PAPA GOMO

PAPA GOMO


Lim Kit Siang Terkencing Dalam Seluar Gara Gara Filem 13 Mei "Tanda Putera"

Posted: 08 Aug 2012 07:00 PM PDT


Hairan dengan Lim Kit Siang DAP yang bermati matian mempertahankan diri dari isu "Filem Tanda Putera". Kit Siang benar benar menafikan bahawa beliau lah individu yang KENCING BENDERA SELANGOR malah sudah dua artikel dalam blog beliau menafikan perbuatan tersebut.

Yang menjadi kepelikkan kita adalah tindakan Kit Siang kali ini yang begitu takut dengan aksi kencing bendera yang mana dalam filem "Tanda Putera" tidak ada pun yang menyatakan bahawa Lim Kit Siang yang kencing bendera Selangor. Jadi mengapa Kit Siang begitu marah dan menyerang pihak Tanda Putera jika beliau tidak melakukan aksi Kencing Bendera Selangor?



Kit Siang sendiri belum melihat filem tersebut tetapi serangan sudah bertalu talu dilancarkan seolah olah takut dengan kebenaran yang akan dipaparkan dalam filem Tanda Putera. Pelik bukan? Belum pun melihat filem tersebut tetapi sudah mengkritik filem itu.

Apa yang jelas disini adalah ketakutan Lim Kit Siang berhubung peranan dan mainan yang DAP lakukan pada tragedi 13 Mei. Rata rata dari kita sebenarnya sudah lupa apa yang dilakukan DAP bersama GERAKAN waktu Tragedi 13 Mei lalu yang mana mengorbankan nyawa ramai bangsa iaitu melayu, Cina dan India.

Jika Lim Kit Siang menafikan bahawa bukan beliau individu yang KENCING ATAS BENDERA SELANGOR maka sekarang beliau sebenarnya sudah TERKENCING KENCING akibat ketakutan melampau yang takut kebenaran disampaikan kepaa rakyat Malaysia.



Gomo mengucapkan syabas kepada Lim Kit Siang kerana cuba menafikan kekejaman DAP waktu lalu. Namun penafian yang beliau buat adalah satu pembohongan semata mata kerana jika benar DAP tidak terlibat dalam tragedi 13 Mei maka beliau boleh mengambil tindakan saman keatas penerbit Filem Tanda Putera.

Jadi sama sama kita nantikan Filem Tanda Putera dan sama sama kita nantikan apakah Lim Kit Siang dan kepimpinan DAP hanya pandai menyalak melalui media ataupun mengambil tindakan mahkamah bagi membersihkan nama DAP dalam tragedi 13 Mei.

Baca lagi Disini dan Disini Lim Kit Siang Kencing Bendera Selangor

Psssttt.... Lim Kit Siang Bapa RACIST, boleh keluar dari Malaysia


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT




"Janji Ditepati" Rais Yatim Bidas Pembangkang

Posted: 08 Aug 2012 03:00 PM PDT


Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim berkata, pihak pembangkang kini sudah kekeringan ilham sehingga terpaksa 'mencedok' hasil kerja kerajaan Barisan Nasional (BN) untuk dijadikan sebagai ilham sendiri.

Mengulas tindakan pembangkang yang tampil dengan tema Hari Kemerdekaan mereka sendiri, beliau berkata, tema itu sebenarnya pernah dipakai oleh Jabatan Penerangan dalam buku-buku perpaduan yang diterbitkan pada 2009.

Beliau juga menganggap langkah itu sebagai permainan politik pembangkang yang sengaja mahu memperlekeh kejayaan BN di mata rakyat, lebih-lebih lagi tahun ini diramal sebagai tahun yang akan diadakan pilihan raya umum ke-13.

"Mereka terdesak dan kekeringan ilham. Mereka juga iri hati terhadap kejayaan dan janji yang ditepati kerajaan selama ini.

"Oleh itu mereka cedok sahaja apa yang dilakukan oleh Jabatan Penerangan sebelum ini dan anggap ia sebagai ilham sendiri," katanya kepada Bernama di sini.

Semalam, pakatan pembangkang mengumumkan negeri-negeri pembangkang akan menggunakan tiga tema berlainan untuk sambutan Hari Kemerdekaan tahun ini, kerana tidak bersetuju dengan tema "55 Tahun Merdeka Janji Ditepati" yang ditetapkan kerajaan pusat.

Kerajaan Kedah memilih menggunakan tema "Terus Berbakti", Kelantan menggunakan "Menerajui Perubahan" sementara kerajaan Pulau Pinang dan Selangor akan menggunakan tema "Sebangsa, Senegara, Sejiwa".

Mengulas lanjut, Rais berkata, tindakan kerajaan negeri-negeri pembangkang untuk menpunyai tiga tema berbeza bagi sambutan penting itu juga jelas membuktikan kedudukan sebenar mereka yang tidak menpunyai kesepakatan.

"Ini bukti dalam kalangan mereka pun tidak ada kata sepakat. Saya rasa dari segi ini rakyat juga dapat melihat dan menghakimi sendiri," katanya.

