House PK

House PK


AIR MANI DIA DALAM DUBUR PUN, DIA BOLEH KATA FITNAH, SETAKAT TOL LEBUHRAYA, KECIL JER TEMBERANG ANWAR

Posted: 18 Dec 2013 03:00 PM PST


PERATUS SAHAM YANG DIMILIKI KERAJAAN SELANGOR 

Selangor State Development Corporation (PKNS) - Kesas Highway – 30% saham

Kumpulan Perangsang Bhd - Sprint dan LDP Highway – 20% saham


ASPEK UNDANG-UNDANG

Bolehkan tol di mansuhkan oleh kerajaan negeri?

YA kerana.....

Pakatan Rakyat di Selangor memegang 2/3 DUN, maka ianya boleh dilaksanakan jika Dewan memutuskan untuk memberi tekanan kepada pihak syarikat agar memansuh/mengekalkan/menurunkan harga tol.

MENGAPA HARGA TOL TIDAK DITURUNKAN SEBELUM INI?

AHLI LEMBAGA PENGARAH




PKNS merupakan 'hadiah' Anwar Ibrahim kepada Azmin Ali. Segala kontrak dan kerja guaman hanya boleh diperolehi melalui abang Azmin Ali iaitu Azwan.

Malah beberapa rundingan sememangnya telah diadakan di antara beberapa firma dengan saya dan Azwan untuk beberapa kontrak. Jika ingin mengesahkan kenyataan tersebut, cabar PKNS untuk mendedahkan jumlah wang yang telah  diberikan kepada firma-firma guaman yang milik peguam pro Pakatan Rakyat seperti N Surendran dan Sivarasah Rasaiah.

Tambahan pula, untung yang diperolehi oleh kutipan tol akan diagihkan kepada Pengarah-Pengarahnya. Ianya dipanggil dividen, Pernah tak fikir kenapa ramai merebut untuk posisi di GLC? Nak berkhidmat untuk rakyat?

Antara nama-nama yang diseneraikan sebagai Pengarah di dalam PKNS adalah Teresa Kok yang kini bukan lagi ADUN di Selangor, Azmin Ali dan Menteri Besar Tan Sri Khalid. Nama-nama yang sama telah melancarkan manifesto pra PRU 13 untuk memansuhkan tol walaupun mengaut keuntungan darinya.

Soal diri anda jika anda akan mengurangkan atau mansuhkan tol jika anda mendapat habuan yang besar daripadanya?

KUMPULAN PERANGSANG - JAWATAN PENGARAH UNTUK PENJILAT ANWAR

Nama-nama yang duduk di Lembaga Pengarah kumpulan ini adalah mereka yang telah menyumbang bakti kepada Anwar Ibrahim dan Azmin Ali. 

Misalya penjilat dan pencacai terkemuka PKR iaitu Sivarasa Rasaiah. Dia telah diberikan jawatan di dalam konsensi ini setelah berjaya mewujudkan persepsi dan cerita palsu mengenai isu Altantunya. 

Dia mendapat tahu isu Altantunya melalui 'agen' untuk mencari klien baru untuk firma guamannya iaitu Daim Gamani. Agen itu bernama PI Bala. Nak tahu cerita bagaimana watak Altantunya dimanipulasikan dan ceritanya dipesongkan untuk kepentingan politik? Nak tahu bagaimana PI Bala mati? Lokasi isteri PI Bala?

Akan saya dedahkan dalam jangka masa terdekat..

Jangan lagi diperdayakan oleh Anwar Ibrahim.

Esok dia akan kata dia dah cuba sedaya upaya untuk menurunkan harga tol tapi Kerajaan BN yang telah menghalangnya.

Yang halang itu Azmin Ali atau Kerajaan BN?
Petikan di atas, diambil dari SINI.
Korang terutama sekali geng Fuckatan, yang tetap berdegil dan tak mahu terima kenyataan yang Anwar dan Fuckatan Harami cuma main wayang, gunakanlah akal korang yang Allah Taala bagi tu. Jangan asyik guna kepala lutut dan kepala konek korang jer. 
Kalau betul Fuckatan dan Anwar nak mansuhkan tol, kenapa tak gunakan majoriti dua pertiga di DUN Selangor sebelum ini. Sembang kononnya nak hapuskan tol. Dah ada kuasa majoriti dua pertiga, tak digunakan pun. 
Sekarang nak main wayang lagi?
Shame on you!
-------------------------------------------------------------------------------

Jom berjuang bersama rakan bloggers di Facebook!

Tunjukkan sokongan anda! Sila Like.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...