House PK

House PK


TERKINI! NAJIB UMUM CABINET RESHUFFLE!

Posted: 24 Jun 2014 10:23 PM PDT

Liow Tiong Lai - menteri Pengangkitan

Mah siew kng - menteri jabatan perdana memteri

Wee Ka Siong - menteri di jabatan perdana menteri

Chew Mei Fun - timbalan menteri wanita

Chua Tee Yong - timbalan menteri kewangan

Lain aku tak kenal la

BYE-BYE JAKARTA

Posted: 24 Jun 2014 02:45 AM PDT

Aku telah meninggalkan Jakarta jam 9.40 pagi tadi dan telah selamat sampai di KL tengahari. Banyak pengalaman yang dapat aku kutip sepanjang 5 hari 4 malam di sana.

Ada benda yang ada persamaannya dengan pilihanraya di Malaysia.Ada benda yang mereka lebih baik.Ada benda yang kita lebih baik.Tapi soal fitnah-memfitnah lebih kurang sama walaupun sistem pemilihan mereka berbeza dengan kita.

Seorang wartawan tempatan memberitahu aku,dia kata jika Malaysia mahu mempunyai hubungan yang lebih baik dengan Inonesia maka Jokowi perlu menang.Jika Probowo menang kerjanya akan asyik bergaduh  dengan tetangga.

Nanti aku akan tulis kemudian pengalaman aku mengikuti pilihanraya presiden mereka dari kaca mata aku.

Ini gambar-gambar yang sempat aku snap semasa perjalanan ke Bandara Sukarno Hatta dan di bandara.


KAUNTER IMIGRESEN

BYE BYE JAKARTA.KETEMU NANTI YA PAK JOKOWI

-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...