Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


SOSIAL!! Gadis Derma SEKS Untuk Kumpul duit GUGUR Kandungan!!

Posted: 18 Mar 2012 08:12 AM PDT



Kulim - "Untuk mendapatkan pil mengugurkan kehamilan, saya terpaksa melakukan hubungan seks dengan beberapa kenalan lain bagi mendapatkan modal, " itu kata seorang pelajar tingkatan lima di sini yang terpaksa menawarkan khidmat seks untuk mendapatkan wang bagi mengugurkan kandungannya. Gambar fail.


Pelajar tingkatan lima yang hanya mahu dikenali dengan nama Shasha berkata, dia terpaksa bertindak sedemikian selepas teman lelakinya ketika itu bersikap lepas tangan sehingga dia terpaksa menempuh pelbagai masalah seorang diri.

Menurutnya, selain disahkan hamil dia juga hampir dibuang sekolah gara-gara sikap teman lelakinya ketika itu.

"Pil itu (gugurkan kandungan) terbahagi kepada dua jenis. Empat biji dimakan serta-merta manakala empat biji lagi dimakan selepas 12 jam. Harga pil ini sekitar RM350 hingga RM400.

"Untuk mendapatkan wang saya akan berjumpa seorang rakan lain dan meminta dia memperkenalkan diri saya kepada beberapa pelanggan atau kenalannya, " katanya.

Shasha berkata, dia akan mengenakan bayaran sekitar RM100 setiap kali bersama mereka. Dengan duit itulah dia akan membeli pil itu.

Menurutnya, pil itu hanya berkesan bagi kandungan di bawah tiga bulan sahaja. Setelah memakan pil itu, dia akan berasa sakit perut dan memulas untuk beberapa jam dan akan datang haid semula seperti biasa selepas itu.

Segala kesengsaraan itu terpaksa dialaminya sendiri dan bermula dari detik itu, dia menjadi takut untuk menjalinkan hubungan dengan lelaki dan mengubah selera kepada kaum sejenis.

Shasha berkata, dia menjalinkan hubungan cinta sejenis sejak setahun lalu. Namun sehingga kini keluarganya tidak mengetahui perkara itu.

Menurutnya dia dan kekasihnya yang hanya mahu dikenali sebagai Faiz akan tidur di rumahnya setiap hujung minggu.

"Cara ini lebih senang, ibu bapa tidak tahu kami sedang bercinta. Mereka akan menyatakan kami perempuan dan adalah lebih baik saya melepak dalam bilik dengan seorang kenalan perempuan dari keluar bersama teman lelaki. Saya jadi fobia untuk berkawan dengan lelaki kerana banyak keburukannya.

"Bagi saya bercinta sesama jenis lebih baik kerana ibu bapa tidak akan dapat mengesan perlakuan atau hubungan seks yang kami lakukan selain itu, ia tidak akan mengakibatkan saya hamil seperti dulu," katanya. -SH

EKSKLUSIF!! Bendera UMNO/BN di BAKAR Oleh PasRaeL!!

Posted: 18 Mar 2012 06:11 AM PDT

Jentera UMNO Merbok turun padang..
Laporan polis telah di buat..
Bendera keramat orang Melayu di BAKAR!!
Puak lahanat mana yang buat nih..
memang nak mampus puak ni..
puak yang buat ni memang babi sebenarnya!!

Rakan seperjuangan Mc telah melaporkan bahawa di Taman Malinja ada kes bakar bendera UMNO/BN. Baca artikel yang Mc ambil dari Media Kedah. Memang lahanat puak Pas ni..

Pakatan Haram dengan bersikap kurang ajar telah membakar 14 bendera BN dan 6 bendera UMNO, kesemua bendera di bakar selepas ceramah Mat Sabu yang di adakan di Padang Taman Malinja Semeling semalam.

Dari sumber saksi berkata bendera berkenaan di bakar dalam pukul 2 pagi, setelah selesai ceramah Mat Sabu, ini menunjukan Pakatan Haram telah melanggar sistem demokrasi di negara ini.

Kami diberi tahu, Pakatan Haram sudah mula goyah di kawasan berkenaan kerana di Taman berkenaan dahulunya merupakan kubu kuat Pakatan Haram namun kini UMNO bahagian Merbok sudah berjaya menembusinya.

Di sebabkan pengaruh UMNO kian kuat di kawasan itu, ini telah membuat sikap penyokong Pakatan Haram dikawasan itu tidak senang duduk. Ini menunjukan bahawa Pakatan Haram sudah kalah dari segi emosi.

Laporan Polis telah di lakukan oleh Timbalan Pengerusi Pemuda UMNO Bahagian Merbok pada pukul 11.52 pagi.di Balai Polis Merbok.

Bagi Mc, perbuatan membakar bendera ini adalah sesuatu perbuatan yang tak bertamadun. Orang yang buat ni sememangnya takdak otak dan tidak berfikiran rasional. Tambahan pula, puak yang buat ni baru lepas dengar ceramah Mat Sabu. Memang kepala pun ikut sama bangang jadi macam Mat Sabu la.

Jika perkara ini tidak dibendung, akan ada perbuatan balas membalas bakar bendera nanti. Pihak berkuasa kena pantau perkara ini, sebelum kejadian jadi lebih teruk. Kalau dah teruk tak guna nak cegah lagi.


McTheory:
Perangai lahanat Pas tu, memang celaka besar..sengaja cari pasal..

TUDIAA!! Pas Kedah, Depan Damai, Belakang Beteraboq Habih!!

Posted: 18 Mar 2012 02:12 AM PDT

Mesyuarat Damai Pas Alor Setar!! 

