Kedah Ke KL - MctHeory

Kedah Ke KL - MctHeory


HOT!! NGO-NGO Berbilang Kaum Tolak Politik Melampau!! @MukhrizMahathir #HanyaDiKedah #PRKTelukIntan

Posted: 29 May 2014 07:20 AM PDT


Semalam lebih kurang 150 orang mewakili 50 NGO di Kedah telah berhimpun di Hotel Swiss Inn bagi membantah keceluparan ADUN Seri Delima RSN Rayer.


Majoriti daripada 150 yang hadir semalam adalah terdiri daripada orang India dan Cina. Ini menunjukkan tindakan RSN Rayer memaki UMNO turut dibantah oleh kaum lain kerana perbuatan biadap RSN Rayer itu boleh menimbulkan provokasi yang negatif.

Jika selama ini kita ingat hanya orang UMNO dan Melayu saja yang marah. Tapi kali ni NGO-NGO berbilang kaum bangun menyatakan bantahan!

Betul la kata orang-orang tua, jika kita nak orang hormat kita, kita patut hormat orang dulu. Hidup kena bertolak ansur, barulah aman damai. Janganlah ditolak beransur-ansur sudah. he he..

Mari menolak politik melampau!!!

HOT!! Gambar Menarik Ds @MukhrizMahathir bersama Tok Guru Hj. Rahim di Pondok Bukit Jagung!! #HanyaDiKedah

Posted: 28 May 2014 07:41 PM PDT



Semalam Dato Seri Mukhriz Mahathir menziarahi Tok Guru Hj Rahim, Pondok Bukit Jagung, Pendang. YAB MB juga sempat menunaikan solat Isya di pondok tersebut bersama Tok Guru, pelajar dan beberapa orang kampung disana.


Di minta supaya beri tazkirah ringkas..

Kemudian dijamu dgn beriani kambing resepi istimewa Tok Guru di kediaman beliau. Untuk pengetahuan semua Tok Guru Hj. Rahim ni merupakan antara Tok Guru Pondok yang disegani di Kedah.



Tapi setahu Mc, Dato Seri MB selalu turun ke pondok-pondok diseluruh Kedah untuk berjumpa dan bertanya khabar dengan Tok Guru di pondok berkenaan.

Malah beliau juga meminta nasihat dari mereka untuk beliau terus menjadi pemimpin yang baik. Bukan mudah kita nak jumpa pemimpin minta Tok Guru nasihatkan mereka.

Pelik tapi benar MB Kedah ni..

McTheory:
Percayalah.. puak Pas tengah sakit kepala sekarang.. he he..
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...