa dengan kebodohan Mansor – namun dia tidak mempunyai pilihan.

Sumber: Gelagat Anwar

PANAS! TAK HABIS-HABIS DAP DENGKI DENGAN SYED MOKHTAR!

Posted: 01 Oct 2012 08:00 PM PDT

DAP ni memang sial la, tak habis-habis mereka nak serang Syed Mokhtar, terbaru si Tony Pua dok melalak pasal hutang 34 Billion pulak. Dah la selama ini macam-macam kempen mereka buat untuk kenakan Syed Mokhtar, sekarang nak pertikai perniagaan dia pulak.

Come on la, asyik nak compare dia dengan peniaga bumiputera zaman 90an dulu adalah tidak adil. Dia berniaga dan perniagaan dia diberkati Allah kerana banyak membantu orang Islam seluruh negara la, banyak kali dah cerita benda ni semua tapi biasa la kan. Dah DAP kafir Laknatullah memang dengki bila orang Islam maju kan?

DAP memang racist bangsat yang busuk hati! DAP siap kempen roti Massimo milik Robert Kuok hanya semata-mata mahu membunuh Roti Gardenia! Bangsat betul DAP ni. Wahai orang Melayu Islam semua, sampai bila kita nak kena tipu dengan parti racist bangsat ni?

EEUUUWWW! APABILA AZMIN ALI BERCAKAP SOAL MORAL......

Posted: 01 Oct 2012 05:00 PM PDT

Teringat CTS kepada sebuah pepatah Inggeris, "the pot calling the cattle black" apabila membaca dakwaan Timbalan Pengerusi P"Gay"R, YB Azmin Ali. CTS tabik hormat dengan YB Azmin Ali yang mempunyai rekod peribadi yang mulia, mempunyai isteri dan anak-anak yang soleh dan solehah, menjalani kehidupan yang zuhud, taat dan sentiasa mendengar perintah Ibu. Cumanya, beberapa persoalan di bawah harus dijawab kepada Rakyat sebelum mendakwa orang lain tidak bermoral.
1. Siapakah ibu tua bernama Mak Tom yang menangis apabila seorang anaknya sudah lama tidak menjenguk dirinya yang sudah uzur sejak beberapa hari raya. Apakah hukum seorang anak yang telah menyebabkan ibu kandungnya menangis. Tanya ulama muktabar sebab CTS bukannya Usatz.
2. Anak gadis siapakah yang berfoto berbikini dan meletakkan foto di atas di sebuah laman sosial? Bersopan dan beradap bercirikan adat-adat ketimuran kelakuan anak-anak gadis berkenaan ye?
3. Siapa pula Shamsidar Tahrin? Namanya kerap kali disebut di dalam perbicaraan liwat Anwar Ibrahim yang pertama. Beberapa persoalan yang timbul di dalam perbicaraan liwat tersebut masih belum terjawab seperti apakah hubungan wanita berkenaan dengan Anwar Ibrahim. Bagaimana air mani wanita berkenaan terdapat pada tilam di sebuah kondominium mewah Trivolli Villa di Bangsar bersama-sama dengan air mani Anwar Ibrahim? Bagaimana dengan kenyataan Nalakaruppan bahawa beliau pernah menghantar wanita berkenaan ke kondominium Trivolli Villa untuk bertemu Anwar? Sehingga kini masih samar-samar dan timbul keraguan siapakah bapa biologi sebenar anak perempuan ini yang bernama Afifa?
4. Siapakah lelaki di dalam gambar di bawah yang ditangkap fotonya sedang melakukan perlakuan sumbang ala-ala makan "ice cream" di dalam bilik air apartment wanita tersebut? Kita tidak perlu risau dengan imej gambar tersebut yang tidak jelas. Video penuh khabarnya akan dikeluarkan menjelang PRU13 nanti.
5. Siapakah yang pernah menghina tokoh negara, Tun Dr Mahathir sedangkan ketika beliau berumur 24 tahun. Betapa akrabnya beliau dengan Tun Dr Mahathir ketika itu. Dia sebagai anak angkat Dr Mahathir. Ke mana sahaja Dr Mahathir pergi, dia akan ikut. Beliau menjadi kesayangan Tun Dr Mahathir. Sampaikan ketika dia sakit dan ketika dibuang buah pinggang yang satu, Tun Dr Mahathir, Perdana Menteri  pada masa itu, sanggup datang dan lapkan badannya. Siapakah si tanggang berkenaan?
CTS rasakan cukuplah beberapa persoalan yang kita lontarkan kepada YB Azmin Ali. Banyak lagi kalau hendak ditanya kepada beliau seperti kekayaan melampau yang dimiliki oleh beliau dan isteri waima semenjak menjadi Pegawai Khas kepada bekas Timbalan Perdana Menteri dahulu. Bayangkan pada umur 25 tahun sahaja sudah menjadi jutawan! CTS bukannya apa, tidak perlu kita mendedahkan nanah di kaki seseorang sekiranya panau, pekung dan kudis penuh di dada kita sendiri.