Ni nak habaq kat hangpa semua ni. Dalam media dok habaq kata kes Pas Kedah yang dok berkelahi teruk-teruk tu dah settle dah. Tapi sebenarnya depa cuma tak bagi statemend kat media saja. Lani depa dok kaver habis. Belakang hancur lumat depa dok main tikam-tikam belakang. (bukan jenis tikaman Anwar)
Mengikut sahabat Mc dari kalangan orang Pas yang amat benci kat beruk-beruk yang dok buat kacau ni. Phahrolrazi and the geng sudah menghantar racun ke setiap kawasan dan markas untuk mencucuk ketua-ketua markas bagi memberi sokongan pada mereka untuk menumbangkan Ustaz Azizan sebagai MB Kedah.

Onar yang puak ni buat bukannya sikit. Gerakan terancang, seumpama benar-benar mahu meruntuhkan kerajaan Kedah dibawah pimpinan Ustaz Azizan.

Walaupun telah dinasihatkan oleh Presiden Pas supaya berdamai. Namun perjuangan peribadi dan dendam masih terus menular di dalam hati mereka.

Bagi mereka apa yang penting ialah wang dan kuasa. Bukan perjuangan parti. Parti hanya alat untuk mereka mencapai kedua-dua itu.

Selalunya orang Pas setia pada parti, bukan pemimpin. Tapi nampaknya kali ni, puak Phahrolrazi ada niat lain.


McTheory:
Jika berterusan macam ni, nampak gaya Pas Kedah akan lumpuh dulu sebelum berperang! hehe..

TUDIAA!! Sorang Lagi Artis Declare Masuk UMNO??

Posted: 17 Mar 2012 11:12 PM PDT




Kalau artis buat show untuk majlis mesra rakyat tu biasa la. Tapi bila artis yang buat show tu, pakai baju UMNO, tu yang lain macam. Mc pun taktau bila si Nash ni join UMNO. Selalunya artis yang masuk UMNO ni tak banyak yang nak declare, biasa la takut kena kutuk. Kesnya macam Afdlin Shauki tempohari.


Bak kata fatwa sesat puak sebelah sana. Masuk UMNO ni kiranya tempah neraka. Bila artis tu masuk kat dorang pulak, umpama dah tempah syurga. Agak-agak kalau ada artis melayu masuk Dap. Kat mana pulak dorang nak letak artis melayu tu, syurga ke neraka?

Mungkin orang yang dok keluarkan fatwa sesuka hati ni, guna kepala lutut untuk memikir sebab tu ikut sedap mulut dan suka hati dia saja nak mengharam dan nerakakan orang.


McTheory:
Tarak otak punya orang!!

TUDIAA!! Raja Thailand Anugerah Pingat 'Maal Hijrah' Pada Rakyat Malaysia!

Posted: 17 Mar 2012 09:22 PM PDT


Tahniah kepada Datuk Othman Abdul, bersama dua orang lagi rakyat Malaysia (Mc tahu tapi tak berapa pasti) di anugerahkan pingat Maal Hijrah daripada Raja Thailand, semalam.

Lihatlah betapa rakyat Malaysia diiktiraf oleh kerajaan luar dalam bidang keagamaan dan ketokohan. Sedangkan rakyat negara kita dok kutuk dan mencaci pemimpin-pemimpin sendiri.

Hari ini beliau akan buat sidang akhbar di rumahnya, Pendang Kedah.

Tahniah pada beliau!



McTheory:
Kenapa orang UMNO yang dapat, bukan orang Pas? hmm..

PANASS!! Ustaz Haron Din digelar SYAITAN oleh puak Pas!!

Posted: 17 Mar 2012 06:12 PM PDT




Inilah jadinya apabila yang tinggal menyokong PAS kini merupakan mereka yang menjadi boneka kafiruun dan Yahudi. Ulama' sendiri pun boleh dilabelkan sebagai SYAITAN! Maka jika inilah kata mereka, apakah DAP itu pula boleh dianggap sebagai malaikat?!!

Gambar di atas yang dirakamkan oleh Datuk Dr. Hasan Ali adalah sebagai kenang-kenangan sebelum sahabatnya itu berlepas ke luar negara untuk menjalani rawatan jantung.
"Menziarahi tokoh ulama yang paling saya sanjung Al Fadhil Tuan Guru Dato Dr Haron Din di kediaman beliau. Beliau akan pergi ke California besok untuk menjalani rawatan jantung. Semoga Allah SWT melindungi beliau dan mengurniakan kesihatan yang berpanjangangan. Fi Syafahullah.."
Adakah ini akhlak penyokong PAS yang kononnya memperjuangkan Islam?!!

Jikalau suatu masa dahulu mereka pernah mengherdik Tun M kerana kononnya mempertikaikan sunnah Rasulullah SAW, maka apakah tindakan mereka melabelkan para ulama' sebagai SYAITAN ini dibolehkan pula?!! Masya' Allah!!! Inilah tanda-tandanya PAS kini berada dalam kesesatan yang nyata dan jauh menyimpang dari perjuangan asal mereka.

Adakah kita masih lagi mahu memberikan sokongan terhadap parti politik yang menggunakan nama Islam tetapi mencemuh dan membuang semua ulama' pewaris nabi?!!
Gambar dan artikel ni Mc ambil dari Mymassa. Tak sangka pulak ada puak Pas yang sanggup panggil Ustaz Haron Din sebagai syaitan? Ini dah nazak teruk akhlak budak Pas ni. Apakah ini usaha dan salah satu asuhan dari parasit-parasit Pas?

McTheory:
Makin rosak orang Pas lanih.. teruk rosaknya..
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...