Gelombang Rakyat

Gelombang Rakyat


SPRM 'SERBU' TALAM CORPORATION HARI INI..!!?

Posted: 06 Oct 2012 06:24 AM PDT

Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Operasi) SPRM, Datuk Mohd Shukri Abdull mengesahkan pemberita hari ini telah menjalankan siasatan awal terhadap dakwaan berlaku urusan meragukan bernilai lebih RM1 bilion antara kerajaan negeri Selangor dengan Talam Corp.
 
"Kita siasat tanpa takut atau pilih kasih semua maklumat yang kita terima. Jika terdapat asas yang cukup bahawa kesalahan dilakukan di bawah Akta SPRM, kita akan teruskan siasatan," katanya.  
 
Sebelum ini, Ketua Biro Profesional Muda MCA Datuk Chua Tee Yong bahawa kerajaan Selangor telah menyelamatkan Talam yang menghadapi masalah kewangan dan telah menguasai aset syarikat itu menerusi langkah penyusunan semula hutang pada harga jauh lebih tinggi dari yang dinilai secara rasmi.
 
Tee Yong mencabar kerajaan negeri supaya menjelaskan bagaimana langkahnya mendapatkan semula hutang RM382 juta daripada Talam berakhir dengan urusan meragukan bernilai lebih RM1 bilion. 


PANASS AZMIN ALI - MAK LAMPIR SERANG SKANDAL KHALID GAGAP HARI INI!!

Posted: 06 Oct 2012 01:39 AM PDT




WOW... Wanita 'gagah morian' bergelar Mak Lampir Zuraida akhirnya tak tahan lalu terus menyerang SU Politik Khalid Gagap gara2 tindakan Faekah membidas Azmin Ali berhubung kenyataan Tukar MB Selangor pada PRU13 nanti.






Beberapa laman portal yang dilihat bersifat 'independence' seperti Sinar Harian dan KLPOS hari ini memaparkan kenyataan terbaru Zuraida yang juga merupakan Pemimpin No.2 Negeri Selangor.

Panas.. Memang panas.. Semakin jelas 2 kroni Kerajaan Negeri Selangor semakin gila kuasa untuk merebut takhta Kerajaan Negeri tersebut.

Dah tak tahan pimpinan PKR yang sememangnya mengamalkan kroni sehingga berpecah akan tetapi selama ini berpura2 kelihatan bersatu kononnya.

Nak tahu lebih lanjut? KLIK DI SINI.



-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...