BADUT RAKYAT

BADUT RAKYAT


KANTOI !!! #ANWARIBRAHIM KENA BELASAH DENGAN MP #KOTATINGGI !!! VIDEO INSIDE !!!

Posted: 18 Jun 2014 05:32 AM PDT


tu dia !!! kan dah kena hentam dengan Ahli Parlimen A.K.A MP Kota Tinggi.ini lah Bangang nya anwar.sikit-sikit melayu dibangkitkan.Apa salahnya Melayu kaya ??? tu pun hanya sorang saja yang ada.Bodoh yang tak bertempat..Kenapa Cina berpuluh puluh orang kaya tak bising ??? kenapa tak nak bongkar semua tu ??? kenapa melayu ???

Sudah lah buat kenyataan berbohong dan untuk kelirukan orang lain.Syed Moktar banyak membantu Usaha Bumiputra dan orang orang Islam kita ini.Masyallah.Ada jugak Manusia tak terhati perut sering menjadi BONEKA DAP.

JOM LIHAT VIDEO DI BAWAH



APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

EKSKLUSIF !!! ADAKAH BENAR #UiTM MILIK #UMNO ??? WAJIB BACA !!!

Posted: 17 Jun 2014 09:59 PM PDT


Pembangkang sekarang menggunakan lidah rasmi Harakah untuk menghentam UiTM selepas calon DAP Teluk Intan menyerang UiTM sebelum ini. Persamaan Harakah dan Dyana ialah keduanya Melayu dan mereka dipergunakan untuk menyerang dan mempertikaikan institusi milik Melayu ini. Ini adalah agenda tersusun Pakatan Pembangkang yang mahu rakyat melihat bukan Cina,bukan India tetapi Melayu yang pertikaikan Institusi Melayu sendiri. Apa yang diperbesarkan oleh Harakah ini adalah untuk menutup permasalahan yang dihadapi oleh Institusi Pengajian Tinggi yang diurus tadbir Kerajaan Negeri Pakatan Pembangkang. Saya adalah bekas pelajar UiTM dan cukup kesal dengan Harakah apabila berterusan menyerang UITM demi memenuhi agenda Bukan Islam. Apa yang disiarkan oleh Harakah mengenai UiTM alat Kaya UMNO adalah suatu yang tidak berasas sama sekali dan mempunyai niat yang kurang baik.


Sebenarnya mereka bukan sahaja mahu serang UiTM tetapi mahu serang UMNO.Apabila mereka melihat situasi sekarang UMNO semakin kuat,sokongan kepada UMNO semakin meningkat mereka mencari jalan macam mana mahu jatuhkan UMNO.Sebelum ini mereka menyerang FELDA kerana bagi mereka FELDA sumber kekuatan UMNO.Ternyata mereka gagal bahkan mereka memohon maaf diatas segala pertuduhan yang dibuat.Sekarang mereka menjadikan UITM pula sasaran.Dan saya percaya rakyat bijak menilai niat sebenar Pakatan Pembangkang.Tidak mustahil selepas ini mereka akan menyerang banyak lagi Institusi yang bagi mereka kubu kuat UMNO.Saya mahu ingatkan semua. UiTM ini BUKAN MILIK UMNO,UITM adalah milik RAKYAT dan UMNO lah Parti yang memperjuangkannya.UiTM bukan mengkayakan UMNO tetapi UMNO lah yang berjuang "mengkayakan" UITM.Kaya disini ialah mengkayakan rakyat dengan Ilmu,mengkayakan rakyat dengan latihan keusahawanan,mengkayakan rakyat dengan latihan kemahiran.

Deen Qassim 
Pengerusi Barisan Darul Naim Negeri Kelantan (BADAR)
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

1 comment:

  1. Apabila adanya parti seperti PAS yang memasukkan orang2 jahil seperti Mat Sabu dan yang seangkatan denganya maka PAS telah menjadi lubuk golongan anjing2 Cina DAP.

    Inilah masalah yang dihadapi PAS. Melayu pun tidak Islam pun tidak. Hilang identiti umpama Yahudi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...