PAPA GOMO

PAPA GOMO


Farid Redzuan Kata Blogger UMNO Sampah?

Posted: 02 Mar 2012 06:00 PM PST


APA agenda sebenar yang Farid Redzuan sedang rancangkan hingga begitu sekali beliau dikatakan mempertikaikan peranan yang dimainkan oleh bloger yang pro UMNO dan juga kerajaan sehingga tanpa segan silu `menyerang' kerja-kerja pemain di ruang maya ini dan menyelar kononnya bloger-bloger pro kerajaan dan UMNO ini sebagai bodoh dalam menangani sesuatu isu?

Beliau sedar atau tidak betapa seksa dan sengsaranya bloger pro UMNO dan kerajaan bertungkus lumus mempertahankan parti serta kerajaan yang difitnah oleh pembangkang sedangkan dalam masa yang sama tidak ramai pemimpin,Menteri,Timbalan Menteri dan juga pegawai-pegawai Pejabat Perdana Menteri turut sama seiring dan sederap bersama bloger mempertahankannya hingga ada dari kalangan bloger tersilapa arah hingga menyerang sesama sendiri?

KLIK DISINI untuk selanjutnya....


Psssttt... Hentikan lah Farid oiiii dari dok gila nak raih Publisiti murahan

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Gua Kecewa Bila Laksamana TLDM Difitnah Blogger No 1 UMNO

Posted: 02 Mar 2012 05:57 AM PST



Agak terkilan bila difitnah begitu hebat oleh sekutu dalam Blogger Pro Kerajaan. Gomo dah nyatakan banyak kali jika ada isu yang anda sendiri berasakan was was maka adalah elok jika dirujuk terlebih dahulu kepada yang tahu.

Tapi nak buat macam mana dah nama pun Blogger baru, mula mula berblogg pun Papa Gomo lah juga Sifunya malah untuk memilih nama Blogg pun Papa Gomo yang bagi nasihat serta pendapat.

Kini Blogger tersebut disara sepenuhnya oleh Tuan Besarnya, barangkali kemaruk untuk menjadi Juara no 1 dalam Blogger Pro BN maka serangan perlu ditalakan keatas Papa Gomo sampaikan artikel Fitnah nya menjadi santapan harian.

Nak tahu siapa Blogger No 1 Yang Fitnah Laksamana TLDM? KLIK DISINI kesian....


Psssttt... Cam menyesal pun ada ajar budak berblogg, tapi tak mengapa coz Gomo tak suka Blogger baru jadi Pencacai kepada Papa Gomo : )


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Shabery Chik Labelkan Mahfuz Omar Sebagai (Mat Lebong) Pembohong

Posted: 02 Mar 2012 01:30 AM PST




Mahfuz Omar

Menteri Belia dan Sukan Dato Seri Ahmad Shabery Chik membidas tuduhan Mahfuz Omar ahli parlimen Pokok Sena yang pagi tadi mengadakan sidang media melemparkan tomahan dan tuduhan yang tidak berasas dalam beberapa pekara mengenai kementeriannya.

Menurut Shabery Chik beliau kecewa dengan sifat pemimpin pembangkang yang sering melemparkan fitnah dan pembohongan ke atas kerajaan atas sebab kepentingan politik dan bukannya membela rakyat.

"Seorang ahli parlimen seperti Mahfuz perlu bijak jika membangkitkan sesuatu isu. Isu yang dibangkitkan Mahfuz mengenai dana dari KBS seharusnya diajukan di dalam dewan rakyat dan bukannya dibicarakan secara tidak profesional."

