Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


HOT!! Inilah Punca Menyebabkan @cmLimGuanEng Takut Dengan #Kedah!! #HanyaDiKedah

Posted: 17 Jun 2014 06:55 AM PDT


Bila dengar cadangan dari Ds Mukhriz bahawa Kedah akan membina Lapangan Terbang Antarabangsa (LTA) di Kulim. Lim Guan Eng seolah-olah kepanasan.. seperti babi yang dipanggang ketika masih hidup.

Entah kenapa Guan Eng tiba-tiba meroyan mempertikaikan hak Kedah untuk membina LTA. Sudah la begitu, Guan Eng juga letakkan syarat, jika mahu membina airport di Kedah di Penang juga perlu dibina lagi sekurang-kurangnya dua lagi LTA.



Rupa-rupanya Guan Eng takut dengan kepesatan ekonomi Kedah dibawah pentadbiran Ds Mukhriz Mahathir. Dalam jangkamasa setahun sahaja Ds Mukhriz berjaya membuktikan bahawa beliau mampu membawa masuk pelabur ke Kedah dengan nilai yang tinggi.

Bayangkan dari negeri yang selalunya ekonomi antara paling bawah, kini menjadi nombor dua di Malaysia dengan nilai pelaburan suku tahun pertama lebih kurang rm4billion!! Meninggalkan jauh Selangor dan Pulau Pinang yang kononnya negeri maju di Malaysia.

Patut la Guan Eng takut sangat. Jika Kedah bina LTA maka pintu antarabangsa akan terletak di Kedah. Lagi mudah la pelabur luar keluar masuk untuk urusan perniagaan. Mc harap Ds Mukhriz tetap dengan keputusan untuk membina LTA di Kulim tanpa pedulikan tekanan dari luar.

Kami rakyat Kedah akan menyokong YAB MB Kedah sepenuh jiwa demi kecemerlangan ekonomi negeri Kedah.

Teruskan YAB MB.. jasamu di kenang!


-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...