NASIHAT KHAS UNTUK PELAJAR UIA! BACALAH KALAU KORANG BENAR-BENAR BERIMAN!

Posted: 01 Oct 2012 07:03 AM PDT


Firman Allah SWT: Katakanlah: "Sesungguhnya sembahyangku dan ibadatku, hidupku dan matiku, hanyalah untuk Allah Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam. (Surah Al-An'aam ayat 162)

Maka weil (satu lembah di dalam neraka jahannam disediakan) bagi orang-orang yang sembahyang tetapi lalai iaitu mereka yang riyak (menunjuk-nunjuk).

(Surah Al-Mauun Ayat 4) Sabda Rasulullah SAW:
Siapa orang yang berpuasa hanya ingin di lihat orang maka itu adalah Riya',
Siapa orang yang sholat hanya ingin di lihat orang maka itu adalah Riya',
Siapa orang yang bersedekah hanya ingin di lihat orang maka itu adalah Riya'.(Al Imam Ahmad )

HOUSE PK: Video yang aku siarkan dari tadi ni telah aku ambil dari youtube MediaIIUM

CILI KASI TARUK! ADA JUGAK BUDAK UIA YANG BERAKAL - PART 4

Posted: 01 Oct 2012 06:00 AM PDT

Seorang pelajar IIUM yang terkejut dengan kebiadapan pelajar IIUM Pro-Pembangkang telah menyuarakan suara beliau walaupun tidak mendapat sokongan dari yang lain.

CILI BERAPI! PELAJAR UIA TERCEKIK KUNYIT MENGGILA PART 3

Posted: 01 Oct 2012 05:00 AM PDT


Pendedahan Rakaman Video Oleh Pelajar UIAM yang menunjukkan kebiadapan pelajar UIAM sendiri yang tidak menghormati Timbalan Rektornya sendiri, Dato' Dr. Mizan yang cuba menjelaskan perkara sebenar tentang kepincangan sistem yang berlaku semasa Pilihanraya Kampus UIAM pada 25hb September yang lepas.

Jelas video ini menunjukkan Pelajar UIAM Pro-Pembangkang dengan rasa tidak hormat dan berakhlak meninggalkan dewan percubaan tersebut meninggalkan Timbalan Rektornya sendiri yang sedang menjawab segala apa soalan yang dilontarkan oleh Pelajar UIAM sendiri.

Keberanian Dato' Dr Mizan harus dipuji kerana berhadapan dengan kumpulan pelajar yang tidak menghormati beliau sebagai TImbalan Rektor ataupun orang yang lebih tua.

SIkap pelajar UIAM pro-pembangkang ini tidak dapat menghormati seorang Timbalan Rektor mahupun seorang yang lebih berumur daripada pelajar tersebut.

Adakah ini akhlak yang sepatutnya ditunjukkan oleh seorang pelajar yang datangnya daripada Universiti ISLAM Antarabangsa Malaysia?

Sungguhpun kamu tidak menghormati beliau sebagai TImbalan Rektor, sekurang-kurangnya hormatlah beliau sebagai orang yang lebih tua daripada anda.

Serulah ke jalan Tuhanmu (wahai Muhammad) dengan hikmat kebijaksanaan dan nasihat pengajaran yang baik, dan berbahaslah dengan mereka (yang engkau serukan itu) dengan cara yang lebih baik; sesungguhnya Tuhanmu Dia lah jua yang lebih mengetahui akan orang yang sesat dari jalanNya, dan Dia lah jua yang lebih mengetahui akan orang-orang yang mendapat hidayah petunjuk.. (Surah Al-Nahl Ayat 125)

House PK: Learn how to speak proper English first ok bro pelajar puja kunyit? Oh my English!