"Saya cabar Mahfuz untuk membangkitkan apa yang beliau nyatakan pagi tadi dibawa ke dalam sidang dewan dan saya akan jawab secara profesional sebagai menteri yang bertanggungjawap. Beliau boleh tanya saya secara berdepan dan saya akan jawap juga secara berdepan tampa perlu takut. Mahfuz suka berbohong dan dan menjadi darah dagingnya dengan pembohongan demi pembohongan yang dilakukan beliau:

"Mahfuz sebelum ini pernah mengkritik kerajaan kerana membenarkan seorang peninju muay thai datang ke Malaysia dan menyertai pertandingan yang diadakan di selangor. Apabila dijawap mengenai fitnah mahfuz itu bersertakan bukti yang mana pihak kerajaan negeri Selangor yang membiayai pertandingan itu beliau terus mendiamkan diri kerana malu alah dengan fitnah dan pembohongan yang dilemparkan ke atas Kementerian saya dan kerajaan" Ujarnya lagi.

"Saya sekali lagi mencabar Mahfuz untuk tanya mengenai kementerian KBS di dalam dewan rakyat dan saya nasihati agar beliau bersikap profesional sebagai ahli parlimen dan usah berperangai kebudak budakan."

Baca Selanjutnya di KL POS. COM


Rakyat Malaysia usahlah terus diperbodohkan
Kepimpinan Pakatan Pembangkang

GOMO: Naik hairan aku dengan Mahfuz Mr Bean ni, ada je yang dia nak meroyan sakan menjelang nak hampir PRU 13. Tuduhan dan Ftnah yang tak berasas dilemparkan ini semua sama lah macam isu sebelum ni yang dibangkitkan dalam parlimen bila peninju Israel bertanding di Malaysia.

Yang disalahkan adalah kerajaan Malaysia tetapi yang memberikan Bantuan dana adalah Kerajaan Pakatan Selangor itu sendiri. Akhirnya Mahfuz Mr Bean malu alah bila dan tahu cerita sebenar.

Sekarang ni KBS dikatakan membiayai Program Hassan Ali, Apa jadah KBS nak dikaitkan dengan program ceramah Hassan Ali? Si Mahfuz Mr Bean ni sekolah ke tidak? Kalau nak Berbohong pun agak agak lah. Apa ingat rakyat Malaysia ni tak boleh berfikir ke?

Apa yang Gomo lihat Mahfuz Mr Bean sebenarnya sedang cuba mengalihkan isu tumpuan sebenar yang mana isu melibatkan Kerajaan PAS di Kedah. Mahfuz dikatakan dalang dalam perpecahan pakatan di Kedah dan Mahfuz bercita cita untuk menjadi Menteri Besar.

Adalah elok Mahfuz menyelesaikan masaalah parti dan juga masaalah penduduk dikawasan beliau sahaja. Jadi Ahli Parlimen mesti kena buat kerja untuk rakyat, masaalah rakyat mesti diatasi. Jangan jadi macam Mr Bean yang jadi wakil rakyat bila masuk parlimen satu apa pun tak perjuangkan nasib rakyat di Parlimen Pokok Sena parlimennya sendiri.


Psssttt..... RM 30 Juta Dana Belia untuk Hassan Ali kata Mahfuz .hahaha Bodoh piang le Mr Bean tu


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Provokasi, Fitnah, Ugutan Modal Puak Anwarinas

Posted: 01 Mar 2012 11:00 PM PST



Provokasi, intimidasi , ugutan, ftinah dan tohmahan merupakan senjata kepada para elitis pejuang maya pakatang menyerang kredibiliti pemimpin Barisan Nasional dan UMNO. Jika tiada fakta mereka akan memainkan auta persepsi wayang opera Cina. Tidak pernah surut sedikit pun fitnah dan tohmahan tersebut. Walaupun selepas itu didapati dan dibuktikan bahawa ianya fitnah dan tohmahan mereka akan tetap mempertahankan fitnah dan tohamah tersebut seperti yang Rafizi Gayboy lakukan.

Dulu merekalah memberikan gelaran Mahafiraun, Mahazalim kepada Tun Dr Mahathir. Diikuti dengan label Perdana Menteri Flip-flop dan selepas itu dengan gelaran Najib Altantuya, Najib Read More....


Psssttt... Panas beb....Panas....Geng Reform dah makin panas....Jilat jangan tak Jilat


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...