House PK

House PK


MESEJ KHAS UNTUK @NajibRazak - APA DAH JADI DENGAN PEGUAM NEGARA NI?

Posted: 13 Jun 2014 10:44 PM PDT

Aku takut nak tulis pasal Peguam Negara ni tapi aku gagahkan juga untuk menulis dengan risiko yang begitu tinggi. Yalah sejak kebelakangan ni kita tengok kuasa Peguam Negara ni dah terlampau besar, malah lebih besar dari Perdana Menteri dan Tuanku nampaknya.

Tanyalah polis ke, SPRM ke, atau apa saja pihak berkuasa yang menyiasat, bila kertas siasatan sampai kepada Peguam Negara maka semuanya jadi NFA (No Further Action) dalam bahasa mudahnya tiada tindakan la atau senang cerita dia akan tutup je terus.

Terbaru isu bible yang dirampas MAIS, Peguam Negara arahkan kes ini ditutup dan kembalikan semula bible yang dirampas namun MAIS yak bersetuju tapi MAIS nak buat apa? Peguam Negara sangat berkuasa, dia boleh overulled sesiapa sahaja. KLIK SINI

Kalau korang tak percaya betapa berkuasanya Peguam Negara ini, SILA BACA dibawah ni.

 Peguam Negara dikatakan adalah orang yang paling berkuasa yang dilidungi undang-undang. Ada yang mengatakan kuasanya lebih dari Perdana Menteri, kerana beliau tidak perlu menjawab kepada sesiapa berbanding Perdana Menteri yang perlu menjawab kepada rakyat dan Parlimen.

Selama 12 tahun menjadi peguam Negara perlu dilihat sebagai sesuatu yang amat  tidak sihat dan bahaya kerana sesuatu telah berakar umbi. Beliau juga dikatakan mempunyai perhubungan yang rapat dengan "underworld" sehingga sanggup melupuskan akta EO dan RR selain dari bertanggungjawab melupuskan ISA.

Selain itu, beliau juga dikesan sebagai pro kebebasan dan menyokong musuh-musuh Islam dan NGO Melayu dan Islam dalam tindakan-tindakan beliau yang menggunakan undang-undang untuk menekan NGO dan tokoh-tokoh NGO Islam dan Melayu. Carian rambang di internet akan membuka mata kita semua.

Berikut adalah beberapa catatan awal berkaitan Peguam Negara yang dilihat  membahayakan masa depan orang Melayu dan Islam

Abdullah Zaid-ISMA
Ustaz Fauzi- ISMA
Prof Sidek Baba- laporan Blogger, AG Siasat
Dato Ramli Yusuf-X Polis
Roslan, Lawyer kepada Dato' Rosli Yusuf- ditahan satu hari sebelum raya oleh SPRM kerana tidak mahu dedahkan maklumat anakguam
Dato Seri Ainon Saad- dikhianati sehingga berhenti kerja
Dato Seri Faridah Arifin- pengaruhi KSU hingga tutup jabatan
Dato Mohd Nor ( Bekas Hakim Mahkamah Rayuan) diugut di dakwa kerana menghasut
Abdul Karim -isu kristianiti, menghasut
Rahimudin dan geng- Isu kepala lembu ke ayam?
4 orang ditahan di Shah Alam  dituduh di bawah pencolekan
Ustaz Azwandin- Tampal poster Ambiga- didenda
Rahimudin - Teresa Kok
Nadzim Johan- Fitnah mencederakan, kes Adam

-Polis dibuang kerja kerana kasar dengan pendemonstrasi/pemberita anti kerajaan
-ISA dimansuhkan
-Restricted Residence dimansuhkan
-Emergency ordinance dimansuhkan
-Perhubungan yang baik dengan Drug kingpins
-Khir Toyo tutup mulut kata dia, dengan pembangkang, dia menutup mulut
-Utz Nasir di pejabat  AG
-Kes Tun Mahathir

Kes kes melibatkan pembangkang yang menghina Islam dan Melayu  dikeluarkan kata-kata kesat oleh DAP dan PKR, antaranya:-

Lim Kit Siang
Nga Kor Meng
Ambiga
Wanita Gerakan Tan Lian Ho
Ngeh Koo Ham
Penang wakil rakyat
Kes-kes  Ah long
Alvin Tan
Rayes
Tan Keng Liang
Anthony Loke
Lim Lip Eng (DAP)

Masalah yang tidak diambil tindakan:

a. Ah Long-ribuan laporan polis tidak bergerak
b. Kes Gores n Menang
c. Banyak kes dadah terutama melibatkan warga Iran ditarik balik
d. Bersih 1, 2, 3
e. Ribuan laporan polis tiada sebarang tindakan tapi kes kecil yang melibatkan NGO akan diperbesarkan.

Beliau juga diketahui banyak kali bergaduh dengan IGP di hadapan PM

Ini aku dapat melalui email. ini bukan fitnah tapi inilah yang sebenarnya berlaku.

Aku tak tau la apa akan terjadi lepas aku tegur Peguam Negara ni. Tapi aku tak nak tengok negara kita hancur kerana seorang manusia yang terlalu berkuasa. Rasanya dah tiba masanya negara kita mesti diselamatkan dari perbuatan sebegini dan tak boleh lagi kita beri kuasa kepada satu individu seperti Peguam Negara ini.

AKu lebih rela keputusan dibuat secara berkumpulan dan bukan indidvidu yang berkepentingan. Maaf le sekadar pandangan peribadi aku je. Kepada PM buat la sesuatu sebelum terlambat. Banyak sangat benda dah didedah pasal beliau. Tolong la tuan PM ambil tindakan segera.

BABI KASI TARUK! DYANA SOFEA BONEKA MENANGIS DI KELANTAN KERANA APA? MARI LA BACA

Posted: 13 Jun 2014 10:15 PM PDT

Nicky ajis ni dah bersara pun masih ligat otak dia untuk menipu rakyat! Korang tengok la statement dia, dia boleh cakap kenapa Dyana tak senyapkan atau cakap saat akhir. Inilah namanya matlamat menghalalkan cara. Sudah la Nicky. Aku tau demi nak menghancurkan UMNO dengan syaitan pun mu sanggup nak berkerjasama kan?

Oh ya ada satu artikel menarik laporan MyMassa. Dyana Boneka Simpanan konek kecik ada buat ceramah kat Kota Bahru, jom kita tengok apa yang berlaku..

Dyana, kamu tak faham-faham lagikah ? Kalau kamu nak diterima presiden dan kepimpinan  PAS senang aje, kamu buat statement  baharu jilat balik ludahmu dengan kata-kata  'Saya dengan ini menerima semula hudud di depan PAS, tetapi sila maklum depan Lim Kit Siang saya akan tolak hudud! '

Walaupun  Lim Kit Siang hantar  Dyana ke KB untuk mohon maaf kepada PAS, jelas maafnya tidak diterima kecuali Dyana pakai purdah dan bersumpah menerima hudud dan penubuhan negara Islam!

KAH KAH KAH KAH KAH KAH! 
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...