PANAS BERAPI! LAGI VIDEO PELAJAR PRO KUNYIT BUAT HAL PART 2

Posted: 01 Oct 2012 04:47 AM PDT


Seorang Pelajar dari Kuantan telah menggesa untuk Dato' Dr. Mizan untuk meletakkan jawatan sebagai Pengerusi Election Comittee

Tetapi sewaktu beliau menerangkan situasi sebenar beliau telah diejek oleh pelajar UIAM Pro-Pembangkang.

Adakah ini akhlak seorang pelajar Universiri ISLAM Antarabangsa Malaysia yang tidak mampu untuk hormat TImbalan Rektornya sendiri mahupun seorang yang lebih berumur daripada mereka?

Serulah ke jalan Tuhanmu (wahai Muhammad) dengan hikmat kebijaksanaan dan nasihat pengajaran yang baik, dan berbahaslah dengan mereka (yang engkau serukan itu) dengan cara yang lebih baik; sesungguhnya Tuhanmu Dia lah jua yang lebih mengetahui akan orang yang sesat dari jalanNya, dan Dia lah jua yang lebih mengetahui akan orang-orang yang mendapat hidayah petunjuk.(Surah Al-Nahl Ayat 125)

GEMPAR BERAPI! VIDEO KEBIADAPAN PELAJAR DI UIA TERBONGKAR PART 1

Posted: 01 Oct 2012 04:45 AM PDT


Pendedahan Rakaman Video Oleh Pelajar UIAM yang menunjukkan kebiadapan pelajar UIAM sendiri yang tidak menghormati Timbalan Rektornya sendiri, Dato' Dr. Mizan yang cuba menjelaskan perkara sebenar tentang kepincangan sistem yang berlaku semasa Pilihanraya Kampus UIAM pada 25hb September yang lepas

SIkap pelajar UIAM pro-pembangkang ini tidak dapat menghormati seorang Timbalan Rektor mahupun seorang yang lebih berumur daripada pelajar tersebut.

Adakah ini akhlak yang sepatutnya ditunjukkan oleh seorang pelajar yang datangnya daripada Universiti ISLAM Antarabangsa Malaysia?

Sungguhpun kamu tidak menghormati beliau sebagai TImbalan Rektor, sekurang-kurangnya hormatlah beliau sebagai orang yang lebih tua daripada anda.

Serulah ke jalan Tuhanmu (wahai Muhammad) dengan hikmat kebijaksanaan dan nasihat pengajaran yang baik, dan berbahaslah dengan mereka (yang engkau serukan itu) dengan cara yang lebih baik; sesungguhnya Tuhanmu Dia lah jua yang lebih mengetahui akan orang yang sesat dari jalanNya, dan Dia lah jua yang lebih mengetahui akan orang-orang yang mendapat hidayah petunjuk.. (Surah Al-Nahl Ayat 125)

House PK: Pandai pulak mamat ni mintak Timbalan Reaktornya bersumpah ya? Kenapa tak suruh Anwar Ibrahim bersumpah? 

CABARAN TERBUKA UNTUK PAKATAN HARAMI! KORANG NAK BERDEBAT KAN? MEH SINI

Posted: 01 Oct 2012 02:06 AM PDT

Aku baru diberitahu bahawa Barisan Bersatu Nambikkai mahu berdebat dengan mana-mana pemimpin Kaum India dalam Pakatan Rosak. Saudara Kalai beritahu dia bersedia untuk berdebat dengan sesiapa saja pemimpin dari kalangan Pakatan.

Apa lagi? Kan korang semua suka nak berdebat kan? Ni si Kalai dari Barisan Bersatu Nambikkai dah offer, sahutlah, takkkan tak cukup jantan kot pemimpin India dalam PKR? Takkan nak guna gangster kencing manis nak serang lagi kot?

Kalau nak terima cabaran ni, silalah tinggalkan detail diruangan komen, boleh la aku perpanjangkan kepada Nambikkai! Kalau korang betul-betul jantan la ok!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...