Sumber KL POS



Psssttt... Sejak dulu pembangkang ni suka meniru.... takda modal dah depa ni.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Blogger Gerakan Anti PKR Tutup Blog Akibat Sakit Kronik

Posted: 08 Aug 2012 12:36 PM PDT



Blogger Gerakan Anti PKR kini mengalami masaalah sakit jiwa yang kronik. Sakit Jiwa yang datang kerana warisan turun temurunya yang berdarah Melayu. Gomo tak mampu nak merawat apa yang dialami sahabat seperjuangan GAP dan minta anda semua bantu beliau untuk pulih dari masaalah jiwa kacau beliau.

Jom Sokong GERAKAN ANTI PKR KLIK DISINI

Psssttt.... GAP..... aku "Janji Tau"

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Bank Sudah Tidak Boleh Dipercayai Lagi Ekoran Pemberian Maklumat Pelanggan Kepada Pihak Penjenayah

Posted: 08 Aug 2012 06:00 AM PDT



Isu BANK PECAH AMANAH begitu hangat waktu ini yang mana memberikan satu tamparan besar buat pihak bank untuk menyakinkan kembali para pelanggannya. Isu ini berpunca daripada Rafizi ramli dari PKR yang berkerjasama dengan seornag Pekerja Public Bank yang mana telah bersubahat mendedahkan maklumat pelanggan Public Bank iaitu NFCorp yang dimiliki oleh Dato Seri Salleh.

Undang undang BAFIA menjelaskan akan kesalahan yang dilakukan pekerja bank tersebut yang bersubahat bersama Rafizi Ramli PKR. Satu bukti kukuh bahawa penjualan maklumat pelanggan telah berlaku yang menjuuruskan bahawa pihak PKR telah membayar pekerja Bank tersebut untuk mendedahkan maklumat Dato Seri Salleh.

Orang ramai yang merupakan penyimpan kepada bank bank yang ada di Malaysia menganggap kesalahan yang dilakukan oleh rafizi Ramli PKR dan pekerja Bank tersebut adalah satu kesalahan yang serius yang mana hukuman mesti dikenakan kepada mereka berdua.

Ikuti reaksi orang awam berhubung maklumat pelanggan yang didedahkan pihak Bank kepada mereka yang tidak bertanggungjawap:






Adalah satu ketakutan kepaa pengguna bank jika maklumat akaun kita begitu mudah untuk didedahkan kepada pihak lain. Malah apabila pendedahan akaun berlaku adalah tidas mustahil untuk wang yang ada didalam simpanan kita curi begitu mudah sepertimana yang kita dengar berlaku.

Pihak PKR begitu komited dalam mempertahankan Rafizi Ramli dari PKR atas kesalahan mendedahkan maklumat pelanggan Bank bersama sama pekerja Bank Public Bank. Mereka mempertahankan tindakan Rafizi Ramli atas alasan demi kesedaran rakyat yang pada pandangan Gomo adalah satu sandiwara bagi menutup kesalahan utama iaitu mendedahkan maklumat sulit pelanggan.

PENJENAYAH

Adakah kita sebagai pengguna bank mahu manusia seperti Rafizi Ramli dan pekerja Bank tersebut bercambah? Apakah kita mahu kejadian seumpama ini berlaku lagi dan memungkin kan kita pula menjadi mangsa seterusnya?

Inilah yang kita perlu sedar bahawa maklumat kita yang cukup terperinci berada dipihak bank. Dan menjadi musibat jika pihak bank GAGAL menjaga kerahsian akaun keewangan kita sehingga menyebarkan ianya bocor kepada pihak pihak lain yang boleh menggugat kita sendiri.

Rakyat Malaysia tidak perlu bersimpati dengan nasib Rafizi Ramli dan pekerja Bank tersebut sebaliknya kita mesti mendesak agar tindakan tegas dikenakan keatas mereka agar menjadi pengajaran buat mereka yang lain agar tahu apa itu undang undang.

i.) melanggar Akta Institusi Perbankan dan Kewangan 1989 (BAFIA) apabila mengedarkan dokumen akaun bank yang sepatutnya rahsia kepada media 7 Mac lalu.


ii.) Sabit kesalahan jadual Empat Seksyen 103 BAFIA kerana melanggar seksyen 97 (1) (3) (Hukumannya) adalah penjara 3 tahun dan denda RM 3juta.


iii.) Bank yang membocorkan rahsia patut di siasat kerana melanggar BAFIA kerana mengeluarkan maklumat sulit pelanggan tanpa kebenaran. Maklumat yang dicetak adalah maklumat cetakan dalaman bank untuk penilaian kredit dan baki bank bukannya penyata biasa yang dihantar kepada pelanggan yang boleh dimuat turun atau diakses oleh orang ramai.



Fikir Fikirkan....



Psssttt... Salah tetap salah, tidak ada maaf buatmu rafizi Gay jamban



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Papa Gomo Menafikan Pernah Peluk Abby Abadi

Posted: 08 Aug 2012 02:41 AM PDT


Gomo tak pernah jumpa nak bersentuhan dengan Abby Abadi ni. Niat nak pegang dia ke, itu ini ke semua tu tidak pernah terlintas. Al Maklum memamdangkan Abby Abadi ni bukan taste Gomo. Tapi ada blogger yang cuba melemparkan fitnah keatas Papa Gomo yang kononya Papa Gomo PELUK Abby Abadi. Memang biadap blogger tersebut.

Papa Gomo Peluk Abby Abadi KLIK DISINI


Psssttt.... Fitnah je bulan pose bebudak ni, Gosip artis pulak.....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...